Guest svirkkul

Aitaa ja muuta työnalla

4 viestiä aiheessa

Meni puoliyötä että sain nuo alphat tehtyä ja jonkin verran aitaakin.

 

 

[ Attachment removed / expired ]

 

 

beware Tatu ja kumpp. kohta tulee taas pahoja kysymyksiä. ;D

 

Edit: Aita vähän lähempää

 

[ Attachment removed / expired ]

 

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Senkus kysyt... ;D Omasta puolestani sanoisin kuitenkin että saattaa mennä aikaa ennen kuin vastaan, pitää vähän kiirettä ja väsyttää... :P

 

Näyttää oikein hyvältä kyllä nuo rakennukset. :)

 

Tosin väsyneisiin silmiin sattuu nuppi, lipputangon nuppi... se on nimittäin henki pois isoisältä jos se tipahtaa päähän. ;D Lienee ainakin jalkapallon kokoinen....

 

Eihän tämä mitään maailmaa kaada, mutta ei sen pienentämiseenkään mene kyllä kun 30 sekuntia. Ei siis syytä vetää herneitä tai noita nuppeja nenuun...

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

 

Tosin väsyneisiin silmiin sattuu nuppi, lipputangon nuppi... se on nimittäin henki pois isoisältä jos se tipahtaa päähän. ;D Lienee ainakin jalkapallon kokoinen....

 

Eihän tämä mitään maailmaa kaada, mutta ei sen pienentämiseenkään mene kyllä kun 30 sekuntia. Ei siis syytä vetää herneitä tai noita nuppeja nenuun...

 

Joo se lipputanko on vain sutaistu pystyyn. Siellä on paljonkin vielä viilattavaa. Ei sais näitä keskeneräisiä töitä näytellä.

 

Siitä tulikin mielee gmax kysymys: Kun objektiin on pistetty joku tekstuuri mutta haluaa että jokun määrätyn polygonin väri on perusvärikartasta niin miten saa sen tekstuurin ajettua pois?

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Siitä tulikin mielee gmax kysymys: Kun objektiin on pistetty joku tekstuuri mutta haluaa että jokun määrätyn polygonin väri on perusvärikartasta niin miten saa sen tekstuurin ajettua pois?

 

Mä tekisin se silleen, että lisäisin uuden Edit Meshin jossa sitten valitsisin ne polygonit, joille haluan sen värin perusvärikartasta. Sen jälkeen Material Editoriin, jossa tekisin uuden materiaalin ja pistäisin sille sen halutun värin. Sitten vaan siinä Edit Meshin Polygon-modessa, missä sulla on valittuna ne tietyt polygonit, painaisin Material Editorin Apply-nappia :)

Jaa viesti


Link to post
Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään