2 240 viestiä aiheessa

2.0TDCi vm -10....

Aika laiskalle vaikuttaa tuo mondeo ja volkkari on tässäkin voittaja. Vääntöä löytyy enemmän :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jos en aivan väärin muistele niin tällaisella vehkeellä ollaan saatu kavereiden kanssa semmoisella rennon rempseällä ajotavalla kulutukseksi n. 40l bensaa/100km. Ja Puchissa ei tosiaan ole kulutusmittaria, joten laskelmat tehty trippimittarin ja tankatun polttoainemäärän perusteella.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Aika laiskalle vaikuttaa tuo mondeo ja volkkari on tässäkin voittaja. Vääntöä löytyy enemmän :)

 

Kyllä sillä silti pääsi kohtuullisesti liikkeelle... Tosin kaipaan edelleen sitä 2.2TDCItä... On vaan Suomessa niin himo harvinainen...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä sillä silti pääsi kohtuullisesti liikkeelle... Tosin kaipaan edelleen sitä 2.2TDCItä... On vaan Suomessa niin himo harvinainen...

 

Siis isäsi kaipaa?

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mää kaipaan. Omat hohtonsa siinäkin autossa oli. Jos viittit tutkia missä varustepaketissa se farkuissa oli niin ymmärtäisit. On vaan niin harvinainen.  :(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mää kaipaan. Omat hohtonsa siinäkin autossa oli. Jos viittit tutkia missä varustepaketissa se farkuissa oli niin ymmärtäisit. On vaan niin harvinainen.  :(

Jep, ei ole kuin 24 myynnissä tällä hetkellä.. Jos pelkkää 2.2TDCi:ä haetaan.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mitähän mahtaa nuo taksitolpilla olevat mondeot olla...

 

On muuten kiva auto tuo mondeo kunhan mittarissa on alle 200 000 kilometriä.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Hola,

 

Muksu tuli, sedani Honda lähti ja tilalle perhekiesiä. Tiedä sitte onko hyvä tai huono, mutta on se jo 3000km liikkunu ihan mukavasti.

 

 

Pellolla. Traktori?  :laugh:

[ attachment removed / expired ]

 

Pakollinen siltakuva.  ::)

[ attachment removed / expired ]

 

-Jani

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riittää, että tietää sen mikä Volkswagen on. Eli toimii ja hyvä valinta automerkiksi, sais Fordi sun muut ottaa mallia VAG konserin tekeleistä ja miten siellä tekniikkaa osataan suunnitella ja toteuttaa.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riittää, että tietää sen mikä Volkswagen on. Eli toimii ja hyvä valinta automerkiksi, sais Fordi sun muut ottaa mallia VAG konserin tekeleistä ja miten siellä tekniikkaa osataan suunnitella ja toteuttaa.

 

Kyllä näissä VAGeissakin omat kommervenkkinsä on ihan siinä, missä muissakin merkeissä...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Kyllä näissä VAGeissakin omat kommervenkkinsä on ihan siinä, missä muissakin merkeissä...

On varmasti, etenkin sähköpuolella on hyvin pitkälti niitä. Tekniikka kyllä pelaa aika varmasti ja miten kukin autoaan huolehtii.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Muksu tuli, sedani Honda lähti ja tilalle perhekiesiä. Tiedä sitte onko hyvä tai huono, mutta on se jo 3000km liikkunu ihan mukavasti.

 

Milläs koneella ja varustepaketilla tämä on, näpsäkän näköinen vehje harmaana  :thmbup: Meille tuli heinäkuussa taloon 3v vanha versio isolla dieselillä, voi pojat mikä muutos ranskanpatongista nuin laadullisesti  :) Ei kitise, natise eikä mitään 130k ajettuna, toisinkuin edelliset Ranskattaret jo 100k kohdilla yms

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Milläs koneella ja varustepaketilla tämä on, näpsäkän näköinen vehje harmaana  :thmbup: Meille tuli heinäkuussa taloon 3v vanha versio isolla dieselillä, voi pojat mikä muutos ranskanpatongista nuin laadullisesti  :) Ei kitise, natise eikä mitään 130k ajettuna, toisinkuin edelliset Ranskattaret jo 100k kohdilla yms

 

Moro,

 

Tämä on 1,4 TSI 118kW (160hv) DSG-automaatti, highline, platinanharmaa, Dropmag -Alcantara/kangasverhoilu titaaninmusta, varustepaketit I, II ja III, light assist-valoautomatiikka, radiona RCD510 ja hopeiset kattokaiteet. Siinä se - noin suurinpiirtein  ;D

 

-Jani

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Tämä on 1,4 TSI 118kW (160hv) DSG-automaatti, highline, platinanharmaa, Dropmag -Alcantara/kangasverhoilu titaaninmusta, varustepaketit I, II ja III, light assist-valoautomatiikka, radiona RCD510 ja hopeiset kattokaiteet. Siinä se - noin suurinpiirtein  ;D

 

Nonii, asialliset varusteet ainakin, ja TSI:llä varmasti kerkeää  :thmbup:

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On varmasti, etenkin sähköpuolella on hyvin pitkälti niitä. Tekniikka kyllä pelaa aika varmasti ja miten kukin autoaan huolehtii.

 

No jaa, melkein sanoisin päinvastoin. Jotain pieniä sähköjuttuja on omassa vm.2004 Golfissa ollut, mutta ei mitään ihmeellisempää. Penkinlämmitin kärähti ja poltti penkkiin reiän ja välillä vilkku-/pitkien valojen viiksi vattuilee. Saattaa olla toimimatta, tai sitten toimii esim. päinvastoin. Alhaalla vilkku oikealle ja ylhäällä vasemmalle. Ja samasta viiksestä operoitava vakkari ei aina suostu käynnistymään. Virtojen katkaisu ja uudelleen käynnistys auttaa noihin vaivoihin. Todennäköisesti jossain on vain paskaa. Eli ei nyt voi sanoa, että kovin kummoisia sähköpuolen ongelmia olisi ollut... Jaa no on kait se sähkövika sekin, että akku pitäisi uusia ennen talvea. Alkuperäinen ei enää jaksa oikein jerkata, jos auto seisoo pari päivää :P

 

Mutta enemmän sitten on tuollaisia järjettömiä juttuja, kuten esim.  kolmas kierros laakereita menossa. 240tkm mittarissa josta oikeasti valtaosa matka-ajoa. Ei pitäisi ihan noin mennä. Ottaen huomioon, että esim. jarrut on vielä alkuperäiset... Sitten on mennyt vetoakselia poikki jne. Moottoripuolella turbo on uusittu, kun entinen meni atomeiksi 200tkm kohdalla. Ja pelolla odotan sitä päivää, että kaksoismassavauhtipyörä pitää ruveta uusimaan, kun sekin väistämättä tässä vielä edessä on. Ja taas meni tonni...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

On varmasti, etenkin sähköpuolella on hyvin pitkälti niitä. Tekniikka kyllä pelaa aika varmasti ja miten kukin autoaan huolehtii.

 

Octavia 2.0 TDI 2006. 180 000km = 2 x turbo, ilmastoinnin kompura ja jarrujen herkistelyä. Ei yhtään sähkövikaa omalla kohdalla. Varmaan 5000€ mennyt remontteihin ylimääräistä rahaa tuon viiden vuoden aikana, jonka auto on mulla ollut. Takuu korvasi jarrujen remontit, mutta muut on mennyt omasta pussista. Määräaikaishuollot tehty ("öljynvaihtohuolto" joka kerta yli 500€ ja jakoremmin vaihdolla yli 1000€).

 

Kulut pieneni puoleen, kun siirryin pois merkkihuolloista takuuajan jälkeen. Ja kuitenkin kaiken tämän jälkeen tekisi vielä ostaa toinenkin Skeida.  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riittää, että tietää sen mikä Volkswagen on.

 

Talvella pitäisi myös tietää mistä ovesta tällä kertaa pääsee passattiin sisään ja sen jälkeen sitten saakin jännittää että mikä ovi aukeaa kun on päässyt perille.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Talvella pitäisi myös tietää mistä ovesta tällä kertaa pääsee passattiin sisään ja sen jälkeen sitten saakin jännittää että mikä ovi aukeaa kun on päässyt perille.

 

Itsellä on passatin 3BG ovien kanssa ongelmana ollut lukossa oleva "lirputin" joka jäätää ja ovi ei mene kiinni / lukkoon vaan pomppaa auki. -> huolellinen voitelu aseöljyllä tai ensiapuna kuumailmapuhaltimella muutama sekunti lämmintä ja taas pelittää :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Jaa en tiedä mistä ootte Fordin niin huonono luotettavuuden repästy... 14 vuoden aikana kerran ei lähtenyt aamulla liikkeelle: syynä tukkeutunut pa-suodin ja kertaakaan ei oo tielle jättäny...

 

2.2TDCI Sportwagonina on harvinainen... Tais yks olla nettiautossa myynnissä atm... Ja 155hv ja 400nm riitti ihan hyvin lasti päällä 207km/h nopeuteen ja viel ois varmaan kovempaakin kulkenu...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Euro-Fordit on tavallaan vähän väliinputoajia, eivät varsinaisesti täysin saksalaisia eikä myöskään amerikkalaisia autoja.

 

Minän Ford Mondeo valmistaa Belgia!!!  :D

 

 

Cathy *-*

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

2.2TDCI Sportwagonina on harvinainen... Tais yks olla nettiautossa myynnissä atm... Ja 155hv ja 400nm riitti ihan hyvin lasti päällä 207km/h nopeuteen ja viel ois varmaan kovempaakin kulkenu...

 

19 varmaria näytti olevan 2.2TDCi koneella.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään