2 240 viestiä aiheessa

Hah, hajosko mopo? Uutta heti ;D

Kylhä se vähä pipariks menee ku naine ajaa kolmion takaa suoraa etee ja ite pamautan sitä 50kmh suoraa kylkee.  :-\

No lunarirahoil uus mopo sit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hah, hajosko mopo? Uutta heti ;D

Kohtuullisen pikkumaista luonnetta osoittaa, että toisen kolari aiheuttaa hilpeyttä... Kuitenkin varmaan suakin harmittais jos jokin kulkuneuvoistas menis lunastukseen toisen törppöilyn (tai vaikka omankin) takia. No, jokainen saa hyvän fiiliksen eri asioista :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläs nyt MP vihastu ;) Myö tunnetaan ja kettuillaan välillä ihan tahallamme toisille :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äläs nyt MP vihastu ;) Myö tunnetaan ja kettuillaan välillä ihan tahallamme toisille :D

No ei nyt sentään vihastuta, ei vaan yllättäiskään, kun heijastais aika usein Suomalaista asennetta ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälläinen 48 voltin sähköskootteri on ollut vapaa-ajan kulkupelinä viimeisen 2 vuotta.

Lataus kestää n.8 tuntia ja sillä ajeleskelee 40-50km ja huiput on siinä 40km/h tienoilla.

Leppoisaa (jos täällä Kiinan liikenteessä voi olla) ja hiljaista menoa.

Silloin kun tämän ostin, niin maksoin siitä uutena 2400RMB (n.240€).

Missähän hinnoissa nämä sähkövehkeet suomessa nykyään pyörii?

Suunnilleen kahdeksan kertaa kalliimpia näyttäisivät Suomessa olevan: http://www.keeway.fi/home/page.asp?sid=2094&mid=2&PageId=52110

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Liikkuu muuten liukkaasti!

[ attachment removed / expired ]

Erityisesti tanssiparketilla... ;)

Moottoriajoneuvoja ei ole vuosiin ollutkaan. HKL riittää yleensä. :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaa niinkuin siis että mitenkä........???

8)

Not so serious, Sam - just kidding !

Arvostan tarkkasilmäisyyttäsi ! Varsinkin takaviistosta ao. kulkupeliä katsottuna ei kuitenkaan voi välttyä ajatukselta, mikä on ollut suunnittelijan inspiraation lähde takaosastoa ja varsinkin valoja suunnitellessa eli vanha kunnon 404. Edestä katsottuna vaikuttaa kuin suunnittelija olisi saanut ilmestyksen loppuajan DS-Citikasta ja siirtänyt sen mielestään piirustuspöydälle ja sitä kautta tuotantoon. Kaikkea se ranskalaisten punaviinin kittaaminen saakin aikaiseksi - siirtää nyt autoklassikkojen piirteitä kaksipyöräiseen - tai toinen vaihtoehto on, että olen itse assosiaatioineni jonkin asteisen lääkityksen tarpeessa  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Det bästa åkdon  :thmbup:

Eikös Ahtisaarellakin ollut jollain valtiovierailulla tuollaiset "laageri"- kulkineet ... ;D  ja laastari  ;D ;D?

Risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös Ahtisaarellakin ollut jollain valtiovierailulla tuollaiset "laageri"- kulkineet ... ;D  ja laastari  ;D ;D?

Risto

Joo,Ahti oli ilosella päällä...... :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Not so serious, Sam - just kidding !

Arvostan tarkkasilmäisyyttäsi ! Varsinkin takaviistosta ao. kulkupeliä katsottuna ei kuitenkaan voi välttyä ajatukselta, mikä on ollut suunnittelijan inspiraation lähde takaosastoa ja varsinkin valoja suunnitellessa eli vanha kunnon 404. Edestä katsottuna vaikuttaa kuin suunnittelija olisi saanut ilmestyksen loppuajan DS-Citikasta ja siirtänyt sen mielestään piirustuspöydälle ja sitä kautta tuotantoon. Kaikkea se ranskalaisten punaviinin kittaaminen saakin aikaiseksi - siirtää nyt autoklassikkojen piirteitä kaksipyöräiseen - tai toinen vaihtoehto on, että olen itse assosiaatioineni jonkin asteisen lääkityksen tarpeessa  ;)

Juuei mitenkään vakavasti..... mutta ihan selvästi oli jätetty koukku niin totesin että I'll bite  ;)

Samalla hahmottunee mainittu yhdennäköisyys josko esmes vaikka nuoremmat lukijat ei sattuisi muistamaan että minkäsnäköinen se quatre-cent-quatre oikein olikaan

On monenlaista assosiaatiota juu ja ihan selkeä punaviinin vaikutus aistittavissa. Onko se sitten kohteessa vai kuvaajassa, jätän raadin arvioitavaksi  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voi kiesus :) Kai me ollaan aina pikkupoikia, mitä noi naiset  aina väittää!!!  :)

terv. risto

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylhä se vähä pipariks menee ku naine ajaa kolmion takaa suoraa etee ja ite pamautan sitä 50kmh suoraa kylkee.  :-\

No lunarirahoil uus mopo sit.

Sulla kävi tsägä ettei auto tullut kylkeen. Meneepi mukavasti jalka hileiksi, kun puristuu auton ja mopon rungon väliin. Skootterin kanssa ei välttämättä, kun jalat on siellä "keskitilassa".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Risto

Lakeerikengät mulla on erikseen smokkipippaloihin. NUO on ihan "no smoking" kengät. Ja kuten kaikki huomasivat, sekoitin hieman kieliä. Smokinghan on angloksi dinner jacket ta ison veden takana myös tuxedo.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

...eikä "morning coat" todellakaan ole aamutakki ;D

Ajettuani loppuun wanhan kunnon Citikkani olen ollut omistamatta menopeliä. Tosin olen toistaiseksi voinut nauttia iskävainaan Dethleffs Forteron kuljetus- ja majoituspalveluista :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos tämä olis Diili niin Hjallis sanoisi, että sä olet jukolauta moderaattori, ei sun tartte häpeissäs kysellä käyttäjiltä mitään, senkus annat deleten heilua!

Luojan kiitos mä en olekkaan mikään leuaton mies.  :P Kyseessä oli nyt kuitenkin vain harmitonta vitsailua ukkojen kesken, mutta kun tässä ei nyt varsinaisesti vielä ehditty hirveän pitkälle ketjua sotkea ohi aiheen, niin en nähnyt tarpeelliseksi ruveta säätämään vielä pientä huomautusta enempää. Deleten painaminen kaikessa hiljaisuudessa olisi ollut toki helpoin ratkaisu, mutta jos huomautus tässä tapauksessa menee perille ja offtopic loppuu, se on silloin tehnyt tehtävänsä. Mikäli ei lopu, mietitään sitten toimia uudestaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sulla kävi tsägä ettei auto tullut kylkeen. Meneepi mukavasti jalka hileiksi, kun puristuu auton ja mopon rungon väliin. Skootterin kanssa ei välttämättä, kun jalat on siellä "keskitilassa".

Onneks noin ettei jäänyt auton väliin. Onneks oli kypärä ja MP-Asun takki ja hanskat nii ei tullu ku lievä nyrjähdys niskaan ja vasempaan käteen karmee jomotus 2p ja oikee polveen asvaltti ihottumaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olisit ostanut valkoisen Mondeon...sellaisella kun ajaa rampista kehä kolmoselle on hauska katsoa kun jarruvalot välkkyy  ;D

Ha Ha Ha. Nyt ymmärtää toinen kuljettajan ajatus...... Minun vanha Ford tehdä sama reaktio hämärä aikana ja tämä eri väri..... :P

Aidosti Poliisiauto olla 2 isoa mies.... ei pieni tyttö ;D)

Cathy

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sopiskohan tää tänne. Kun mua vähän jurppii ja sanovat, että kun voi jollekin kertoa,

niin se aina helpottaa. Niin mulla on oma auto Golf Highline tsi + dsg automaatti 5000 km ajettu, hyvä auto.

Kolmisen viikkoa sitten vuorkasin auton Munchenin kentältä ja olin varannut automaattivaihteistolla olevan.

Tiskillä kaunis neitokainen sanoo, että meillä ei nyt ole sen luokan automaattia, minkä olin varannut, mutta

saatte ylemmän luokan auton samaan hintaan ja auto on Audi A4 2.0 diesel automaatilla. Näin jälkeenpäin

tuossa olis pitänyt sanoa, että kiitos jokin vanha natiseva Lada kelpaa ihan hyvin. Siis mulle tuli ongelma.

Ajelin Saksan ja Itävallan teitä, kuuntelin klassista musiikkia ilman rengasmelua ja pikku hiljaa oma Golf alkoi

tuntua vaatimattomalta. Suomeen palattuani vielä muistin, että Arttu oli täällä joskus kertonut ajelevansa

hiljaisella Audilla klassista kuunnellen, siis kyllä nyt käyp katteeks. Ja jurppii tuo Artun autokin.

Jos en pääse tästä yli, niin täytyy kai käydä Audikaupassa tai bemarikaupassa ja ostaa sellainen auto,

että Arttua alkaa jurppimaan, sittenpä tietää miltä se tuntuu.

Jos Arttu luet tämän, niin varaudu siihen, että liikenteessä nähdään. . .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sopiskohan tää tänne. Kun mua vähän jurppii ja sanovat,  että auttaa kun voi jollekin kertoa, niin se aina helpottaa.     - clip -      

Jos Arttu luet tämän, niin varaudu siihen, että liikenteessä nähdään. . .

;D:thmbup:

(Näemmä tuplahymiö vastaukseksi ei riitä, menisköhän nytten..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä on meidän uusin peli.  :)

[ attachment removed ]

Vähän olin ahdas paikka tuolla autotallissa kuvata, enkä jaksanut kylpytakissa tuonne pakkaseenkaan mennä nii parempia kuvia ehkä myöhemmin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään