Guest Superfinnair

SB3 vai FSInn?

15 viestiä aiheessa

Terve!

Tuli tämmöinen kysymys mieleen, kun nyt on kaksi erillistä ohjelmaa käytössä, joten kumpaa käyttelette?

Itse käyttelen SB3:sta, mutta en ole vielä kokeillut FSIniä, vaikka senkin aika tulee joskus

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Tuli tämmöinen kysymys mieleen, kun nyt on kaksi erillistä ohjelmaa käytössä, joten kumpaa käyttelette?

Itse käyttelen SB3:sta, mutta en ole vielä kokeillut FSIniä, vaikka senkin aika tulee joskus

Tuskinpa kovin moni alkaa nyt SB3:a poistamaan FSINN:in takia on jossain paljonkin huonommaksi entä SB3

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuskinpa kovin moni alkaa nyt SB3:a poistamaan FSINN:in takia on jossain paljonkin huonommaksi entä SB3

En nyt ihan täysin varmaan ymmärtänyt tuota lausetta, mutta eikai SB3:a tarvi edes poistaa FSInn:n takia?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tärkeää, jos olette asentaneet SB3(versio 3.0) niin ÄLKÄÄ uninstatko sitä, vaan päivittäkää sen päälle tuo uusin (versio 3.0.1) joka on nyt jokaisella mirrorilla(edelleen file saman niminen sb3...) sillä tossa ekassa versiossa on joku uninstall bugi, jonka takia se dellii koko hakemiston jonne SB3 on asennettu, elikkä normaalisti Program Files...vois tehdä kipeää :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En nyt ihan täysin varmaan ymmärtänyt tuota lausetta, mutta eikai SB3:a tarvi edes poistaa FSInn:n takia?

Itse huomasin että FSInn hajoitti noita vip modeleita, tai kun asensin ne FSInn:in mukana tulleet modelit(tais mennä sitten kahteen kertaan), niin uninstatessa FSInniä, SB3:sen modelit eivät enää näkyneet...no tämä korjaantui kun asensin SB3:sen uudestaan vanhan päälle, uninstaamatta sitä alkuperäistä(sitä joka hajoittaa koneen uninstatessa)...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tärkeää, jos olette asentaneet SB3(versio 3.0) niin ÄLKÄÄ uninstatko sitä, vaan päivittäkää sen päälle tuo uusin (versio 3.0.1) joka on nyt jokaisella mirrorilla(edelleen file saman niminen sb3...) sillä tossa ekassa versiossa on joku uninstall bugi, jonka takia se dellii koko hakemiston jonne SB3 on asennettu, elikkä normaalisti Program Files...vois tehdä kipeää :P

Siis meinaakko että se deletoi koko polun? siis kaikki tiedostot&kansiot ja itse Program Filesin? :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Siis meinaakko että se deletoi koko polun? siis kaikki tiedostot&kansiot ja itse Program Filesin? :o

Kyllä jos olet sen tuonne Program Filesiin asentanut

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä se taitaa sen tehdä, joten kannattaa päivittää se siihen 3.01 versioon

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä ainakin poistin tuon kun huomasin että se meni väärään paikkaan eikä se vienyt mitään muuta mennessään. Eli asensin sen d:\program files\ eli se pisti tiedostot \program files\ kansioon ja teki vielä sinne sen omat alikansiot, eli sen olisi pitänyt mennä \program files\SB3 tms. Vähän säikähdin kun luin täältä että se voi viedä muutakin mennessään, onneksi ei.

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo buginen sb3 olikin vain muutaman ekan tunnin aikana jaossa, ja se vaihtui aika nopsaan tuohon korjattuun, joten voi olla että olet imuttanut jos sen ehjän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo buginen sb3 olikin vain muutaman ekan tunnin aikana jaossa, ja se vaihtui aika nopsaan tuohon korjattuun, joten voi olla että olet imuttanut jos sen ehjän.

Ok, eli tämä minun versio on 3.0.1 (5338). Onkohan tämä siis se korjattu versio?

Hannu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jaahas, nyt vaihtu SB3 FSInniin. Kaatu koko simu kun piti restarttaa SB, se ei oikein toiminut kunnolla. :( Ja kaatuu muutenkin aina kun sammuttaa SB:n.

Saa**nan saa**na...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään