2 240 viestiä aiheessa

Riippuu (ko) kelistä  :laugh:

Riippuu toki, luonnollisesti. Vain enpä ole huomannut tuon kuivallakaan haittaavan. Ei potki käsille vedättäessä ja kulkee kuin juna. Jopa jos kuljettaja tekee törkeän ajovirheen ja annostelee liikaa kaasua, tämä ei ole nähtävissä kaikelle kansalle koska järkyttävän ajovirheen vielä kamalampaa seurausta, pyörän sutimista, ei tapahdu  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No joo, ei se huono auto minusta ollut, USA:ssa valmistetuksi. Itse asiassa varmaankin paras "jenkkiauto", mitä minulla on ollut vuokralla. Mutta ihan  eurooppalaisvalmisteisista perheautoistakin löytyy kyllä monia vähintään yhtä hyviä menopelejä.

Ajopelia ei ole talla hetkella, mutta tuo Ford Mustang muutaman vuoden ikaisena kesaautoksi on kylla haavelistalla. Parhaillaan olemme vaihtamassa vaimon VW Jettaa Volvon XC60-malliin... Vaihtoehtoina olivat myos BMW X3 ja Mercedes-Benz GLK 350.

Parin vuoden ikaisen Mustangin persumallin voisi hankkia johonkin $12 000 taalan hintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parin vuoden ikaisen Mustangin persumallin voisi hankkia johonkin $12 000 taalan hintaan.

Mut eikö se kuitenkin se GT vähän sillee kutkuttelis enempi  8)

Kelley Blue Book arvo -08 GT musselle ei paljoa tuosta heitä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mut eikö se kuitenkin se GT vähän sillee kutkuttelis enempi  8)

Kelley Blue Book arvo -08 GT musselle ei paljoa tuosta heitä.

Tottakai GT voisi olla kutkuttavampi, mutta kun alunperin minun ei pitanyt hankkia autoa ollenkaan.  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tottakai GT voisi olla kutkuttavampi, mutta kun alunperin minun ei pitanyt hankkia autoa ollenkaan.  ::)

Perustelet sen ( itselle tai tarvittaessa muille ) kuten minä moottoripyörän. Ei se ole ajoneuvo, se on mielenterveydehuoltoväline  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haha. Ite en vielä pahemmin autolla ajele, kun vasta toinen kesä starttaamassa mopolla :laugh: Mutta eihän siinä, kivaahan se on tuollakin ajella kesällä kuumana päivänä 8)

Vähän on vielä muutoksen tossun alla. Penkki menee vielä verhoomoon, että ei jää tuommoseksi jesari pläjäykseksi. Joku kuiteski nättää nytten, kun ei lähde käyntiin. Kaasari on putsattu ja aikalailla kokonaan purettukkin neulaa myöten. Kohokaan ei ollut jumissa. Saa ihan törkeesti bensaa ainaski. Tulppa oli ihan märkä kun sen otin irti ja palotilasta senkun bensa lensi kun polkaisi. Kipunaakin näyttäisi jonkunlaista saavan, mutta pittee kokeilla kun avasin nuo ylivuotoletkut ja niiden suljin ruuvit, että jos meinaa vielä käydä tulvimaan, niin eipähän tule bensat ainakaan kaasarin ja imukaulan välistä ;D

Ja tämähän ei ole aito Honda, jos sitä joku murehtii. Jos joskus saisin jostain halvalla hommattua kunnon Hondan, niin se menisi kyllä täysin entisöinti projektiksi 8)

Näillä kiinalaisilla ole niinkään väliä, kun näitä riittä vielä senkun kaupasta käy hakemassa :laugh:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Ehheh, ei ole tainnut vielä meidänkään koulusta tulla vastaan yhtään kaveria, joka olisi viimekesänä ajanut enemmän kuin minä. 7500km  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tältä näyttää minun ensimmäinen auto!  :)   Toyota Avensis   vm:1999.

Autolla on jo ikää, mutta hyvässä kunnossa. Pieniä painaumia joissakin kohti, ja pohja on todella hyvässä kunnossa. Ruostetta ei löytynyt juuri ollenkaan.

[ attachment removed ]

Tänään käytiin ostamassa.  ;)   2 viikkoa vielä kortin saantiin aikaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joka olisi viimekesänä ajanut enemmän kuin minä. 7500km  ::)

Tuolla kikottimellako?? ;D Miten tuolla voi edes ajaa? Ei sillä etteikö kaikki mopot näyttäisi idiootilta, mutta tuo nyt vielä enemmän ;D Yksi kaverini kulki joskus kouluun tuollaisella, ja vielä suht pitkä kaveri (+190cm)... ns. polvet suussa paineli menemään.. oli kyllä huvittavan näköistä ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla kikottimellako?? ;D Miten tuolla voi edes ajaa? Ei sillä etteikö kaikki mopot näyttäisi idiootilta, mutta tuo nyt vielä enemmän ;D Yksi kaverini kulki joskus kouluun tuollaisella, ja vielä suht pitkä kaveri (+190cm)... ns. polvet suussa paineli menemään.. oli kyllä huvittavan näköistä ;D

Joojoo ei tehnyt edes tiukkaa ;D Kerran läksin kylille vaan paahtamaan ja sitte huomasin että ei ollut enää mitään järkeä kääntyä takaisin, jotenka ajoin sitten kolmen "taajaman" halki ja kilometrejä tuli sille illallekkin yli 110km :-[ Varmaan kuitenkin 40% kilometreistä on tullut kentälle menoista :thmbup: Seuraavat 40% vaan turhaa rälläämistä ja kavereitten kanssa ajelua ja viimeiset 20% jotain "hyötyajoa" Onhan nämä sinällään minun mielestä mielekkäämpiä vehkeitä kuin nuo derbi "muovimopot" kun tässä on sentään tankki ja pakoputken lämpösuoja, mitä vahata :laugh:

Ja kyllä saa aika huolella polkea, että saa tämmöisen nelitahti mopon leipomaan. Ennemmin laukeaa vaihteisto kuin yläkerta :D Ja vakio osissahan oli hieman toivomisen varaa. Esim entinen tanko: Ekana kesänä olin jollain pellolla ajelemassa. Sitten lähdin maantielle ja kotia päin, niin meinasi jäädä tanko käteen, kun ne muoviset kiinnitys pultit oli melkeen tippunu tielle ;D Ja kuristettukkin oli niin rajusti, että ihme oli, että edes kävi. Imukaulan rikä oli 8mm, kun Hondan vakio kaulassa se on 9mm reikä. Mutta onhan näissä kiinalaisissa sentään 14mm soikea kurkkunen kaasari vakiona, mutta se on vain kuristettu imukaulasta niin hävyttömän pieneksi :-\ Ja välitykset on niin jäykät, ettei pääse normaalille sillalle, jos on pieni ylämäki, ilman että vaihtaa kolmannelle vaihteelle :o

En tajua, mikä tuossa on niin kummallista. Oltiin kaverin kanssa viimekesänä ajelemassa ja ajoin vaan lutu pohjassa yhet tiukat mutkat ja kaveri oli ihan kauhuissaan niissä mutkissä omalla muovimopollansa. Sitten mentiin jollekkin pellolle miettiin, et mihin mentäisiin ja kaveri sitten kokeili tota mankia ihan asvalttitiellä. Kaveri tuli kohta takasin ja huusi: "Miten v.....a sie uskallat ajaa tolla katiskalla kuuetkympit omaankin mittariin. Eihän tuossa ole ehkes minkäänlaista ajotuntumaa?! Ja vielä ne mutkat missä ajoit vaan kaasupohjassa, ni hullu olet :o.."

Nooh, kivaahan se tuommosella on ajella ::)

Niin ja enhän minä ole kun sen alle 160cm kai.. ja onhan se aika huvittavan näköistä katella kun semmoset hujopit ajaa tuommosella pikkuvehkeellä, että eikö niillä sitten ole juolahtanut piähän hommata jotain isompaa, vaikka rahastahan se monella varmaan onkin kiinni. Eihän tämäkään ollut uutena kuin 990e...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

[ Varmaan kuitenkin 40% kilometreistä on tullut kentälle menoista :thmbup: Seuraavat 40% vaan turhaa rälläämistä ja kavereitten kanssa ajelua ja viimeiset 20% jotain "hyötyajoa"

Kentällä käynti ON hyötyajoa!  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Perustelet sen ( itselle tai tarvittaessa muille ) kuten minä moottoripyörän. Ei se ole ajoneuvo, se on mielenterveydehuoltoväline  8)

Se Volvo XC60 3,2-litraisena tuli hankittua, mutta Mustang taitaakin vaihtua talossa uusiin ikkunoihin.  :-\ Mielenterveytta hoidetaan sitten oikein urakalla kevaan kuluessa kaukolennoilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kentällä käynti ON hyötyajoa!  ;)

No on on, mutta että käydä esimerkkinä jossain kaupassa tai vaikka kuvailemassa elukoita. Noh, ohan se tosiaan hyötyajua ajatteli sen miten päin tahansa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se Volvo XC60 3,2-litraisena tuli hankittua, mutta Mustang taitaakin vaihtua talossa uusiin ikkunoihin.  :-\ Mielenterveytta hoidetaan sitten oikein urakalla kevaan kuluessa kaukolennoilla.

Ai perhana, ikkunaremontti ei oo halpaa lystiä. Osanottoni  :(

Jospa se Musse sieltä vielä joku päivä.......

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai perhana, ikkunaremontti ei oo halpaa lystiä. Osanottoni  :(

Tuskin kukaan ostaa autoa jota ei ole varaa korjata. Ja onhan ne vakuutuksetkin keksitty...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskin kukaan ostaa autoa jota ei ole varaa korjata. Ja onhan ne vakuutuksetkin keksitty...

Kyse taisi olla talon ikkunoista, jotka pitää uusia rahalla, joka oli ajalteltu Mustangin ostoon  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyse taisi olla talon ikkunoista, jotka pitää uusia rahalla, joka oli ajalteltu Mustangin ostoon  ::)

No niinpä! Ja minä luin liian nopeasti. Heti tuli mieleen että tuossa XC60 Volvossa on tuulilasissa jos jonkinlaista tunnistinta ja sitä kauhisteltiin!  ;D

Vakuutusyhtiöt eivät käsittääkseni enään aina korvaakkaan itse tunnistimien uusimista, kun tuulilasivakuutuksesta. Ainakin omassa Ocussa meni tunnistinkin vaihtoon, kun lasia vaihdettiin. Silloin meni kylläkin vakuutuksesta, molemmat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin... Tätä nykyä. Neljällä pyörällä kulkeva menopeli on MB CLS 55 AMG. Se kompensoi hyvin vaatimattomaksi jääneitä henkilökohtaisia mittasuhteita.

Kolmen pyörän sarjassa olen näköjään fiksaantunut Piperin tuotteisiin; Seneca, Arrow ja Warrior.

Kahden pyörän sarjassa vehje on Nishiki.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin... Tätä nykyä. Neljällä pyörällä kulkeva menopeli on MB CLS 55 AMG. Se kompensoi hyvin vaatimattomaksi jääneitä henkilökohtaisia mittasuhteita.

Kolmen pyörän sarjassa olen näköjään fiksaantunut Piperin tuotteisiin; Seneca, Arrow ja Warrior.

Asialliselta kuullostaa! :thmbup: Köyhät kyykkyyn ja meikäläinen maanpakoon! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä Warrior?  ::)

II-malli.  Rekisteröity tällä viikolla.

Tikkakosken

Ilmailu

Lukion

kunniaksi nääs,

OH-TIL.

Peter

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tunnus on minulle sattuneesta syystä yllättävän tuttu. Mutta olin jotain kautta päätynyt väärään käsitykseen, että se olisi ollut toinen Archer. Seison siis korjattuna... Mistä päästäänkin kysymykseen, että mihinkäs se Archer sitten unohtui sun listalta?  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mersulla mennään. Kahdella pyörällä pappa-Tunturilla ja Suzukilla. Vesillä Mercuryllä, lumilla Yamahalla. Peruna maahan ja ylös sekä lumityöt Massey Fercuson.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään