2 240 viestiä aiheessa

No tässä ois.

Ostettu vuonna 2008 Tampereen Kaupungilta, siellä sen numerona oli 208.

Alusta on Volvo B10M 6x2 ja korina lähes legendaarinen Wiima K202

 

Asiallinen peli  :thmbup:

 

Näin tavisbussimatkustajana tuntuu, että K202 on kaikista laadukkain kori mitä kaupunkiliikenteessä on. Kaikki uudemmat nitisee, natisee, rämisee, ruostuu sisustuksista...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No sehän ei ole varmaa se vaihto, voi olla että ajelen vielä tulevan talvenkin tuolla jos ei sellaista hyvää alle 250 000km ajettua Volvo V70 löydy kesään mennessä, eli ei ole akuutti tilanne :) Tässä nyt vaan on vaimokkeen kanssa ollut sellaisia alustavia suunnitelmia, tuokaan volvo ei ole ollut kun puolisen vuotta omassa ajossa :)

 

No sitte :) V70:a on kyllä hankala löytää vähän ajettuna. Ainakaan halvalla.

 

-A-

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No sitte :) V70:a on kyllä hankala löytää vähän ajettuna. Ainakaan halvalla.

 

-A-

Niimpä.

Halvalla ei hyvää saa, näinhän se on. Omasta budjetista on vara 3000€ antaa käsirahaa vaihdossa, mutta jos tässä ensikesään odottelee, niin voi olla että on sitä uudempaa korimallia, eli 01->

Omasta saa varsin vielä hyvän vaihtohinnan, nahkapenkit, ilmastointi, hälytin jne.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No tässä ois.

Ostettu vuonna 2008 Tampereen Kaupungilta, siellä sen numerona oli 208.

Alusta on Volvo B10M 6x2 ja korina lähes legendaarinen Wiima K202

 

No kyllä  :thmbup:

 

Ehdottomasti asiallinen nyanssi on tuo tarkkaan ilmoitettu linjan nimi taulussa  8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Asiallinen peli  :thmbup:

 

Näin tavisbussimatkustajana tuntuu, että K202 on kaikista laadukkain kori mitä kaupunkiliikenteessä on. Kaikki uudemmat nitisee, natisee, rämisee, ruostuu sisustuksista...

 

Wiimat ei ruostu, koska ne valmistettiin jo 90-luvulla ruostumattomastateräksestä. Ehkä tämä K202 on vanhempaa vuosikertaa.. mutta kuitenkin laatutyötä omalta ajaltaan. Lahden korityön dösät tehtiin samoihin aikoihin muistaakseni alumiinista?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Wiimat ei ruostu, koska ne valmistettiin jo 90-luvulla ruostumattomastateräksestä. Ehkä tämä K202 on vanhempaa vuosikertaa.. mutta kuitenkin laatutyötä omalta ajaltaan. Lahden korityön dösät tehtiin samoihin aikoihin muistaakseni alumiinista?

Tuo Wiima on vuodelta 1992.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

3kk:n venttailun jälkeen saapui. On kyllä hinta-laatusuhteeltaan loistava peli.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nätti kuin sika pienenä. Tuohon kun laitat vielä "nätit" kesäpyörät alle ja vaihdat nuo kromatut munuaiset mustiin niin aina paranee.

Tervetuloa BMW kerhoon.  ;)

Edit: Näitä sivuja kannatta myös seurata, on paljon hyviä vinkkejä http://www.btcf.fi/

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Voiku olis itelläki jo ikää auto korttiin ja itse autoon :-[

Nooh, pari vuotta vielä mopon selässä ja sitten tulee asiaan muutos 8)

 

Taas parit päivityskuvat tuosta "kikottimesta" :laugh:

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Noniiiiin nyt on ajokausi korkattu. Pyörä on KTM EXC 125cc 2009 2-tahti. Tehoa näistä yleensä löytyy sen 35-40hp, en tosin omaani ole penkittänyt ja painoa on vain 95kg joten lähtee aika terävästi.

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Enpa laittanut mitaan kuvia, mutta tanaan ajoin New Jerseyssa virallisesti ensimmaista kertaa liki 9 kuukauteen. Ehdin vihdoinkin menna kirjalliseen testiin saadakseni NJ:n ajokortin, joten nyt on tullut ajeltua maili jos toinenkin uutukaisella Volvo XC60:lla.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Ai ku on komia!  :thmbup: Polttelis jo itekki päästä ajelee mutta kortti ja kevari vaan puuttuu vielä  :laugh: Ens viikolla täytyy käydä ilmottautumassa ajokouluun. Taitaa itellä jäähä kisapeli ostamatta kun aivan liian kallis ylläpitää minun lompakolle  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ite aattelin vielä vuoden kitkuttaa M-kortilla ja sitten Btä ja rajotettua-A-korttia alle. Komialta tuo Kotka kyllä näyttää!  :thmbdn: :thmbdn: Sais itekki vaa ajokaude auki...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitoksest molemmille. Nojoo tuota ei katos tarvi laittaa mitenkään, löytyy ledilippa, hyvä tanko sekä kunnon putki "vakiona", niin tulee siinä suhteessa halvaksi ja jälleenmyyntiarvo on todella hyvä, eikä varaosiin ole mennyt vielä euron euroa. Myös erittäin luotettava peli, jos kaasarin säädöt on kunnossa. Tuppi nurin jos meinaa ajella niin bensaa menee ja PALJON, mutta sillon kyllä tulee rajotuksetki jo aika herkästi vastaan. Käytettynä kun ostin niin koneremppa oli tehty 5 ajotuntia sitten, se pitää tehdä 260h:n välein ja se maksaa sen 1000e, mutta se on varmaan seuraavan omistajan pussista pois. Ja annetaan vielä sellanen vinkki että, jos on kevaria miettimässä niin tämä on paras 2-tahti, kun taas paras nelari on Yamaha WR. Omasta mielestä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sanoit luotettava peli, koneremppa 260 tunnin välein?Maksaa sen tonnin.Noh kaikki on suhteellista.Joo tiedän, saman tehtaan piikit -80 luvulla kesti 50 tuntia ja männänvaihto.Kaikella on hintansa. :thmbup:

Siistihän tuo on.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Itse ajelin -70 luvun alkupuolella Hondan nelitahtikevarilla koko ajokauden tarvitsematta edes öljyä lisätä. Kilometrejä kertyi reilut parituhatta sisältäen kodin ja lentokentän väliset reissut, sekä pari pidempää kotimaan matkaa. Eihän se senaikainen nelitahtinen oikein mihinkään kulkenut... hevosvoimia taisi olla joku reilut 15, mutta luotettava peli se oli :) 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Sanoit luotettava peli, koneremppa 260 tunnin välein?Maksaa sen tonnin.Noh kaikki on suhteellista.Joo tiedän, saman tehtaan piikit -80 luvulla kesti 50 tuntia ja männänvaihto.Kaikella on hintansa. :thmbup:

Siistihän tuo on.

 

Kiitosta. Joo, 260h on kilometreinä about 10 000-12 000 ja se on suositus jos ajaa radalla, mutta katukäytössä 300h on ihan riittävä. Joten tuskin tavii rempata tänä- eikä varmaan vielä seuraavanakaan vuonna. Ja luotettavuudella tarkotan ettei tästä juurikaan löydy vikoja mitä vielä nykypäivänäkin kevareissa tulee vastaan esim. nesteiden valumista ja sähköjen sekoilua sekä lähtee käyntiin viimeistään kolmannella polkasulla vaikka ois -20 ulkona.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo uskon tuon ja tuo tuntimäärä oli todella enduropuolella, eli kaverini Sasu aikoinaan hätyytteli noita sm paikkoja, Päijänneajot kyseessä, sisäänajettu 125 ja sunnuntaina jo työnnettiin käyntiin koska puristukset hukassa.Siellä mettäpuolella nuo tunnit tulee äkkiä täyteen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Enpa laittanut mitaan kuvia, mutta tanaan ajoin New Jerseyssa virallisesti ensimmaista kertaa liki 9 kuukauteen. Ehdin vihdoinkin menna kirjalliseen testiin saadakseni NJ:n ajokortin, joten nyt on tullut ajeltua maili jos toinenkin uutukaisella Volvo XC60:lla.

 

Garden State Parkwaytako huristelit?  8)

 

Saako New Jerseyssä muuten viisumilla maassa oleva vielä ns. "tavallisen" ajokortin? Teksasissa muuttui käytäntö tässä viime vuonna niin, että jos olet maassa työ- opiskelu- tai muulla viisumilla, kortti on väliaikainen ja sen voimassaoloaika lakkaa samana päivänä kuin viisuminkin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kiitoksest molemmille. Nojoo tuota ei katos tarvi laittaa mitenkään, löytyy ledilippa, hyvä tanko sekä kunnon putki "vakiona", niin tulee siinä suhteessa halvaksi ja jälleenmyyntiarvo on todella hyvä, eikä varaosiin ole mennyt vielä euron euroa. Myös erittäin luotettava peli, jos kaasarin säädöt on kunnossa. Tuppi nurin jos meinaa ajella niin bensaa menee ja PALJON, mutta sillon kyllä tulee rajotuksetki jo aika herkästi vastaan. Käytettynä kun ostin niin koneremppa oli tehty 5 ajotuntia sitten, se pitää tehdä 260h:n välein ja se maksaa sen 1000e, mutta se on varmaan seuraavan omistajan pussista pois. Ja annetaan vielä sellanen vinkki että, jos on kevaria miettimässä niin tämä on paras 2-tahti, kun taas paras nelari on Yamaha WR. Omasta mielestä.

Varmasti kotari on kisaenskoista paras vaihtoehto, mutta monella tulee lompakko vastaan.  Eihän siinä jos rahaa on  ;) Joku mototissa laski kotkansa ylläpidoksi 2500€/vuosi kunnon ajossa. Itellä ei riittäis rahat ensinäkään koko pyörään, mutta että vielä bensoihin menis niin maan perkeleesti, mäntä 60-120h välein, lootaöljyt 10h välein...... Enköhän DT:n tai hussen laita.  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo minulle Sasun isä vai oliko setä sanoi aikanaan, kuule Arska kun tuon artsin kans rataa teette ettekä ite aja niin kalliimmaks tuo taitaa tulla. :-[

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään