Guest Peugeot

Koneen näkyminen samana

11 viestiä aiheessa

Moro!

Missähän mahtaa olla vika kun lennän verkossa niin muiden pelaajien koneet näyttävät samalta kuin omani. Kuvitellaampa tilanne: Olen EFHK putkella 17 ja minulla on koneena Boeing 737-600 Fedex. Kohta rullaa putkeen 18 kone jonka pitäisi olla Airbus A320 Finnair. Mutta kun katson( Finnair ) konetta niin se näyttää aivan samalta kuin omani 737-600 Fedex. Puuttuuko minulta joku lisäosa vai mikä on... ??? ??? Tylsää katseltavaa kun kaikilla on saman lainen kone... :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Johtuu siitä, että:

a) Vatsim: CSL-koneet pitää olla asennettuna.

b) Simun oma MP: Sinulla pitää olla täsmälleen sama kone, että näkisit sen oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saakos noita csl koneita jollain tavalla poistettua FS:n konevalikosta? Tulee aina harmittavan iso lista kun selaa kaikkia koneita.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Saakos noita csl koneita jollain tavalla poistettua FS:n konevalikosta? Tulee aina harmittavan iso lista kun selaa kaikkia koneita.

Onko näillä CSL-koneilla .air tiedostoa? Jos on, niin AirEd tiedostolla muuttamalla rivi "Aircraft type=0" muotoon "Aircraft type=2" pitäisi koneiden hävitä aircraft-valikosta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vastauksista. Ongelma on korjattu..... melkein. Mites mä saisin noihin koneisiin finskin värit tai vaikkapa SAS:in värit/ textuurit ::) ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiitoksia vastauksista. Ongelma on korjattu..... melkein. Mites mä saisin noihin koneisiin finskin värit tai vaikkapa SAS:in värit/ textuurit ::) ???

Eipä taida saa :( SB3:n tai FSINN:in myötä tulee varmaankin mahdolliseksi!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään