Guest Vesku7

Squawkbox 3 julkaistu!

34 viestiä aiheessa

H a l l e l u ja ! ;D

EDIT: Mitäköhän ne tekevät kovalevysi sarjanumerolla ?

...In addition, you further agree to the transfer of your hard disk drive serial number and the version number of the Software Product to the Developer each time you startup the Software Product.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

EDIT: Mitäköhän ne tekevät kovalevysi sarjanumerolla ?

...In addition, you further agree to the transfer of your hard disk drive serial number and the version number of the Software Product to the Developer each time you startup the Software Product.

On varmaan helpompi antaa bannia, jos käyttäjällä on vaihtuva IP.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt on about 850 tyyppiä linjoilla...jos tuommoiseen 700+ tasoon pääsis jokainen ilta niin ois hyvä. Aika vaan näyttää että käykö niin, mutta lupaava on ainakin alku.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Tämän verran on porukkaa eri verkoissa:

VATSIM: 905

IVAO: 560

FPI: 36

Eli on porukkaa hakeutunut VATSIM:n puolelle paljon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Tämän verran on porukkaa eri verkoissa:

VATSIM: 905

IVAO: 560

FPI: 36

Eli on porukkaa hakeutunut VATSIM:n puolelle paljon

No kaikki tietty testaa uutta clienttiä. Mutta miltä tuo näyttää viikon päästä, se on ratkaisevampi asia.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hyvältä näyttää.. Hetki sitten oli 1066 clienttiä. Jokohan sitä tänä viikonloppuna pääsisi kokeilemaan. 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mä pääsin just äsken kokeileen, ajattelin lentää reitin EFRO-EFHK kun matkalentokorkeus oli saavutettu simu sekos! >:( :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lataan paraikaa

tässähän ei tarvita niitä purkkaviritelmiä

mitä squawbox2 aikana tarvittiin?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lataan paraikaa

tässähän ei tarvita niitä purkkaviritelmiä

mitä squawbox2 aikana tarvittiin?

Ei tarvita ei, sen kun käynnistät simun ja sieltä sitten käynnistät sb:n.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon kyllä vähän sitä mieltä koko hommasta, että paljon melua aika tyhjästä... :P Taisi olla mun purkkavirityssysteemi helppokäyttöisempi ja mukavempi käyttää (eikä vetäny simua kyykkyyn) kuin tuo SB3.

No, ehkäpä vain käyttäjässä vika. Jos yrittäis sitten paremmalla ajalla uudestaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pääsin kuin pääsinkin ekan VATSIM lentoni loppuun EFTU-EFHK. Kiitokset vaan Sami Purolle lennonjohdosta. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Oon kyllä vähän sitä mieltä koko hommasta, että paljon melua aika tyhjästä... :P Taisi olla mun purkkavirityssysteemi helppokäyttöisempi ja mukavempi käyttää (eikä vetäny simua kyykkyyn) kuin tuo SB3.

No, ehkäpä vain käyttäjässä vika. Jos yrittäis sitten paremmalla ajalla uudestaan...

Tuolla vacc.fin foorumeilla on hieman juttua tuosta että SB3 ois huonottanu...kannattaa lukea sieltä vaikkapa ensin että löytyisikö apu. Kuitenkin iso osa näistä on user erroreita tai huonotuksia joiden syy tiedetään ja voi korjata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Helou

Eka lento SB3:lla takana (LGSR-LGIR) ja kyl mun täytyy sanoo, että ite oon kyllä tosi tyytyväinen. On huima parannus edelliseen. Tosiaan ei tarvii mitää erillisiä yhdistämisiä (fs multiplayer), vaan SB3 hoitaa koko homman nätisti. Sitte ei miljoonaa softaa vaan kaikki yhessä paketissa. Ja mulla ei ainakaa vaikuttanu freimeihin yhtään mitään. Nyt on ilo lennellä. ;D

Terkuin

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

On varmaan helpompi antaa bannia, jos käyttäjällä on vaihtuva IP.

Ja mitä lie tapahtuu jos arvon softantekijän hosti on nurin? Pääseekö lentämään vai ei? Tämä on taas näitä loistavia älynväläyksiä.

/m

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja mitä lie tapahtuu jos arvon softantekijän hosti on nurin? Pääseekö lentämään vai ei? Tämä on taas näitä loistavia älynväläyksiä.

/m

Sehän selviää sillä kun blokkaa sen ip:n palomuurista ulospäin ja katsoo miten käy.

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitten kun joku osasisi sanoa jotakin FSinn:n ja SB3:sen eroista niin olisi kiva. Molempia on hehkutettu, mutta onko tuo FSinn-projekti haudattu kaikessa hiljaisuudessa vai mikä on kun siitä ei puhuta laisinkaan...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ok, kiitti tiedosta. Kumpikohan sitten olisi tämmöiseen satunnaiseen online-lentelyyn GA-koneilla perusteltua valita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ainakin jossain vaiheessa sanottiin ettei SB3:ssa voi laittaa lentokorkeudeksi kirjaimia, eli näkölentosäännöillä oleva "VFR" olisi mahdoton. Onko tätä ongelmaa kyseisessä versiossa, tai muita VFR-lentäjiä haittaavia tekijöitä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään