Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Porin kuvien kompastuskiveksi alkaa muodostua vierailevan kaluston vähyys ja vaihtuvuus. Vaihtuvuushan on vaan hyvä asia eikä kompastuskivi ??? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Vaihtuvuushan on vaan hyvä asia eikä kompastuskivi ??? Eikö tuon voi käsittää myös O-P:n alun perin tarkoittamalla tavalla? Vaihtuvuus voi olla pientä tai suurta. Tässä tapauksessa sillä tarkoitetaan pientä vaihtuvuutta eli vaihtuvuutta kuitenkin.. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Yöllä oli ruuhkaa, kun kummatkin saapuvat lomalennot olivat myöhässä ja viiveiden takia tulivat lähes samaan aikaan, lisäksi vielä Finncomm kolmantena. Bulgaria Air A320 LZ-FBD tuli Dubaista, takana Primeran B738 OY-PSD Teneriffalta Kööpenhaminan kautta. [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Siinäpä muutama vanha kuva.. Golden Air Saab 340 SE-LSR, pari anjuskaa myös kylässä, Aerovis An12 ja Ukrainian Cargo Airways An-26 [ attachment removed ] Trans Avia Export Il-76TD ST-ATX [ attachment removed ] Finnair E170 OH-LEI [ attachment removed ] Aer Arann ATR-72-500 EI-REL [ attachment removed ] Gomelavia Il-76TD EW-240TH [ attachment removed ] Gomelavia Il-76TD EW-240TH [ attachment removed ] Pegasus B737-800 TC-AAH [ attachment removed ] Lat Charter A320 YL-LCD [ attachment removed ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Tarkoitin aikaisemmassa postissani vähäistä vaihtuvuutta. Tosin yllä olevissa kuvissa on kyllä pidemmältä ajalta todella hienoa ja laadukasta materiaalia. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 1, 2011 Tarkoitin aikaisemmassa postissani vähäistä vaihtuvuutta. Tosin yllä olevissa kuvissa on kyllä pidemmältä ajalta todella hienoa ja laadukasta materiaalia. Joo, lähinnä sen takia laitoin vanhoja kuvia, että ennen kävi täälläkin vaikka mitä.. Nykyään kaikki erikoisuudet Tampereella, kuten rahtarit/yk-huoltolennot. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 4, 2011 Tänään oli komea auringonlasku 8) Finncomm ATR-72-500 OH-ATG [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Dornier DO-228 OH-MVN [ attachment removed / expired ] [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2011 SIO Embraer Phenom 100 OH-EPA [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2011 Taisivat aloittaa koululennot noilla Phenomeilla tänään, ainakin kuulosti siltä. Ehkä jatkossa näkee niitä sitten enemmänkin. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2011 mä olin bongaavinani tänään SIOn Extran... vilahti puiden takana ku kävelin kotiin töistä... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 14, 2011 Taisivat aloittaa koululennot noilla Phenomeilla tänään, ainakin kuulosti siltä. Ehkä jatkossa näkee niitä sitten enemmänkin. Jos kovaäänisen suihkukone melun perusteella veikkasit, niin ne muutamat äänekkäät ylilennot päivällä olivat Hornetteja. Phenom tuli muutenkin muualta Poriin, todnäk. opettajien lentoja edelleen. Oppilaat lentävät pidempiä matkoja vasta koulutuksen lopussa. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2011 Mun käsittääkseni eka kurssi lentää Phenomeilla vasta joskus huhti - toukokuussa... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 15, 2011 Mun käsittääkseni eka kurssi lentää Phenomeilla vasta joskus huhti - toukokuussa... Ensimmäinen SIO:n EMB-500 tyyppikurssi tuleville ammattilentäjille on suunniteltu aloitettavaksi maaliskuussa 2011. www.finaa.fi Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 17, 2011 Finncomm ATR-42-500 OH-ATB [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2011 Nyt kun on uus kamera, niin pitihän sitä käydä ihmettelees kentälläkin vanhaa tuttua OH-ATBtä ja mitä kaikkea siellä muuta sitten tapahtuikaan... Ensin baana puhtaaksi ... [ attachment removed / expired ] kahden koneen voimalla... [ attachment removed / expired ] Rullaus kiitotielle [ attachment removed / expired ] Valmiina, paikoillanne... [ attachment removed / expired ] Hep, sinne meni... [ attachment removed / expired ] jep, kommentteja. kuvien käsittelyssä mä en oo mitenkään harjaantunut, näitä on suurinpiirtein vain cropattu ja pienennetty sopiviks... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2011 Täällä uusi objektiivi ja olihan sitä pakko käydä testaamassa! 1. Perinteinen perseshotti [ attachment removed / expired ] 2. OH-ATA rullailee [ attachment removed / expired ] 3. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 20, 2011 miks mun kuvat on ihan harmaita noihin sun kuviin verrattuna? Mitä`? pitäiskö lukea joku käyttöohje? Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 21, 2011 Mitä`? pitäiskö lukea joku käyttöohje? Yksi mille voisi uhrata hetken, olisi ehkä esim. sen miettiminen mihin ko. runko tarkentaa ja miten. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2011 näh, käyttöohjeet luetaan sitten vasta ku jotain on rikki siihen asti mennään kokeile ja erehdy-periaatteiden mukaan Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2011 Saikkonen miksi sun jokaisessa kuvassa on enemmän tai vähemmän horisontti vinossa? Tai sitten mun silmät heittää, mutta en tiedä onko näin. Henkka Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2011 Saikkonen miksi sun jokaisessa kuvassa on enemmän tai vähemmän horisontti vinossa? Tai sitten mun silmät heittää, mutta en tiedä onko näin. Jep, katoin samaa Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2011 miks mun kuvat on ihan harmaita noihin sun kuviin verrattuna? Mitä`? pitäiskö lukea joku käyttöohje? Olisko whitebalans eli valkotasapainon säädön tai säätämättömyyden syy. Mikäs kamera sulla muuten on. Yleensä kaikissa kameroissa on säätömahdollisuus tuon valkotasapainon säätämiseen mallia automaattinen, pilvinen, päivänvalo, salama jnejne. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2011 Yleensä kaikissa kameroissa on säätömahdollisuus tuon valkotasapainon säätämiseen mallia automaattinen, pilvinen, päivänvalo, salama jnejne. Ja yleensä on turhaa sitä säätää mihinkään itse kuvaustilanteessa, vaan antaa sen olla automaatilla. Valkotasapaino on ehkä helpoimpia asioita säätää tai korjata jälkikäteen... Hannan kuvien harmauteen on lähtökohtaisesti kyllä vain yksi ja ainoa syy. Ne on kuvattu kaikki armottomasti vastavaloon. Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 22, 2011 Saikkonen miksi sun Jep, katoin samaa Olisiko mahdollista, että ei sitten pistettäisi tätäkin ketjua taas teidän muutaman jannun kinasteluksi ja toisten virheiden etsimiseksi? Sitä on nähty jo kyllästymiseen asti simupuolella, joten toivottavasti se ei nyt leviä tännekin... Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla
Kirjoitettu Maaliskuu 28, 2011 P180 F-HBAI 23.3.11 lähdössä. [ attachment removed / expired ] Jaa viesti Link to post Jaa muulla sivustolla