2 240 viestiä aiheessa

Saman mallin farkku (E61) on mielestäni parhaimman näköinen farkku, mitä ikinä olen nähnyt.

Nyt hävettää tunnustaa, että sijoittaisin Volvon V40:n tuon Biimerin edelle, kun farkkujen ulkonäöstä puhutaan. Sepä onkin sitten ainoa hyvän näköinen Volvo...

EDIT: lipsahti ensin väärä malli tuohon..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt hävettää tunnustaa, että sijoittaisin Volvon V40:n tuon Biimerin edelle, kun farkkujen ulkonäöstä puhutaan. Sepä onkin sitten ainoa hyvän näköinen Volvo...

EDIT: lipsahti ensin väärä malli tuohon..

Ootas, kun Teemu näkee tuon ;)

Makunsa kullakin :)

EDIT: Tosin onhan tuo mainitsemasi Volvo kyllä hienon näköinen, ei siinä mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tälle ei kyllä pärjää ;D

[ Attachment removed / expired ]

Kyllä lypsyjakkarikin kulkee kovaa hermostuneen lehmän kavion eessä.

:)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ootas, kun Teemu näkee tuon ;)

Juu, ei siinä mitään. Saahan Mikollakin mielipiteitä olla, se ei ole tainnut saada Volvoa tarpeeksi läheltä katsoa... :D

Tässä alkaa olemaan kesää ajatellen sellainen tilanne vaan, että:

Teemu 0 -muu maailma 6 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Mutta, tämä olisi minun mieleen 8)

Olen muuten täysin samaa mieltä uudesta viitossarjan bemarista. Ainoa miinus noissa uusissa malleissa on mielestäni se, että ohjaamon muotoilussa on menty takapakkia, minun mielestä. "Vanha" tyyli oli enemmän mieleeni.

Tuo linkin bemu on jo minulle hieman liian "tuunattu". No, siksi tässä ajellaankin farkkurollalla ;D

No, jos jokin päivä on lompsa siinä mallissa (mitä epäilen), että on enemmän vapauksia ostaa auto fiilispohjalta, niin BMW olisi vahvoilla. Tiedä sitten, jos sellainen päivä tulee, että minkä näköisiä nuo uudet bemut ovat...

Ainoa mikä häiritsisi bemaria hankkiessa, on tuo "imagorasite" mikä usein yhdistetään pienen vähemmistön takia merkkiin, ainakin täällä kotomaassa.

Mutta eihän ne ajotavat muutu sen mukaan millä ajetaan(eihän?).

Ja saa sitä joskus kuulla näitä corollajuttujakin, ihan tappiin asti ;D

Tuntuu että joka merkillä on omat stereotypiansa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainoa mikä häiritsisi bemaria hankkiessa, on tuo "imagorasite" mikä usein yhdistetään pienen vähemmistön takia merkkiin, ainakin täällä kotomaassa.

Juu no tuo on mulle tuttua mistä puhut (kiitos Mikon ;D ).

Ei ajotavat itselläni ainakaan ole muuttuneet, vaan jopa parantuneet siitä, kun aikoinaan mutsin Rellusta luovuin :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämänlainen. On muuten mahtava ajaa: Keskinopeus pysyy helposti 25 ja 30 välillä, mahtuu tuota vauhtia mutkaan kuin mutkaan. Maksimijarrustus vastaa seinään törmäämistä, kuskin kantti loppuu ennemmin, kuin ominaisuudet.

Yksinkertaisesti aina lenkin jälkeen hymy ulottuu korvasta korvaan.

Jos laiskuus iskee valinta on tämä . Mbk:n moposkootteri.

Molemmat hakkaavat kaikenmaailman mankit ja kiinalaiset pörisijät mennentullen. Ja autokin on helisemässä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa tuo minun mopo nyt sitten on?

roimaa kutistusta huono laatu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuntsan Matrix Kayapo vm.99 STX-RC-osasarja vaihdettu tyystin XT/XTR-kiluihin ja nokalla RockShoxin Duke Race, vanteet Mavicin 517. Mut noi XT-jarrut sitten vinkuu kuin sika teurastamolla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, ei siinä mitään. Saahan Mikollakin mielipiteitä olla, se ei ole tainnut saada Volvoa tarpeeksi läheltä katsoa... :D

Meikäläisen osalta tapahtui viime viikonloppuna paluu Volvo maailmaan. Paikallinen Volvo diileri tarjosi uutta -05 V70 sen verran pienellä välirahalla, että jäi käteen ja kauppiaalle PT Cruiser.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plääh.

Tässä sullekki Kunnon farmari. Ja takuulla et jää jalkoihin (kelpais kyllä ihtellkki)

ferrari%20Estate%203.jpg

Ja juu, on se. Ferrari 456GT Estate

- J

ps. oma suosikki. AR 156 Sportswagon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Plääh.

Tässä sullekki Kunnon farmari. Ja takuulla et jää jalkoihin (kelpais kyllä ihtellkki)

Ja juu, on se. Ferrari 456GT Estate

Taitaa olla feikkikuva...Tai sitten joku "1 of a kind"-tuunaus, Ferrarin itsensä rakentamalta tuo ei oikein näytä. Keula peräkolaroidusta 456:sta ja perä Sitikan farmarista?? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se ihan aito Ferrari on ;D Valmistettu 7kpl joista 6kpl meni Brunein sulttaanille.. Korinvalmistaja Pininfarina.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jassoo, no kerrankos sitä erehtyy. Enpä ole moista viritelmää ikuna ennen nähnyt, Verrarin varkku... ;D. No toisaalta, valmistaahan Porschekin nykyään maastureita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä vielä kuvat meikäläisen rassista, se on nyt aika likainen tosin..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Löytyy tällainen 2l turbodiisseli milleenium 2005 edisön

Sitten löytyy vanhempaa suappia sekä mersu E180 2.6l avtomatik

ja luontoakin täytyy ajatella

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt jos Turussa nähdään vesseli tuollaisella liikkeellä niin se olen minä.

Bombardier Outlander 400-niminen värkki on kyseessä.

Tuommoinen epeli.

Juuri ajettu Raisiosta Turkuun, huomaa asialliset varusteet :P

Ja levyjarrut löytyy, samoin kuin neliveto.

Mailimittari, ja pakki sekä sähköinen ylivaihde. Menee muuten sitten aika pahaan paikkaan, sähkövinssi puuttuu varustuksesta.

Laite kulkee aika hienosti, satasen vauhdissa alkaa vaan hirvittämään...ai niin, kone on katuliikenteeseen hyväksytty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen osalta tapahtui viime viikonloppuna paluu Volvo maailmaan. Paikallinen Volvo diileri tarjosi uutta -05 V70 sen verran pienellä välirahalla, että jäi käteen ja kauppiaalle PT Cruiser.

Tuo V70 onkin todella hieno auto. Itsellä on nyt väliaikaisesti ajossa V70 2.5T-malli. Tehoa on aika reilusti ja auto on todella nautittava ajaa...hyvä valinta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ole turussa mitään outlandereita nähnyt, mutta jonkun kerran olen bongannut kuusipyöräisen John Deeren. Onko se sit mönkijä vai mikä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua vaivaa sairaus nimeltä saabismi, mutta en sanoisi että ainakaan itse siitä kärsin :)

saapi.jpg

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään