2 240 viestiä aiheessa

Tällä hetkellä tämä  :thmbup: :

logo.gif

...mutta...

...tällä kyllä oli tosikiva taittaa taivalta *sigh*:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kauan kaivattu, saapui "Isän" luokse   :thmbup:    Koht saa lumet kyytii ..., vaan onko lumenkaatopaikalle anottu/ saatu LUPA !!

Tuota taidan käyttää samaa systeemiä kun luontokin, eli saa tuosta rannasta sulaa kevään mittaan pois.Helsinkihän tuota myös käyttää minun suomenlahtea lumenkaatopaikkana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tällainen oli vuokramenopelinä viime viikolla

Sutjakan näköinen tuo "uusi" korimalli ( kohtahan sieltä on jo tulossa seuraava taas ) noine "kulkevine" takavilkkuineen. Vain ei niillä GT:tä sitten ollu kumminkaan.....  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sutjakan näköinen tuo "uusi" korimalli ( kohtahan sieltä on jo tulossa seuraava taas ) noine "kulkevine" takavilkkuineen. Vain ei niillä GT:tä sitten ollu kumminkaan.....  ::)

No itse asiassa olin varannut tavallisen full size -sedanin (Chevy Impala / vastaava), mutta vuokraamon kaveri tarjosi tiskillä tuollaista Mustangia lisähintaan $12/päivä. Tulihan sitten tartuttua kiinni tarjoukseen ja ajettua tuollaistakin.

Itse asiassa ulkonäkö on parasta tuossa autossa  ::). Kyllähän se Impalan ajettavuudessa voitti 10-0, vaan ei tuota eurooppalaisella mittapuulla erityisenä urheiluihmeenä voi pitää. Mutta kyllä se tuon lisähintansa verran Impalaa parempi menopeli Interstatella oli  8).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jäitä pitkinkö tuon Fergusonin? ajoit saareen?

Kyllä näin tapahtui, tuo tie kun nyt sattumalta ehkä jonkin aikaa toimii.Ei hyvä tie mutta tuon kesti.Ja Orvolle tiedoksi, kyllä tuohon sellainen äänenvahvistinohjaamokin sateisia kesiä silmälläpitäen on, kuten myös kuvasta puuttuva lokasuoja.Asennetaan myöhemmin. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No itse asiassa olin varannut tavallisen full size -sedanin (Chevy Impala / vastaava), mutta vuokraamon kaveri tarjosi tiskillä tuollaista Mustangia lisähintaan $12/päivä. Tulihan sitten tartuttua kiinni tarjoukseen ja ajettua tuollaistakin.

Itse asiassa ulkonäkö on parasta tuossa autossa  ::). Kyllähän se Impalan ajettavuudessa voitti 10-0, vaan ei tuota eurooppalaisella mittapuulla erityisenä urheiluihmeenä voi pitää. Mutta kyllä se tuon lisähintansa verran Impalaa parempi menopeli Interstatella oli  8).

Kaikkea pitää kokeilla paitsi sitä sukurutsausta ja niitä kansantanhuja  ;D

Ja onhan tuo nyt toki Impalaa aina luokkaa parempi. Sattuneesta syystä however en olis tänä aamuna WRX:ää vaihtanu. Jäätävää tihkua, siihen muutama sentti sohjoa, ja sit jäätynyt lumikerros päälle. AWD on poikaa  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt taas tämä kuvansiirto on ketuillaan, eli jos katselette Yamaha SM300 kuvia netistä, näette varmaan 77 vuosmallisen valkeakoppasen.Kotiutui tänään.Ja tarkoitan kuvansiirtoa omassa koneessani.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mummiälest klassikkoa ei ole pilattu. Niistä klassikon vuosista kun on kohta 50 vuotta aikaa, on tuo retro-Musse hämmästyttävänkin mukavasti alkuperäisen linjoja muistuttava. Eihän se nyt sama asia ole, mutta kuitenkin. Minua laitoksessa hämmästytti ajettavuus. Monenlaisia jenkkilotkoja ajelleena (valikoima kattaa myös niitä ekan sukupolven Mustangeja) ja omistaneenakin olin ihan aidosti tykästynyt sen alustaan ja yleiseen kulkuun. Ajelin moista pari viikkoa Floridassa vissiin kolme vuotta sitten ja olisi tehnyt mieli ottaa se mukaan. Eihän se mikään eurosportti olekaan, mutta ihan mukava peli muuten. Ameriikasta saa sitten Corvetten, jos haluaa urheiluauton (jossa on muutenkin munaa hiukka toiseen malliin kuin keskiverto eurokinnereissä).

Siihen nähden, että hain eilen quattron talliin, Orvon kommenttiin voi yhtyä oikein mieluusti!

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minua laitoksessa hämmästytti ajettavuus. Monenlaisia jenkkilotkoja ajelleena (valikoima kattaa myös niitä ekan sukupolven Mustangeja) ja omistaneenakin olin ihan aidosti tykästynyt sen alustaan ja yleiseen kulkuun.  <clip> ----- <clip>  Eihän se mikään eurosportti olekaan, mutta ihan mukava peli muuten.

Tuo on oikein hyvä yhteenveto tuosta nykyMustangista  :thmbup:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyi hlvetti, siinä on klassikko todella pilattu! Mrrrr  >:(

Eiköhän se ollut 1979, kun se klassikko pilattiin, jos edes pilaamisesta voi puhua kun tehdään uusi malli.  ;) Nyt 2000-luvulla on vaan palattu takaisin siihen klassikon ulkomuotoon. Omasta mielestäni nämä uudet mustangit kuitenkin ovat  huomattavasti lähempänä klassikkomuotoa kuin yksikään 1979-2000 julkaistu malli.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, eikä se -74-78 mallikaan oikein enää mistään ollut kotoisin. Tai mä en tykkää siitä 71-73:stakaan mitenkään erityisemmin.

-A-

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä kyllä tykkään tietyllä tapaa tuosta 71-73:sta, mutta ehkä vain siinä tapauksessa, että sitä muskelia löytyy pellin alta ihan reilusti ja se saa mielellään näkyä ulospäin. Vakiolookkina se alkaa olla jo vähän tylsä/ruma. -74 onkin sitten hirveä tiputus karmeuteen. Sehän näyttää ihan Datsun Cherryltä:P Eikä seuraavat sukupolvet ennen nykyistä "retrolookkia" yksikään iske.

Tästähän se kaikki alkoi...

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehe, mulla oli samanlainen rental Floridassa tammikuun alussa, ja olen kyllä tasan samaa mieltä, että ulkonäköön ne kehuttavat ominaisuudet vähän jäävät tuon auton kanssa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt taas tämä kuvansiirto on ketuillaan, eli jos katselette Yamaha SM300 kuvia netistä, näette varmaan 77 vuosmallisen valkeakoppasen.Kotiutui tänään.Ja tarkoitan kuvansiirtoa omassa koneessani.

Tällainen löytyi, onko lähellekkään samanlainen ?

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hehe, mulla oli samanlainen rental Floridassa tammikuun alussa, ja olen kyllä tasan samaa mieltä, että ulkonäköön ne kehuttavat ominaisuudet vähän jäävät tuon auton kanssa...

No joo, ei se huono auto minusta ollut, USA:ssa valmistetuksi. Itse asiassa varmaankin paras "jenkkiauto", mitä minulla on ollut vuokralla. Mutta ihan  eurooppalaisvalmisteisista perheautoistakin löytyy kyllä monia vähintään yhtä hyviä menopelejä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siihen nähden, että hain eilen quattron talliin, Orvon kommenttiin voi yhtyä oikein mieluusti!

-A-

Niin, vanha viidakon sanontahan kuuluu etta jos pyörä ei vedä, se jarruttaa...... 8)

EDIT: Olipas muuten erikoislaatuinen keli tänä aamuna noin Teksasilaisittain.....edelleenkin olisin taipuvainen väittämään että AWD on poikaa  8)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, vanha viidakon sanontahan kuuluu etta jos pyörä ei vedä, se jarruttaa...... 8)

..edelleenkin olisin taipuvainen väittämään että AWD on poikaa  8)

Riippuu (ko) kelistä  :laugh:

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään