Aleksi Luomanmäki

Lentoja paljon sb3:sen myötä

14 viestiä aiheessa

Joo tältä näytti taivas klo 23.30 vatsimissa sb:3sen julkaisun jälkeen :P

[ Attachment removed / expired ]

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parhaimmillaan näytti olevan reilut 1200 atc:tä + lentäjää verkossa. Meni IVAO kyykkyyn 8). Kumma, että yksi ihminen saa aikaan tämmöisen myllerryksen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Parhaimmillaan näytti olevan reilut 1200 atc:tä + lentäjää verkossa. Meni IVAO kyykkyyn 8). Kumma, että yksi ihminen saa aikaan tämmöisen myllerryksen.

Eiköhän tuo ole vasta alku huumaa... Kyllä se tasaantuu ajan myötä! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Joo, kyllä on taivas ruuhkaantunut tasaisesti SB3:n julkaisun myötä. Nytkin on huomattavissa selvää eroa SB2:een verrattuna ja IVAO:ssa on ainoastaan joskus (Aamuisin) enemmän populaa online.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Äsken oli aivan mahtavaa tuo VATSIM-lentäminen, kun EFHK:n kaikki lennonjohdot olivat miehitettynä ja ilmassa oli jopa pienimuotoista ruuhkaa. Ensimmäinen kerta mulle kun on tuollaista trafiikkia. Ainoana miinuksena mainittakoon tuo kiire mikä tuossa yksin lentäessä tulee väistämättä, kun esimerkiksi finaalissa pitää alkaa säätämään radiotaajuuksia. Suuri kiitos lennonjohdolle!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tosiaankin. Oli haastavat olosuhteet kolmannelle Vatsim-lennolleni. Tuli finaalissa vähän kiire vaihtaa taajuuksilta toiselle. Ja laskeutuminen menikin sitten aika huonosti. Mutta hauskaa oli. Koneita vilisi joka puolella.

Janne (FIN372L)

(ja pahoitteluni pikku sekoilusta :))

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hienoa oli, vaikkei homma mennyt ihan nappiin lennonjohtopuoleltakaaan. Väärinkäsityksellä transitioiden kanssa ja UK:n palvelimen kaatumisella oli näppinsä pelissä, mutta suurin syy on kuitenkin taitojen ruostuminen. APP/ARR-työtä pitäisi päästä harjoittelemaan enemmän, olisikohan aika lähteä vierailulle Avia Collegeen? ;)

Kiitos lentäjille ja muille lennonjohtajille!

-- Matti / EFHK APP

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo, siistiä oli! Itsellä meni ensimmäinen lähestyminen mönkään, joten tein ylösvedon ja uudestaan yrittämään. Toisella kerralla lasku onnistuikin.

Jesse (FIF772)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joo tää ilta oli varsin hauska vaikka muutama kömmähdys sattuikin, lisää näitä!

Santtu / EFHK TWR

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai tänä iltana oli paljon väkeä VATSIMissa. Olin koko päivän oottanut, että siellä olis väkeä - ja kun on olen nukkumassa. :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ai tänä iltana oli paljon väkeä VATSIMissa. Olin koko päivän oottanut, että siellä olis väkeä - ja kun on olen nukkumassa. :(

Todellakin oli mukavaa kun oli paljon johtoa paikalla 8) Lentokin meni ihan ok

Tuomas (FIN429)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Todellakin oli mukavaa kun oli paljon johtoa paikalla 8) Lentokin meni ihan ok

Siihen jää koukkuun... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Piti itsekin tulla koittamaan, kun näkyi olevan mukavasti porukkaa ja lennonjohtoa suhtkoht pienellä lentokentällä. Kello kuudelta aloitin valmistelut, printtasin karttoja, pänttäsin vielä kerran fraseologiaa, luin vanhoja threadeja, asensin SB:n, latasin viimeisimmät afcadit kentille, testasin headsetin toiminnan, ja sitten kun tuli kerättyä tarpeeksi rohkeutta niin kello olikin jo puoli kaksitoista... Yhden lennon tekeminen on mulla useamman päivän projekti. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näin normaalihkona sunnuntai iltana näyttää olevan +-800 VATSIMissä +-600 IVAOssa 30 FPIssa. Ihme, että noi viimeiset 30 henkilöä sinnittelevät tuolla FPIssä? Liekö sitten perustajaporukkaa kaikki?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään