2 240 viestiä aiheessa

Minua vaivaa sairaus nimeltä saabismi, mutta en sanoisi että ainakaan itse siitä kärsin :)

saapi.jpg

Tuo Saabin korimalli kyllä viehättää omaa silmääni. Onkos kyseessä Aero?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Saabin korimalli kyllä viehättää omaa silmääni. Onkos kyseessä Aero?

Kyllä, Aero vm -02. Olen hurahtanut Aeroihin niin että niitä on toinenkin mallia 900 vuodelta -89. Se on hyvin vähässä käytössä enää mutta ei raaski poiskaan myydä kun sillä alkaa olla jo keräilyarvoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen Solifer sm on varastossa.

Asiaa.. tulee ihan omat mopoajat mieleen 1980 luvun alkupuolelta. Tulloin mopot oli vielä mopoja vaikka Honda Monkeyt ja Solifer-Suzukit tekivät jo kovasti tuloaan. Kaveri ajoi tuollaisella Soliferilla ja itsellä oli aluvanteinen hopean värinen Tunturi Super Sport.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä, Aero vm -02. Olen hurahtanut Aeroihin niin että niitä on toinenkin mallia 900 vuodelta -89. Se on hyvin vähässä käytössä enää mutta ei raaski poiskaan myydä kun sillä alkaa olla jo keräilyarvoa.

Komea ;) Itsellä oli myös '84 Aero joka taasen oli niin paljossa ajossa, että piti vaihtaa tuorempaan mistä olikin kuva taaempana ketjussa. Maaliskuun lopusta tullut nyt n. 11 tkm lasiin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän multaki löytyy jonkun sortin menopeli. Nyt justiin tehty remontti moottorille ja koko pyörä maalattu. 8)

Ennen:

[ Attachment removed / expired ]

Nyt:

Matias

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän multaki löytyy jonkun sortin menopeli. Nyt justiin tehty remontti moottorille ja koko pyörä maalattu. 8)

kyllä nyt kehtaa ajaa S1:selläkin ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen peli löytyy, joka ei tosin ole rekisterissä ;D

kyllä nyt kehtaa ajaa S1:selläkin

Kyllä nyt kehtaa ajaa koppimopollakin ;D

Kulkee jotain 35 km/h, siitä on kaasutin hajalla joten sillä ei kovin paljoa ajella.

Ja tämmönen löytyy pihasta

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Turussa on näkynyt pyörivän vaalea 80-luvun 240 volvo-farmari taksina.

;D

Aiemmin tyypillä ollut kuulemma joku uudempi mersu, mutta tuo volvo menee jo yli ymmärryksen. :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Audi A4 2.5 Tdi V6 vm 99. Pappamallin riisseliä siis, kyllä silläkin nippa nappa kerkii. ( testattu baanalla, mittarin mukaan 240 km/h)

//Juha

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D

Aiemmin tyypillä ollut kuulemma joku uudempi mersu, mutta tuo volvo menee jo yli ymmärryksen. :o

Niin, onhan tuo tilava auto, ja varmasti kestävä. Olen sen itsekin nähnyt vähän aikaa sitten viimeksi.

Onhan se pätevä laite verrattuna esim. C-sarjan Mersuun jolla ei saa takapaksissa kuljetettua kahden matkustajan matkatavaroita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

;D

Helou

Ettei vaan olis kaverilla vara-autona toi Volvo. Eli siis jos Mese on pajalla vähän pitempään (esim. iso teknikaali tai peltikorjaus), niin sillon käytetään vara-autoja, jotka on ihan mitä sattuu. Vara-autoja voi olla välillä vaikee saada, joten joillekin joissain tapauksissa kaikki käy. Tosin jos toi Volvo sitten on pörränny siellä tosi kauan ni sitte se ei varmaan ole, mutta muuten luulisin asian olevan näin.

T: Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua vaivaa sairaus nimeltä saabismi, mutta en sanoisi että ainakaan itse siitä kärsin :)

Sama vaiva täälläkin, mutta onneksi meillä on siihen hyvät lääkkeet. Tosin jos se olisi oikeasti sairaus, niin Kela korvaisi lääkityksen... ;)

Hpim03.jpg

Edellinen kulkupeli kiinnosti pitkäkyntisiäkin... >:(

99_1.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

mun menopeli, kun saan kortin. (3kk) On muuten peto! ;)

tällä tulee toisinaan ajettua, on hyvä juttu, kun malmi säilyy, niin säilyy myös tattarisuon karting-rata.

ja tämä on perheen helvetin opeli! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei ole minun menopelini, mutta nojaili lähikaupan seinään ja oli pakko ikuistaa.

Kokomuovinen polkupyörä Itera! Muistaakseni näitä myytiin 70-luvulla ainakin Rauman Sokoksessa. Eipä idea ottanut tulta, mutta hämmästyttävää on että vehje on edelleen jokapäiväisessä käytössä. Ehkä oli parempi keksintö kuin äkkiseltään vaikutti

Muah, kaikenlaisia rumia pyöriä olen nähnyt, mutta tuo on luultavasti kaikkein rumin. ;D Ja muovisuus ei paljon osakkeita nosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

HMV3N.jpg

Tommonen on tulossa...

HMT760N.jpg

Tommonenkin olis, mutta kun idiootti isä ei viitti hakee sitä jämiltä (minne se jäi cavokin jälkeen) vaan menee ja ostaa ton uuden ::) Sillä tyypillä on vissiin liikaa rahaa, eikä järki paljon päätä pakota ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No sano samantien että ostaa uuden koneen sulle ku on liikaa rahaa ;D

Kun taas semmoset järjelliset teot ei oikein onnistu, kaikki järjetön kyllä ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen on mun kulkupeli. Pitäs jossain vaiheessa taas kirjoittaa toisaalla raporttia, miten on matka eteny fiiun kaa. No sen verta tiioks että 11500km on mittarissa ja ilmastointi petti . Ti korjaukseen ja ensimmäinen varsinainen vika.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpä sitten minun autoni. Mikään autoihminen en nyt todellakaan ole, mutta tämä pieni ja suht. koht. uusi vekkuli on ainakin tähän asti kulkenut aivan moitteettomasti. :)

/S

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Laitetaan nyt omakin menopeli tänne

[ attachment removed / expired ]

Mulla on duuni autona tuollanen ja täytyy sanoa että on todella mukava peli ajaa. Ainoastaan kun mullakin on se pienempi niistä diesel koneista, se on automaattilaatikon kanssa hiukan mopo... Kyllä se paikoiltaan lähtee mutta kun yrität läheä esim. ohittamaan 80km/h niin kyllä saa odottaa että jotain tapahtuisi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään