Guest mikmat1

peräsimen maalauksesta

4 viestiä aiheessa

moi.

mä oon maalaamas A380 finnairin väreihin.

(huom. omaan käyttöön). ja kysyisin teiltä koneita maalanneilta, että kuinkas ton peräsimen sais sellaseks siedettävän näköseks ??

nimim. aloittelija ::) ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Öö. Onpas tyhjä olo... :D

Kannattaa ottaa malliksi esim. a320 pyrstö (tuo a380 pyrstö ei poikkea muodoiltaan juuri pienempien mallien pyrstöstä)

Sitten asetat se pohjalle (layerinä) ja sijoitat sen oikeaan kohtaan. Sitten piirrät sen päälle samoilla väreillä jne. siihen sen omasi.

Ja tallenna se sellaiseen muotoon varuksi että joudut muuttamaan vielä layerien paikkoja.

Ja testaat ja fikstaat..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

joo, toi on ymmärretty... ;)

mutta...

mitä tarkottaa kun texture kansiossa on aina kaksi melkein samannimistä tiedostoa.

esim.

a380_rsv_leftfuse_l [64 * 64] ja

a380_rsv_leftfuse_t. [1024 * 768]

::) ??? ::) ???

tuossa _l päätteisessä tiedostossa on ns. "valotekstuurit", eli siinä on määritelty esim. tail logo-valot. _t päätteisessä tiedostossa on sitten itse rungon tekstuurit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

>:( >:( >:( >:( :'( :'(

ku kävi näin.

mä tein kaikki viimmesen päälle ja sitte kun kokeilin näky pelkkää harmaata.... koko kone nosesta tailihin oli harmaa...

höh...

EDIT: Aicraft.cfg:hen oli lisätty se osio....

oletkos tallentanut kaikki ne _t.bmp loppuiset tekstuurit DXTBmp:llä tai vastaavalla ohjelmalla oikeaan muotoon esim. Extended 32bit ??

Itse olen käyttänyt tuota DXTBmp:tä tekstuurien lopulliseen tallentamiseen niin pitäisi toimia oikein FS:ssä.

edit: DXTBmp:n voi ladata http://fly.to/mwgfx

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään