Jouni Rasmussen

En saa squawkboxia toimimaan

12 viestiä aiheessa

Asensin FSMetar ohjelman koneelle ja testasin sitä FS:ssä ja rekkasin sen FSUIPC:n FSMetarille ku se oli ensin SB:lle mut poistin sen SB:n rekisteritiedoston ja tein FSMetarille ohjeen mukaan sen rekisterin ja nyt ku oon yrittämässä SB:tä käyttää niin en saa sitä toimimaan vaikka mä oon poistanut sen FSMetarin rekisterin FSUIPC:stä ja rekannut sen uudestaan SB:lle ja oon yrittänyt asentaa SB:n uusiksikin. Se sanoo että "Could't Find file" en muista mikä filu se oli .. olisikohan ollut ICAO.dat tai joku sinne päin.. en muista, mut kuitenkin ku teen Flight Plaania niin ei tuu ne konetyypit sinne ollenkaan ja SB:ssäkään ku käynnistän yhteyden niin ei tuu sitä serveri listaa.

Olisiko jollain vinkkiä miten ratkaista ongelma?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko kukaan keksinyt miten tuon saa toimimaan kahdella pc:llä? Simulaattori kyllä löytää SB:n ja päästää loggautumaan sen multiplayeriin mutta kakkos pc jossa SB on ajossa herjaakin connectin yhteydessä että simulaattori ei ole käynnissä, ja ettei FSUIPC:tä löydy. (Eipä tietenkään kun FS on eri koneessa).

hmmmm???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaaha, näemmä tuohon tarvitsisikin vielä tuon WideFS lisäkilkkeen, jos meinaa useampaa konetta käyttää. Se siitä :(

EDIT: Sinänsä hölmöä ettei installerin kyselysivulla puhuta tuosta kuitenkaan yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei toimi nyt mullakaan kunnolla sb3. Yhteys on, servinfossa näen itteni, lentosuunnitelma tehty mutta muita koneita en näe enkä lennonjohtoa kuule. Ei ollu vanhassa sb:ssa tällaista ongelmaa, missä vika?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No nyt kuulen lennonjohdon kun avasin yhen portin, mut edelleen puuttuu muut koneet. Myös default koneet puuttuvat kun en pelaa verkossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
No nyt kuulen lennonjohdon kun avasin yhen portin, mut edelleen puuttuu muut koneet. Myös default koneet puuttuvat kun en pelaa verkossa.
Mikä simuversio?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Mul on fs2002
Käynnistä FS, sitten SB, sitten liitä (join) FS Squawkboxin luomaan multiplayer-sessioon (TCP/IP).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään