2 240 viestiä aiheessa

Täälläkin on oltu Kupla-ostoksilla.. :)

 

Caymaniin kertyi vajaan kolmen vuoden aikana sen verran kilometrejä, että katsoin taloudellisesti olevan fiksuinta hankkiutua siitä eroon ennen kuin mittarilukema rupee olemaan lähellä 100tkm ja auto menikin kaupaksi alle parissa viikossa, muutaman kuukauden joutui olemaan autotta, mutta pitkä odotus palkittiin vihdoin muutama viikko sitten ja Caymanin paikkaa tuli täyttämään 911 Turbo :)

 

 

 

Todella maukas, onneksi olkoon vaan!  tuollaista kun kerran eläessään pääsisi kokeilemaan :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen 9-3 Convertible on samalla värillä.

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

Naanko oikein, California plates?

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Päivän taidepläjäystä.. Nyt on sitten myös ne oikeaoppiset vanteet bemmin alla.   :P

 

[ attachment removed / expired ]

 

Seuraavaksi kaikki kiiltävä krumeluuri, eli listat ja nokan kidneyt mustaksi.

 

"325Ci: when I grow up, I want to be 335"  :laugh:

 

Kaksi pilliä takana olisi kyllä hieno lisä..

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Päivän taidepläjäystä.. Nyt on sitten myös ne oikeaoppiset vanteet bemmin alla.   :P

 

Seuraavaksi kaikki kiiltävä krumeluuri, eli listat ja nokan kidneyt mustaksi.

 

"325Ci: when I grow up, I want to be 335"  :laugh:

 

Kaksi pilliä takana olisi kyllä hieno lisä..

 

Komea on! Itsellä useamman vuoden kokemus E90 330iA M-sportista (335:sta ei oltu julkistettu kun tuo tilattiin) ja on kyllä todella ajajan auto.

 

Mikko

 

Ps. harmi kun kuvassa FL-malli  :P

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

 

Kaksi pilliä takana olisi kyllä hieno lisä..

Eks noihin ny jtn modaussarjoja löydy että ne kaks pilliä saa sinne taakse? :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

All show, no go... ;D

No ottaen huomioon että oletettavasti 325 ja 335 ovat "samaa" konetta niin luulis 335sen putkiston menevän aika kivuttomasti 325sen putkiston paikalle, takapuskuri tietty vaihtaa...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

No ottaen huomioon että oletettavasti 325 ja 335 ovat "samaa" konetta niin luulis 335sen putkiston menevän aika kivuttomasti 325sen putkiston paikalle, takapuskuri tietty vaihtaa...

Kivuttomimmin sen saa, kun ottaa ja vaihtaa koko auton siihen 335i:hin  :thmbup: En tiedä miten "samaa" konetta noi on, kun toinen on ahdettu ja toinen ei. Ja siitä toisesta uupuu noin 100hv. (Lähde: Wikipedia) ;D

 

All show, No go = Näköä löytyy, muttei tehoa = Bad thing...  ;D

 

Sitäpaitsi ainakin allekirjoittaneen mielestä tuo perä ilman noita röörejä on paljon hienompi...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riittää se 110hp jos on painoa tarpeeks vähän. Ei se teho vaan teho/painosuhde. Pitäis se kaverinki 190hp tupla-turbo Insignia lähteä paremmin kuin meiän Mondeo. Insignia painaa vaan muutaman sata kiloa enemmän... Meinasin lähinnä pakosarjan osalta. Koska sama alusta (erittäin todennäköisesti mun mielestä) niin ei kait siellä voi kauheen montaa eri paikkaa pakosarjalle olla? No paremmalta toi mun mielestä näyttää kahdella röörillä ku yhellä. Mutta älä tee sitä mitä tänään näin eräässä vanhemmassa 3-sarjan farkussa... Amis oli keksiny laittaa toiselle puolelle puskuriin/alustaan kiinni lähes samanlaisen pakoputkenpään mitä toisella puolella. Tuli ihan huolella naurettua. :D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla
Pitäis se kaverinki 190hp tupla-turbo Insignia lähteä paremmin kuin meiän Mondeo.

 

Eihän mikään voi olla nopeampi tai parempi kuin teidän Mondeo, pitäishän se sun tietää :)

 

Petrin pointti vaan oli se, että hänen mielestä ei ole mieleistä (eikä muuten munkaan mielestä) tehdä autoa eri mallin näköiseksi -> nopeammaksi mitä se on. Esim kaikki korisarjat joilla normaaleista 3-sarjalaisista tehdään "M3:a" ei ole kyllä mitään päätä eikä häntää, just niin kuin Petri sanoi, all show no go.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Setä hankki nykyisen menopelin vuonna 1947 miinanraivausrahoilla, vaihdoin keväällä 2001 lahon puuveneen serkkuni kanssa tähän Kone ja Terän valmistamaan Peto merkkiseen figeen, joka palveli moitteettomasti ympärivuotisessa ajossa. Vuodenvaihteen tienoilla napsahti kuitenkin ihan hyvä poljinvarsi poikki, kammen vaihdon yhteydessä heräsi ajatus muunkin tekniikan läpikäymisestä sekä maalauksen päivittämisestä. Annoin "Remprantille" vapaat kädet ulkoasun suhteen  :thmbup: ja Niksuhan toteutti. Haen vielä Biltemasta uudet tupit ja karvaisen satulan päälisen niin se on siinä.

 

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Riittää se 110hp jos on painoa tarpeeks vähän. Ei se teho vaan teho/painosuhde. Pitäis se kaverinki 190hp tupla-turbo Insignia lähteä paremmin kuin meiän Mondeo. Insignia painaa vaan muutaman sata kiloa enemmän... Meinasin lähinnä pakosarjan osalta. Koska sama alusta (erittäin todennäköisesti mun mielestä) niin ei kait siellä voi kauheen montaa eri paikkaa pakosarjalle olla? No paremmalta toi mun mielestä näyttää kahdella röörillä ku yhellä. Mutta älä tee sitä mitä tänään näin eräässä vanhemmassa 3-sarjan farkussa... Amis oli keksiny laittaa toiselle puolelle puskuriin/alustaan kiinni lähes samanlaisen pakoputkenpään mitä toisella puolella. Tuli ihan huolella naurettua. :D

 

Joo 154hv ja painoa 1020kg lähtee liukkaasti 0-60kmh,suuremmilla nopeuksilla joutuu kepittämään...tosin kun olet valoissa jo 20m edellä monet tehokkaammatkin himmaavat  :thmbup:

 

Harri

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Eihän mikään voi olla nopeampi tai parempi kuin teidän Mondeo, pitäishän se sun tietää :)

 

 

Itekkin luulin että se ois jotenkin potkassu terävämmin liikkelle... Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä. :D

 

Ja itellä riittää toi 110hp ja 1100kg, vaihdoista huolehtii ZFn nelilovinen.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä. :D

 

Jaa mihin ei kortti riitä?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä. :D

Taitaa ko. ajoneuvo muuttua kuormaukseltaan laittomaksi ennenkuin B-kortin virta loppuu.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mutta kaverin kanssa todettiin että ehkä 2.2 tonnia painoa on liikaa, pistää 5 henkee kyytiin ja koirat taakse niin ei kortti enää riitä.

Saa aika isot viisi henkeä ja koiraa olla kyydissä, että saa B-kortin rajat rikki.

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Saa aika isot viisi henkeä ja koiraa olla kyydissä, että saa B-kortin rajat rikki.

 

Joo en nyt ymmärtänyt myöskään, että mistä tässä puhutaan. Mikä on tämä 2.2 tonnia? Mondeon omamassa?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään