Guest flaitsimulaatori

Ongelma fsnordicin ohjeiden kanssa.

7 viestiä aiheessa

Eli tässä: Avaa lento ja aseta kone aloitusasemiin.

Valitse simulaattorin valikosta Modules - HostSB - Run (kokonäyttömoodissa valikon saa auki painamalla Alt).

Simulaattorin päälle avautuu uusi tyhjä ikkuna. <---Tähän asti pääsen

Käynnistä varsinainen SquawkBox (squawkbox.exe). <---TÄSSÄ ONGELMA!

Miten käynnistän Squawkboxin jos se sbhost on auki??? Nimittäin en pääse työpöydälle käynnistämään sitä.

Valitse Internet TCP/IP Connection for DirectPlay ja paina OK.

Paina avautuvassa ikkunassa Start Search. Käyttäessäsi kiinteää internetyhteyttä, jätä aukeavan ikkunan IP -ruutu tyhjäksi, muussa tapauksessa kirjoita siihen 127.0.0.1. Paina OK.

SquawkBoxin löydettyä SBRelay, paina Join.

SquawkBox aukeaa nyt FS2004:n "sisällä" olevaan ikkunaan.

Tehtyäsi lentosuunnitelman kaikki on valmista. Hyvää matkaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alt+tab niin pääsee simusta pois.

(tai tuon ctrl:n ja alt:n vieressä oleva windows-nappikin, joka avaa käynnistä-valikon, voisi auttaa?)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo mulla menee hyvin. Nyt siihen squawkboxiin tulee errori ja tulee se normaali lähetätkö virheraportin vai et ikkuna. Auttakaa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen. Ei auta. Ärsyttää vaan ku vähän aikaa sit en osannu käynnistää squawkboxia kun simulaattori on päällä nyt osaan ja se ei toimi!!! >:(

Okei ei nettilentäminen taida olla keksitty mua varten. Olen yrittänyt tässä muutaman päivän ajan mutta KOSKAAN en oo onnistunu! Kiva toki ois lentää silleen, että siellä on oikeita ihmisiä mutta ei sitte. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

.

Okei ei nettilentäminen taida olla keksitty mua varten. Olen yrittänyt tässä muutaman päivän ajan mutta KOSKAAN en oo onnistunu! Kiva toki ois lentää silleen, että siellä on oikeita ihmisiä mutta ei sitte. :(

Uusi versio tuosta Squawkboxista(3.0) julkaistaan pian ja siinä on tehty kaikki 100 kertaa helpommaksi.. Eli ei kannata vielä heittää kirvestä kaivoon ;).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään