Guest Toni13

VATSIM kuvia tänne

1 897 viestiä aiheessa

Noniin, ensimmäinen Atlanttin ylitys verkossa takana, ja voisin lähteä vaikka heti uudelleen! Itse lensin AAL109 muodossa Boeing 767:llä.

1. Nousua sumuisesta Gatwickista klo 1318z

[ attachment removed ]

2. Kruisesta en kuvia jaksa laittaa, joten tässä ollaankin jo finaalissa Boston-Loganin kiitotielle 33L.

[ attachment removed ]

3. Finaalia paneelistä käsin. (Joo, tulee hieman vinossa, ja syy löytyy kun katsoo tuulta.)

[ attachment removed ]

Jos viimmeisessa kuvassa on virheitä, saa korjata  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kolme viivaa nopeusmittarissa

Ei taida speedbugit näyttää vreffiä eikä muutakaan. Default asenossa ovat. Eikä taida vref olla ees laitettuna, kun ei näy PFD:lläkään. Tai jos näkyy, niin nopeus on väärä. Vapp on vref + 5.

T: Paraskin LDS operoija ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, minkäs takia vedät myötätuleen? Kun yleensä laskuun pitäs mun käsityksen mukaan olla vastatuuli. Korjatkaa jos olen väärässä. ???

Ps. Tarkoitatko henri, että kuvassa on muutakin väärässä, vai että mun selostuksessa on jtn väärässä. Anteeksi tajuamattomuuteni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin, minkäs takia vedät myötätuleen? Kun yleensä laskuun pitäs mun käsityksen mukaan olla vastatuuli. Korjatkaa jos olen väärässä. ???

Sen verran pieni tuulenvire, ettei tuossa tapauksessa haittaa. Kentillä on yleensä tavoitteena käyttää kiitoteitä, joista aiheutuu seudun asukkaille mahd. vähän melusaastetta, ja sääolosuhteiden perusteella kiitotien vaihtaminen toiseen tapahtuu noudattaen tiettyjä kenttäkohtaisia rajoituksia (esim. liian suuri myötätuulikomponentti, tarve tarkkuuslähestymismenetelmälle, jne.).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihaillaan auringonnousun kauniita värisävyjä Intian yllä, matkalla Bangkokkiin FIN89:nä  :)

[ attachment removed ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kun nää aidot kuvatukset on nykyään niin muodissa niin päätinpä minäkin vaivautua ottamaan sellaisen.

Tässä juuri matkalla mustan meren yllä Larnacaan.

[ attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nykissä hieman trafiikkia, OLGAlla lähdössä kotia kohti FIN6:n merkeissä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko finski toisenkin retrobirdin maalannut? ;D

Ohan se, kun kerran MD11 on vapa, niin miksei sit retromaalitkin  ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä taas yksi VATSIM kuva... Hookoolla ei ketään :(

Laitetaa nyt Rovaniemenki päästä yks kuva kiitos EFRO_TWR:lle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveiset holdista NOTGO:n päältä. Täällä pyöritty nyt 40 minuuttia. Ja vielä 30 minuuttia odotettavissa. "Pieni" piikki täällä.  ;D

EDIT. Eipä ne päästä tuntiin koneita TMA:lle. Eli divert to EDDK tuli.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuossa kuvassa on tunnelmaa, varsinkin tilanteen takia! Tuo on paras syy mitä keksin verkkolentämiselle. Se tunne kun tosiaan lentää ruuhkassa, ja kun miettii että kaikki muutkin on ihan oikeita ihmisiä siinä. Uskaltaisinkohan minäkin...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terveiset holdista NOTGO:n päältä. Täällä pyöritty nyt 40 minuuttia. Ja vielä 30 minuuttia odotettavissa. "Pieni" piikki täällä.  ;D

juuri tämän takia en tule näihin suuriin flaikkareihin  ;D ensinnäkään en osaisi varmaan ohjelmoida tota divertiä, olen sen verran avuton/laiska oppimaan  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitipä siellä Overloadissa sitten käydä piipahtamassa GEC7710:n merkeissä. Tehtiin pieni hyppy EDDK:lta Frankkiin ja selvittiin vain yhdellä holdikierroksella + pienellä separation-vektoroinnilla, joka luonnollisesti kuului asiaan.

Miellyttävää oli ajaa pitkästä aikaa "ruuhkassa", vaikka Kristiansin ja Santerin kokema "kivahko" piikki jäikin minulta ohi  :)

Jokunen kone näytöllä

Ja loppuosalla 07L

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin, oli varmasti ruuhkaisempaa kuin aikaisemmin. Ei enää edes vastannut oikeaa meininkiä :) Itse odottelin GED odotuksessa n. 40 minsaa (LJ lupaili aluksi, että 10 minsalla selvitään) ennen kuin sain selvityksen transitioon. Tämän jälkeen sitten wlani rupes mulla temppuileen ja jäi lennot siihen :)

Tässä odotellaan abaut 6 muun koneen kanssa. Langen radariltakin tuli välillä hyvää kommenttia "its a mess out here..." :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuli kuuleman mukaan ja RA:sta kaikenlisäksi lennonjohtajat alkoivat urputtamaan että miksi poikkesit selvityksestä jne... typerää.

Näin siellä kävi. Hermot meni niiden kanssa. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kohti Ivaloa painetaan menemään kun VATSIM taivaiden suurimman tapahtuman alkuun on aikaa jäljellä enään vain vähän yli kaksi tuntia. Kaikki tervetulleita mukaan.

Toivottavasti se joulupukki tulee käymään Ivalossakin, eikä jakele palveluitansa vaan Roviksella käyville.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hei laittakaahan kuvia tämän viikonloppuisesta eventistä! Itselläni ei ollut kuin yksi kuva, jonka senkin vahingossa poistin.  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään