Guest Toni13

VATSIM kuvia tänne

1 896 viestiä aiheessa

Näyttää ihan ku ois kone ilmassa  ::)  Ihan vinkiks, että ton SB3:n oman transponderin saa kyllä poiskin.. Ettei sitä tartte tolleen piilottaa  ;)

Kyllä tuossa kuvassa ollaan jo oltu maassa tovin verran, nopeutta about enään 80kts ;). Pitääpä tosiaan ottaa tuo transponderi aina kuvien oton ajaksi pois. Kiitos vinkistä. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä tuossa kuvassa ollaan jo oltu maassa tovin verran, nopeutta about enään 80kts ;). Pitääpä tosiaan ottaa tuo transponderi aina kuvien oton ajaksi pois. Kiitos vinkistä. :)

Ja itse en edes sitä sb transponderia käytäkkään, vaan paneelin omaa. ::)(SB transponteri on niin ruma!)  LDS 763ER lentäessäni pidän trnsponderia aina autolla, kun se muuten unohtuu pistää päälle/pois ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taasen Virtual Finnairin lento. Nyt vastaavasti Kemistä Vantaalle. Perille saavuimme viitisen minuuttia etuajassa. :)

Semmone ongelma tuli, tossa ilmi, että n.15 nm ennen Orimaata rupesi koneen NAV TRK-kääntämään konetta noin 45 asteen kulmaan reittistä katsoen.. Kyllähän se siitä tietysti kun HDG SEL:llä sitä korjailee..

Kuvassa Blue1:sen kone.

[ attachment removed / expired ]

EDIT: Älköötte valittako kuvan erikoisesta kontrastista.. meni vähän säädöt pieleen ilmeisesti.. Kyllä se siinä Irfanviewissä ihan hyvältä näytti :P. Pitänee korjata jossain vaiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvassa näkyy SAS lento Oslo Gandermoeniin ja pakko huomauttaa että nätti on scenery.

Huom! Kuvassa laskeutuminen saattaa näyttää huonolta tai otin huonoon aikaan kuvan, mutta sain laskeuduttua turvallisesti. Ensimmäinen kuva minkä lähetän tänne melko vanha kuva. Terveisin: Antti Komulainen ja Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Huom! Kuvassa laskeutuminen saattaa näyttää huonolta tai otin huonoon aikaan kuvan, mutta sain laskeuduttua turvallisesti. Ensimmäinen kuva minkä lähetän tänne melko vanha kuva. Terveisin: Antti Komulainen ja Hyvää Joulua ja Uutta Vuotta.

Örh.. kyllä toi laskeutuminen pitäisi huomattavasti paremmin mennä ensikertalaiseltakin VATSIMissa, onhan se sentään perusasioiden perusasioita...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Uskaltauduin taas (toisen kerran) VATSIMiin lentämään ja reittinä tällä kertaa EHAM-EDDF :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miten nuo turhat SBn ikkunat saa piiloon? ???

Eikös sitä SB:tä voi ajaa myös erillisenä softana, silloin ne saa simun taakse piiloon. Tai vaihtoehtoisesti hanki toinen näyttö :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikös sitä SB:tä voi ajaa myös erillisenä softana, silloin ne saa simun taakse piiloon. Tai vaihtoehtoisesti hanki toinen näyttö :)

Tai sitten kolmas vaihtoehto on, että laajentaa kuvaruutua (FS:n ollessa ikkunamoodissa) niin, että SB mahtuu sinne ihan ylös pois näkyvistä ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi

Tässä muutama mädärikuva päivän LGKV-EFHK keikalta.Pahoittelen noita SB ikkunoita,luin vasta nyt miten ne saa pois :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä pari kuvaa eiliseltä lennolta Helsingistä Lanzarotelle (FIN2553).

Matkalentopinta jätetään hetken kuluttua

Loppuosalla kiitotielle 21

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä pari kuvaa eiliseltä lennolta Helsingistä Lanzarotelle (FIN2553).

Oliko Lanzalla johtoa? Ainakin plata näyttää hiljaiselta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oliko Lanzalla johtoa? Ainakin plata näyttää hiljaiselta.

Ei ollut ei. Hetkeä aiemmin nousi kone 21:ltä (näkyy EHSI:llä) ja toinen kone pörräsi VFR:ää. Asemataso oli tosiaan tyhjillään meikäläisen aikaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ensimmäinen VATSIM lento Cessnalla laskukierros EFHF:llä  :P .

Todella mukavempaa ja tuntuisi kuin oikean lennonjohdon kanssa lentelisi (no nyt oli vain (EFES)  8).

Ja se on varma että VATSIM lentelyt ei jää tähän! taidan jäädä koukkuun  :P .

Todella paljon kiitoksia Janne Huuskolle joka ohjasi hyvin minun ensinmäisen lentoni! Ja kuviin kuvat on pimeitä sori mutta kyseessä on mun ensimmäinen lento (VATSIMI:ssa) :) .

Rullailua kiitotie 18 Jannen ohjastamana.

[ attachment removed ]

Janne antoi luvan lähteä lentoon ja tässä sitä ollaa menossa ilmaan

[ attachment removed ]

Ja ilmassa ensimmäistä kertaa VATSIM:ssa ilmassa historriallinen hetki minulle  :D .

[ attachment removed ]

Älkää välittäkö teksteistä kun olen vielä aloittelija :( . Minua ärsyttää sekin, että minun pitää pitää kaikki kuvakkeeni alhaalla. Ettei näyttö mee "mustaksi". Kertokaa mulle onko mulla asetuksissa vikaa? Kun tommonen vatsim keskustelu kuvake peittää koko näytön (jos sitä pitää ihan ylhäällä), että mistä näytönohjaimen asetuksista saa poistetuksi? Todella ärsyttävää! :(.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sulla on reso pelissä 800x jotain niin työpöydälläkin on mutta kun peli sammuu niin muuttuu olelliseen vaikka 1024 joten squawbox ikkuna kansa suurenee koska reso on 800x jotain mulla on aina nää ihmeeliset kirjoitukset.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos sulla on reso pelissä 800x jotain niin työpöydälläkin on mutta kun peli sammuu niin muuttuu olelliseen vaikka 1024 joten squawbox ikkuna kansa suurenee koska reso on 800x jotain mulla on aina nää ihmeeliset kirjoitukset.

Eli siis mitä pitää tehdä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli siis mitä pitää tehdä?

Sulla on vissiin aika pieni resoluutio käytössä tuossa simussa, sen takia nuo ikkunat vie paljon tilaa. Jos vain näytönohjain antaa periksi niin kannattaa laittaa resoluutioksi ainakin 1024x768. Tai voithan myös noista kulmista pienentää niitä, samalla tavalla kuin muitakin ikkunoita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muutamat kuvat lennolta EKCH-ENGM:

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pari shottia Helsinki-Vaasa keikalta. Lunta tuli ihan kiitettävästi.

Nousussa HK:lta...

...ja laskussa Vaasaan 16:lle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kävin lentämässä Rovaniemellä laskukierroksia.  :) Tämmösiä kuvia sain otettua:

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään