Jorma Tyyskä

Koneet ei näy oikein SB3

13 viestiä aiheessa

Eli latasin saab340 ja vieressä oleva C172, näkyy samanlaisena...

Mitä voisin tarkastaa, että homma toimis?

Kiitos

Toinen ongelma QNH asetus ei toimi B-napista, tulee paine 1013 vaikka oikea on 1021...

Ja jos ruuvaan 1021 korkeusmittari näyttää 40 jalkaa vantaalla...

Kiitos 2

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toinen ongelma QNH asetus ei toimi B-napista, tulee paine 1013 vaikka oikea on 1021...

Ja jos ruuvaan 1021 korkeusmittari näyttää 40 jalkaa vantaalla...

Olethan varmistanut, että säät todella ladataan simuusi?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt tosin toiset koneet näkyy oikein, omituista...

Tossa lensin pirkkalaan pinnalla 120, ja efes väitti mun olevan pinnalla 420, hehe...

Yritin tos ladata real world säät mutta simu väittää että ei ole yhteyksiä nettiin, jees, vaikka koko ajan täs kirjoittelen...

SB3 on option/weather välilehdellä rasti, "enable squawkbox weather control"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Palomuurin asetukset varmasti kunnossa siis jos SB väittää että ei pääse nettiin mutta IE pääsee?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

pääsen verkkoon onlineen normaalisti, mutta säät ei toimi...

Ja kokeilin vanhalla sb, ja säät ei toimi siinäkään ja ei connectionia internettiin??? mutta onlineen pääsee

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Moi!

Ajattelin laittaa SB:n lentokoneisiin liittyvän kysymyksen tähän, jossa edes vähän sivutaan samaa aihetta.

Sellaista, että onko nuo VIP 3 koneet valmiiksi siinä SB:n mukana? Eli onko ne seuraavassa listassa näkyvät lentoyhtiöt ?: http://homepage.ntlworld.com/jill.atkinson/Airline%20List.html

Vai pitääkö niitä itse vielä erikseen asentaa, että ne näkyy?

Minä olen yrittänyt kahlata läpi tuota SB:n manuaalia ja foorumia, mutta kun ei tunnu menevän päähän miten tuo asia oikein on. Eli onko se niin, että jos haluaa lisätä jotain omia koneita (onko sama asia kuin plug-in?), niin sitten kikkaillaan ne asetukset paikoilleen kuten seuraavassa ohjeessa sanotaan? : http://squawkbox.ca/doc/sdk/modelsets.php Ja sitten se pitää vielä lähettää tuonne SB tiimille sertifikoitavaksi (hankala sana ::) ). Ymmärsinkö oikein?

Eli siis tiivistettynä: pitääkö tehdä itse jotain säätelyitä, että näkisi nuo KLM ja SAS jne. kentillä?

Kiitos, jos jaksoit lukea loppuun asti! ;D

Edit: kirjoitusvirhe juuri siinä vaikeassa sanassa! :)

Junnu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

ooh... Tak tak! ;D Kävin juuri harjoittelemassa laskukierroksia Kuopiossa offline. Suht hyvinhän tuo näytti menevän. Pitää katsoa, josko huomenna olisi jo VATSIM:in vuoro ;)

Junnu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjens! Saanen lainata vähän tätä aihetta..? Elikkä Minulla on sellainen ongelma, että jotkut käyttämistäni koneista näkyvät muille kysymysmerkkinä.. >:(... En löytäny tähän asiaan infoa SquawkBoxin tutoriaaleista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Morjens! Saanen lainata vähän tätä aihetta..? Elikkä Minulla on sellainen ongelma, että jotkut käyttämistäni koneista näkyvät muille kysymysmerkkinä.. >:(... En löytäny tähän asiaan infoa SquawkBoxin tutoriaaleista.

Joo sama vika täälläkin päin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ne koneet, mitkä ei kuulu tuohon VIP mallistoon näkyvät kysymysmerkkinä. Aika hölmö ratkaisu mielestäni, mutta minkäs teet..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. Silti siellä valikossa on valittavana ne kyseiset koneet. Typerää sanon minäkin >:(...

No tuohan vaikuttaa myös siihen, millaisena lennonjohtajat näkevät koneen, joten on tärkeää saada mahdollisimman kattava lista sinne, vaikkei niitä koneita olisikaan mallinnettu.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään