Guest Toni13

VATSIM kuvia tänne

1 896 viestiä aiheessa

Mjoo, tulipa vedettyä tänään Gatwick - Malta, mutta vasta perillä huomasinkin että prkl, fsscrn unohtui laittaa päälle!  ;D No, kumminkin fsacars oli päällä ja lähetin login sinne sivuille. Sitte yks Thomsonin "perustajajäsenistä", Dave, huomas sen ja kysy mesessä että lähenkö paluulennolle, hän ku oli itekki vetämässä samaista legiä, että voisin tulla mukaan. No määhän tottakai lähin messiin! Tässä pari kuvaa reissusta  8)

 

Standilla 16..

[ attachment removed ]

 

kaikki valmiina ja rullaillaan radalle 14.. Dave vielä standilla..

[ attachment removed ]

 

Ratahan piti bäkträkätä ja mää olin jo lähtökuopissa kun Dave bäkträkkäs perässä.. "smile to the camera!"  :laugh:

[ attachment removed ]

 

Mä lähin ekana ja Dave minuutin pari perässä.. hänellä oli kumminki 767 alla ja mulla tietty peipe.. Hän vetikin ohi sitten matkalla ja tuli ekana laskuun Gatwickissa missä oli muutenkin ruuhkaa.. ite olin nummero 3 approachissa, Daven perässä.. ja mun jälkeen tais olla vielä kaks tulossa..

 

Lähestytään..

[ attachment removed ]

 

Kierretään vähän kauempaa että Dave ehtii pois alta.. Sen edessä joku hidasteli oikein kunnolla että joutu vetämään oikein minimaalista nopeutta..  ;D näkyy TCAS:lla tuossa finaalin alkupäässä..

[ attachment removed ]

 

gear down..

[ attachment removed ]

 

mun puolelta..  :laugh:

[ attachment removed ]

 

kapun vinkkelistä..  ;)

[ attachment removed ]

 

ja lopuksi vielä öisen spotterin vinkkelistä..  :P

[ attachment removed ]

 

Mukava reissu, ois saanu kyllä olla päivälento  :P Ylennyttiin tuossa samalla muuten Senior First Officeriksi.. "virallista ylennyspostia" odotellessa..  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

liityimpä sitten northwest virtualiin ::)

 

ja kuvia ekalta lennolta KJFK-KDTW

 

nousua new yorkin päällä

[ attachment removed / expired ]

 

ja pinnoilla

[ attachment removed / expired ]

 

kaartelua finaaliin

[ attachment removed / expired ]

 

kosketusta

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tervehdys,

 

Laitetaanpas muutama kuva tännekin.

 

Lennolta Helsinki-Bryssel-Helsinki. Tässä laskussa Helsinkiin 04R:lle. FIN818N.

[ attachment removed / expired ]

 

Lennolta Helsinki-Joensuu-Helsinki. Laskussa Joensuuhun 28:lle. FIN481W.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muutama multakin pitkästä aikaa. Eilen tuli käytyä Friday Nitessa Lufthansan bussukalla. Tässä kuitenkin tulossa jo takaisin Hampuriin.

 

 

Cleared to land runway 05

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

 

[ attachment removed / expired ]

 

Air Berlinin putte suorittaa lentoonlähtöä kiitotieltä 33.

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Terve!

 

Laitetaas tännekkin pari:

 

Lähdössä Belgradista, taustalla JAT Airlines

[ attachment removed / expired ]

 

Matkalentoa, tulossa Liettuan ilmatilaan

[ attachment removed / expired ]

 

Laskussa Vantaalle

[ attachment removed / expired ]

 

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pari kuvaa Virtual Blue1 lennolta ENGM-EFHK:

 

FL310, Norjan ja Ruotsin rajalla.

[ attachment removed / expired ]

 

Sitten tulimme Suomeen. Ylitellään Affenanmaata...

[ attachment removed / expired ]

 

Lähestytään Vantaata. LAKUT1J arr. Rwy 22L. Tänään tulimme kuitenkin näkölähestymisellä, sillä onhan CAVOKia...  :P

[ attachment removed / expired ]

 

Loppuosalla 22L...

[ attachment removed / expired ]

 

Ja lopuksi. Blue1 VA kiittää!

[ attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Muutamia kuvia VATSIM-lennoilta. Suosittelen lämpimästi ao. kohteita  ::)

 

Eiliseltä lennolta SAS1517 Lontooseen. Lähestymässä Heathrow'ta radalle 27R vuorolla kolme!

[ attachment removed ]

 

Munchenin keskiviikkoisessa flaikkarissa... Muutama kierros vielä tiedossa.

[ attachment removed ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Mikäs kone tuossa toisessa kuvassa? Ja kenen paneeli.

Ja tervetuloa foorumille!

 

Taitaapi olla feelTheren Embraer 145

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

kosketusta

[ attachment removed / expired ]

 

Taisit aika rajusti tulla tonttiin, kun painui fillarit maan sisään!

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Taisit aika rajusti tulla tonttiin, kun painui fillarit maan sisään!

Olisi varmaankin pompannut jos näin olisi käynyt, mutta ei tuo miltään kovin pehmoiselta näyttänyt, tosin, itse en ole ikinä lentänyt 757:lla, niin en voi itseäni kehua... Saattaa olla bugi skeneryssä  :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

heh ihan vaan sanoakseni että tuo on mulla aika yleistä jos koneen rengas vähä uppoaa :)

 

ja pehmoinenhan tuo oli kuin mikäkin 8)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Tuli aika lentää kevään viimeisiä lomalentoja. Tällä haavaa kohteena Salzburg ja Arlandasta lähdettiin.

 

[ attachment removed ]

 

Muitakin lomalaisia tuotiin paikalle

[ attachment removed ]

 

[ attachment removed ]

 

 

 

SAS7885 kiittää ja kuittaa...

 

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Pari spämmishottia jälleen...

 

Torstailta, ENGM-EFHK legi loppuvaiheilla ja laskussa Helsinkiin 15:lle. Edessä kiitotien juuri vapauttanut BLF444 (Avro), jonka perässä todellakin köröteltiin LAKUTlta asti.

[ attachment removed ]

 

Ja parkista. FIN204 laskussa.

[ attachment removed ]

 

Lauantai-aamun "aamuruuhkaa". FIN311, FIN921 ja FIN2367.

[ attachment removed ]

 

PS: Monosen on turha valittaa EPRstä, korjataan kun jaksetaan  ;D

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Ja minä kun odottelin koko ajan ilmoitusta: "BLF444, fly heading xxx, you are number two in traffic." Mutta niin vain lennonjohto antoi minun huristella numerolla yksi näkölähestymään kiitotietä 15  :). Oli hauska seurata kuinka Oslosta saapuva Airbus liikehti TCAS:n näytöllä ja lähestyi koko ajan niin pysty- kuin vaakasuorassa suunnassa. Avrolla on yksi paha rajoitus tilanteissa, joissa samansuuntaista liikennettä on lähietäisyydellä takana - nopeus on pidettävä 250 kt tai alle <8000 ft AGL, eli lennonjohdon pyytämän todellisen high speedin joutuu hidastamaan tuohon lukemaan jo aika pian pinnan 100 alapuolella.

 

Mielenkiintoisin hetki oli ehdottomasti kiitotieltä poistuminen, yritin vapauttaa sen Finnairille mahdollisimman nopeasti, jottei tarvisi turvautua ylösvetoon. Onneksi Markuksen ei siihen tarvinnut ryhtyä  :).

 

BLF444 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Laitetaas yksi kuva päivän lennoilta:

Finskin Airbussit kilpasilla ennen Jyväskylää, molemmat matkalla kohti Helsinkiä

 

Finskit_kilpasilla.png

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään