2 240 viestiä aiheessa

mikä auton ulkoasussa ( en nyt tarkoita lisäjarruvaloja tai vetokoukkua yms. ) pistää silmään ei-GTImäisenä.

Puuttuukos tuosta perävärkistä "kottikärryn aisat" ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Puuttuukos tuosta perävärkistä "kottikärryn aisat" ?

Luulen että samaa asiaa tarkoitetaan..... eli ne molemmin puolin tulevat pakoputket puuttuvat. Tuossa kuvassa autossa on vielä virheellisesti SL mallin pakoputket vedettynä molemmat oikealle puolelle. Nyttemmin asia korjattu ennen kuin auto jäi seisontaan toistaiseksi.

Arvelinkin että tietystä suunnasta se vastaus saattaisi tulla.....  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi olkoon Orvolle. Aikoinaan omistamani 604, vaikka olikin SL malli, antoi parhaimmat ja pehmeimmät kyydit mitä tähän mennessä olen autoilla kokenut. Valitettavasti lyheni kolarissa puolisen metriä ja meni lunastukseen, ajaisin sillä varmaan vieläkin.

Seppo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen auto pitkästä aikaa tässä topikissa! Onkos millä koneella ja varustepaketilla?

Auto ja auto...  Työkone kai tuo on, ainakin käyntiäänensä puolesta.

Ei ole "kuin" Momenttumi ja pikkudiisselillä, eli D3. Kahtoin että Summumin tuplaputket ja sähköpenkit on hiukan turhakkeita siihen hintaan.

Niin no, myönnetään. Onhan tuo itätuote parempi kuin moni muu maanveljensä, tai pitäisikö sanoa maanosan sukulaisensa...

- J

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin no, myönnetään. Onhan tuo itätuote parempi kuin moni muu maanveljensä, tai pitäisikö sanoa maanosan sukulaisensa...

Juu, onhan toi ihan auto, kiinalaiseksi :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onneksi olkoon Orvolle. Aikoinaan omistamani 604, vaikka olikin SL malli, antoi parhaimmat ja pehmeimmät kyydit mitä tähän mennessä olen autoilla kokenut. Valitettavasti lyheni kolarissa puolisen metriä ja meni lunastukseen, ajaisin sillä varmaan vieläkin.

Seppo

Kiitos

Ensimmäinen omistamani 604 oli juurikin tuollainen SL, aikanaan uitettu Saudi-Arabiasta suomeen ja jätetty jokseenkin kokonaan ruostesuojaamatta, päätyen lopulta "rapeana ranskalaisena" kuusen alle. GTI:n alusta on verrattuna aika paljonkin tukevampi, joskaan mistään saksalaisesta GTI jämäkkyydestä ei kyllä vieläkään voida puhua. Herrasmiehen kulkuneuvo joka tapauksessa  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli nyt tiistaina se korttikin ja jonkun verran tässä parin päivän aikana tullut ajeltua  ;)

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nytten se pirssi sitten vaihtui.

Asia peli on kaikin puolin ja pitää pientä valaistuksen parantelua harrastella tässä ennen syksyn pimeitä.

Keskiökapselit vaihtaa oikealle logolle :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässäpäs oma menopelini  :)

siinä vielä koneen kanssa yhteiskuvassa  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painoa 70kg ja keulii kaasusta? Aeroxien ongelma on että, niiden tehot on kovin pieniä, ja pieni on kokokin... Hyvä kun ajamaan pystyn...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Painoa 70kg ja keulii kaasusta? Aeroxien ongelma on että, niiden tehot on kovin pieniä, ja pieni on kokokin... Hyvä kun ajamaan pystyn...

Eikai 50cc skodesta voi kovinkaan suuria tehoja odottaa?  :laugh: Laita viriä...

Jos roxin painosta puhuit niin se painaa 97kg...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Haha, mä tiesin et joku tulee viilaamaan.  :laugh:

Ota siitä.

En mä viilannut, naureskelin vain että 0-100kmh 7 sekunnissa ei ole kovin kummoista kiihtymistä :)

muok: 0-100mph 25 sekunnissa on hitaan tila-auton tulos...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En mä viilannut, naureskelin vain että 0-100kmh 7 sekunnissa ei ole kovin kummoista kiihtymistä :)

125 kuutiota..... Ja kyllähän kotari kiihtyy hyvin allekkin 7 sekuntiin, kuten tossa videossa alkaa kiihdyttämään 2-3 sekunnin välillä ja 100 on lasissa 7 sekunnin kohdalla. n. 5 sek on 125 kuutioiselta niin hyvä tulos että sen alle ei varmaan kaupasta saatavilla pyörillä pääse.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

0-100kmh 7 sekunnissa ei ole kovin kummoista kiihtymistä :)

En menisi kyllä ihan näinkään sanomaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, mutta 50cc mopon jälkeen kun hyppäät tollasen kyytiin niin se 7sek tuntuu että ranteet repee. 0-100mph on jo 125cc touhussa ihan eri asia.

Juu, nuo päristimet erikseen. Tässä katselen ehkä vähän eri perspektiivistä noita numeroita, mun mielestä 7 sekunnissa pitäisi olla jo pitkälti varttimailin paremmalla puolella :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään