2 240 viestiä aiheessa

Nätissä kunnossa eikä kovin paljon kilometrejäkään nähnyt ikäsekseen! :thmbup: Vielä kun tuon etupuskurin muovin käyt läpi kuumailmapuhaltimella ja oikealla kyllästysaineella, niin saat sen vielä mukavan tummaksi ja terveen näköiseksi niin paranee entisestään ulkonäkö :) Edit: niin ja taakse toki myös sama käsittely.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nätissä kunnossa eikä kovin paljon kilometrejäkään nähnyt ikäsekseen! :thmbup: Vielä kun tuon etupuskurin muovin käyt läpi kuumailmapuhaltimella ja oikealla kyllästysaineella, niin saat sen vielä mukavan tummaksi ja terveen näköiseksi niin paranee entisestään ulkonäkö :) Edit: niin ja taakse toki myös sama käsittely.

 

Ihan selvästi pesukintaan puhetta  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ihan selvästi pesukintaan puhetta  ;D

 

Ei oikeen tuo pesukinnas ole koskaan "koukuttanut" vaikka pari kertaa sivuilla onkin tullut pyörittyä mutta dw.co.uk on päivittäisen selailun alla ;)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta paras on kyllä tuo kuumailmapuhallin tekniikka tummentaa haalistuneita muoviosia, koska se muovin öljy tulee takaisin pintaan ja antaa taas tumman pinnan muoville, nuo muovin_ kirkaste_sprayt ovat mielestäni turhaa..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nätissä kunnossa eikä kovin paljon kilometrejäkään nähnyt ikäsekseen! :thmbup: Vielä kun tuon etupuskurin muovin käyt läpi kuumailmapuhaltimella ja oikealla kyllästysaineella, niin saat sen vielä mukavan tummaksi ja terveen näköiseksi niin paranee entisestään ulkonäkö :) Edit: niin ja taakse toki myös sama käsittely.

Niin ja unohdin mainita, että autolla on ajettu vain muutama talvi. Myllytykseen voisi vielä viedä, kun sitä taitoa ei vielä omista  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Minusta on hienoa, kun Mikko on niin innoissaan isinsä autoista, muistuu oma lapsuus mieleen. Eiköhän se maailma jossain vaiheessa lähde avartumaan.

 

Älä pidätä hengitystäsi... :)

 

Edelleen, hieno 964 pihassa! :)

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Varmaan Ville ihan asiallinen toi 9-5 Aero? Itellä käynyt mielessä 9-3 Saabi...Onko niistä kokemuksia?

Jos Saappisairaus vaivaa sinuakin, kannattaa suunnata Saabfoorumille tai Ugsaabistien sivuille.

Meillä on 9-3 Tid SC vm. 2008. Ajjookyrnitelty on nyt noin 270tkm, ei ole suurempia ongelmia ollut. Kuluvaa osaa pitää vaihtaa kaikkiin autoihin.

Paras auto mitä meillä on ollut. Suosittelen lämpimästi Saabia! Uudemmissa TTID moottoreissa ollut vähän enempi onkelmaa.

Ja normimoottorista saa ihan hyvin tehoja irti jos haluaa, pelkällä ohjelmiston päivityksellä.

GM varaosat käy suurelta osin näihin vähänkään vanhempiin Saabeihin.

Tämä meillä toinen Saapikas, ensimmäinen oli pre-facelift bensafarkku. Ei moittimista siinäkään.

Lämmin auto talvella, Eber vakiona dieseleissä. Ja hyvä ajettavuus.

 

Ville

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Semmonen otos meikäläisen kulkineesta  :)

 

 

Mikähän versio ja vuosimalli tamä on Mazda6:sta? Itselläni on ollut vm. 2003 1.8 Elegance ja nyt ajelen vastaavalla vm. 2009.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Näyttää vahvasti 2000-luvun alkupuolen 2.3GT:ltä. Tuo väri on kertakaikkiaan makea! Sellainen syvä helmiäiskeltainen. Tuollaista katselin itsekin vähän aikaa sitten, mutta tervepeltisen yksilön löytäminen ei onnistunut kun aikaa oli liian vähän. Olisi pitänyt hakea Suomea paljon etelämpää, missä maantiesuola ei ole tehnyt tehtäviään. Ostin sitten 2007 kaksilitraisen Avensiksen. Senverran piti valikoida, että otin Luxury package varusteisen - ettei naapuri luule omakseen. Värikin on ikävä kyllä se sama saamarin hopean harmaa, joita nuo on melkein kaikki  :-\

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikähän versio ja vuosimalli tamä on Mazda6:sta? Itselläni on ollut vm. 2003 1.8 Elegance ja nyt ajelen vastaavalla vm. 2009.

 

Tuo on 2.3GT ja vuosimalli 2002  :)

tervepeltisen yksilön löytäminen ei onnistunut kun aikaa oli liian vähän. Olisi pitänyt hakea Suomea paljon etelämpää, missä maantiesuola ei ole tehnyt tehtäviään.

Toi väri on kyllä hieno minunkin mielestä. Ei ole vielä liian montaa samanlaista vastaan tullut  :) Sattui vielä sen verran hyvä mäihä, että tuo yksilö on suuren osan aiemmasta elämästään viettänyt lapissa joten pellitkin on hyvässä kunnossa  :thmbup:

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuo on 2.3GT ja vuosimalli 2002  :) Toi väri on kyllä hieno minunkin mielestä.

Nätti kippo tosiaan ja kivan värinen! Taitaa löytyä jo jonkun verran potkuakin tuosta koneesta? :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Nätti kippo tosiaan ja kivan värinen! Taitaa löytyä jo jonkun verran potkuakin tuosta koneesta? :P

 

Thanks, 122kw (~163hp) tosta löytyy, jospa sillä nyt pärjäilee  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Thanks, 122kw (~163hp) tosta löytyy, jospa sillä nyt pärjäilee  ;D

 

Hiukka enemmän kuin tuosta 1.8 myllystä josta irtoaa muistaakseni 88 kW (120 hp). Kyllä silläkin ehtii, mutta potkua voisi olla vähän enemmän.

 

Joskus aikoinaan kun olin maksalaatikkoa ostamassa, minua neuvottiin että kannattaa ennemmin ostaa tuo 2.3GT kuin pykälää pienempi kaksilitrainen. Kumpikin vie yhtä paljon bensaa. Hyvä tuuri on tosiaan käynyt jos olet hyväpeltisen yksilön löytänyt, varsinkin noissa 2002- ja 2003-vuosimalleissa on tuota ruostevikaa kosolti. Omastanikin ehdittiin vaihtaa takalokarit ja helmat (maahantuojan piikkin) ennenkuin vaihdoin sen uudempaan.

 

Ja tuo väri on tosiaan hieno, toteaa hopeanharmaan auton omistaja...  :(

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Joo, mulla oli 2005 vuosimallin Mazda 6 (2.0 hatchback) --> 45 000km jälkeen siitä piti vaihtaa KAIKKI ovet ruostumisen takia  >:(

muuten autossa ei ollut 3 vuoden aikana yhtään vikaa, se vaihtui sitten bmw:n 335i:hin...jossa onneksi ei ole nyt 1.5v aikana ollut myöskään yhtään vikaa.

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Thanks, 122kw (~163hp) tosta löytyy, jospa sillä nyt pärjäilee  ;D

Pärjäilee toki! Eikös noissa MPS-matukoissa oo kanssa joku 2.3litranen pannu? Lieneekö kuitenkaan sama? Jos on niin potentiaalia ainakin löytyy... ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pärjäilee toki! Eikös noissa MPS-matukoissa oo kanssa joku 2.3litranen pannu? Lieneekö kuitenkaan sama? Jos on niin potentiaalia ainakin löytyy... ;D

AutoWiki kertoo että 2,3 -litrainen mutta 191kW moottori on ainakin 6 MPS:ssä  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Junnuille tämä kesäkuljettimeni ei ole varmaankaan ihan tuttu?

 

[ attachment removed / expired ]

 

Laite oli muinoin helpohkosti muokattavissa vastaamaan 547 kappaleen erikoissarjan sisartaan.

 

jk

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

AutoWiki kertoo että 2,3 -litrainen mutta 191kW moottori on ainakin 6 MPS:ssä  :)

 

Tuo MPS:n moottori on ahdettu, ja tässä 2.3GT:ssä se on vapari, eli sen verran eri moottorit ainakin.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään