2 240 viestiä aiheessa

On tuo DSG kyllä hyvä, tulee varmasti seuraavaankin pirssiin. :thmbup: Käytin auton Ruosteenesto.eu:ssa: http://www.ruosteenesto.eu/aanieristys/index.htm Tuossa onkin selitetty mitä työhön sisältyy. Hintaa oli muistaakseni tasan 600€. Hinta riippuu tietenkin paljon autosta, mutta Leonin käsittely lienee samoissa tuon st:n kanssa.

Eikö sua häiritse tuossa DSG:ssä se, että se väkisin haluaa pitää sitä kutos tai seiskavaihdetta päällä aina 1250rpm->?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vika löytyy jopa kaverin -94 Passatista. :D Tosin sellaisena että hanttimiehen ovi ei mene lukkoon. Kiva mennä talviaamuna kyydissä kouluun ku pitää ovea pitää kiinni. ;D

Octaviassa samaa havaittu (vm 2007). Lämpötolppa-aikaan tätä ei tosiaan ollut riesana. Tänä talvena eräitä kertoja...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kesän menopeli  :P

Komiahan tuo kuin mikä.... vaikka veikkaankin, jos pilkkua oikein viilataan, että valmistaja on Sociedad Española de Automóviles de Turismo eli SEAT  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meillä aina arkiaamuisin arvotaan kulkuvälineet vaihtoehdoista Suurenmoinen Espanjalaisen Autoteollisuuden Taidonnäyte - Baijerilainen Munan Wenytin. Toisella ajaa mieluummin kuin toisella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tankkaaminenkin voi olla edullista (tarvittaessa tankkaus onnistuu myös pysähtymättä). Aivan mainio ajettava ja nopeakin.

Ja kun kyllästyy, niin maistuu hyvältä myös leivän päällä!  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin... kateellisen nillitystä.

Lentokoneen nähdessään kannibaali totesi pojalleen että tuosta säilykepurkista syödään vain sisältö.

;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kesällä aurinkoisella säällä Wartburg 353W 2D Roadster, ja vähän huonommalla kelillä Wartburg 1.3. Talvella sitten Volvo V70...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikun edeltäjä. Aika monella DRDn omistajalla kusi noussu hattuun. Ja en taida yhtäkään uuden DRDn ostajaa tuntea ketä ois sen omilla rahoillaan ostanu ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin edeltäjä eikö auto yleensä tuu mopon jälkeen? :D DRDitähän ne on terpit nykyään kaikki (taino ylivuotinenhan toi on mutta silti) mutta tuntuu että täälläpäin oon aika poikkeus kun maksan tosta (tai yleensä mistään muustakaan) jopa osan ite. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en minä noista mitään enää tiedä... Onhan mulla tuolla joku vanha Derbin esitekkin 1.5 vuoden takaa kun olin tota Skootteria vaihtamassa. (Mistä sitten ei tullut mitään). Täytyy vaan nitkutella sillä tai tuntsalla kesän pari ekaa viikkoa töihin. No mukava sillä on ajella jos sais vaikka kuntoonkin sen. Pistetääs siitä vielä kuvakin ;D

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No en minä noista mitään enää tiedä... Onhan mulla tuolla joku vanha Derbin esitekkin 1.5 vuoden takaa kun olin tota Skootteria vaihtamassa. (Mistä sitten ei tullut mitään). Täytyy vaan nitkutella sillä tai tuntsalla kesän pari ekaa viikkoa töihin. No mukava sillä on ajella jos sais vaikka kuntoonkin sen. Pistetääs siitä vielä kuvakin ;D

Onks tää se kaatumaton?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös ne ole samaa paskaa kaikki, oli DRD tai ei ;D

Paskaa tai ei mutta DRD:ltä ei voi nykyään enää välttyä. :D (Paitsi ostamalla skootterin)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ostaa Rieskan tms? Onhan noita vaikka millä mitalla muita kuin DRDtä, jos sitä meinaat?

Nosiis jos Derbeistä puhutaan, saahan niitä pösöjä ja apikoita ja tiesmitämuita kiinanihmeitä. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään