2 240 viestiä aiheessa

Vuodelta 2010 ja huomattavasti kohtuullisempi verotus (BN-kilvet, tax free) helpotti paatoksentekoa. Hetkellisesti kavaisi mielessa jonkun "ihmeellisemmankin" auton hankkiminen, mutta sain lyotya sen verran jarkea paahan, etta ostin kollegalta perushyvan auton kaytettyna.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin kai työsuhdeautona noin vanhaa saisi? :P

You never know, voishan joku vähän ajettu kaikki herkut-laite olla ihan pätevä työkkäri? Milläs koneella muuten on? :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moro!

Sai viimein alkuviikosta Mirriin suvikumit alle...

[ attachment removed / expired ]

Harri

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmöinen oli viikon verran mun toimistonani. Tänään sain luovuttaa uudelle käyttäjälle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asenteellinen toimisto! Ainakin työskentelyasento on ergonominen ;):thmbup:

Joo, ja näkyy läppärillä olevan facebook vielä auki kaikenlisäksi :)

Asento olisi ollut ergonominen, jos auton vakikuski ei olisi mua 10cm pidempi ja 20kg laihempi, oli kohtuu ahtaat oltavat istua 5-6 tuntia päivässä tuolla läppäri sylissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täälläkin on oltu Kupla-ostoksilla.. :)

Caymaniin kertyi vajaan kolmen vuoden aikana sen verran kilometrejä, että katsoin taloudellisesti olevan fiksuinta hankkiutua siitä eroon ennen kuin mittarilukema rupee olemaan lähellä 100tkm ja auto menikin kaupaksi alle parissa viikossa, muutaman kuukauden joutui olemaan autotta, mutta pitkä odotus palkittiin vihdoin muutama viikko sitten ja Caymanin paikkaa tuli täyttämään 911 Turbo :)

Muutamat hätäiset kännyräpsyt

_full.jpg

_full.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hieno peli, onneksi olkoon!

tomppa

Hienoja kuplia tosiaan! Sekä tuo iäkkäämpi, että tuo lituskampi. ;)

Itse köyhänä joudun ajelemaan vm '91 MX-5:llä kesäisin ja talvisin jo neljävuotta vanhalla Focuksella  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siisti Typ-1! :)

Hieno peli, onneksi olkoon!

Kiitos! :) Vaikea olisi kieltää, etteikö täällä hymy olisi korvasta korvaan :) Sunnuntaina pääsi radallekin ekaa kertaa kokeilemaan ja onhan siinä vähän enemmän työtä tehtävänä, ainakin jos Caymaniin vertaa.. Kyllä se takamoottorinen on edelleen takamoottorinen, vaikka kuinka insinöörit yrittävätkin vaikutusta vähentää ja kumota :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin käy kun liikenneympyrässä on irtokiviä.  :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin käy kun liikenneympyrässä on irtokiviä.  :(

Nää on kurjia. Mä oon kanssa lipannut semmosessa vajaassa 180 asteen mutkassa jossa kans vauhtia alle 30kmh ja ehti vaan nähdä, että jaahas, hiekkaa ja sitten mentiin.. Henkilövaihingoilta vältyttiin, toivottavasti sunkin tapauksessa  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään