Guest lento

Milloin mahtaa tulla EFPO:sta Scenery maisema

27 viestiä aiheessa

Pitää ihan näin Porilaisena kysyä ;D.Onko EFPO:sta tulossa sceryä vai onko sellainen jo jossain imuroitavana ;D.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida olla tarjolla ja ainakaan minun tiedossa ei ole että ainakaan ihan heti olis tulossakaan. Jos haluat kyseisen kentän niin lue Mikon tekemä sceneryn kuvausopas täältä

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=13;action=display;threadid=32965

Seuraavaksi otat kamera kauniiseen käteen ja painut kentälle kuvaamaan. Kun kuvia on tarpeeksi (myös platan puolelta) kerrot että kuvia olis tarjolla ja toivot että jollain on aikaa alkaa sitä tekemään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Selvä homma kaippa joku tekee joskus sellaisen ;D.Tuli meinaa vaan tämä juttu mieleen kun kävin tänään kuvaamassa EFPO:lla yhen Sartterin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei taida olla tarjolla ja ainakaan minun tiedossa ei ole että ainakaan ihan heti olis tulossakaan. Jos haluat kyseisen kentän niin lue Mikon tekemä sceneryn kuvausopas täältä

http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?board=13;action=display;threadid=32965

Seuraavaksi otat kamera kauniiseen käteen ja painut kentälle kuvaamaan. Kun kuvia on tarpeeksi (myös platan puolelta) kerrot että kuvia olis tarjolla ja toivot että jollain on aikaa alkaa sitä tekemään.

Muuten ihan kiva juttu paitsi että itelläni ei valittavasti oo skanneria :(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No kuvia on minun ja Karin toimesta reilusti, ja eikös se ollut ainakin joskus Karilla tekeillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taisi olla alunperin Sebastianilla ja Karilla työn alla, mutta aikaa ei kummallakaan taida enää riittää.... Kuvia ilmeisesti on runsaasti, joten varmaan joku asiasta kiinnostunut voisi ruveta hommiin...

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän voisi noita kuvia saada? Ajattelin ihan kokeilla mitä sitä saisi aikaan... Gmax löytyy ja joitain modelleja olen tehnyt muihin peleihin... En lupaa mitään mutta haluaisin kokeilla... Keneltäköhän noita kuvia saisi? :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistäköhän voisi noita kuvia saada? Ajattelin ihan kokeilla mitä sitä saisi aikaan... Gmax löytyy ja joitain modelleja olen tehnyt muihin peleihin... En lupaa mitään mutta haluaisin kokeilla... Keneltäköhän noita kuvia saisi? :-\

No kuvia on minun ja Karin toimesta reilusti, ja eikös se ollut ainakin joskus Karilla tekeillä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu kyllä tuon näin, lähinnä nyt yritän miettiä että Kari Who? Siis sukunimi, onko täällä foorumeilla? :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Porille on jo käsittääkseni tekijä ja projekti on jossain määrin jo aloitettukin, mutta en voi kertoa asiasta enempää, jottei ala valtava kyselyrumba...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä otin kanssa pari kuvaa Porissa kentällä ollessani, mutta lähinnä päärakennuksen edestä ja sivulta, joten niistä lienee jo kuvat käytössä. Jos tarvitsee, niin ottaa yhteyttä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä olen itsekin odottanut kuin kuuta nousevaa viimeiset viisi vuotta. Tiedän, että turha valittaa jos ei asialle tee itse mitään, mutta pyörää on turha keksiä uudestaan, kun täällä osaa jo porukka sillä ajaa. Korteni kekoon voin toki kantaa kuvaamalla.

Jossain vaiheessa täällä foorumilla vilahteli kuvia ainakin Pori Sceneryn tiimoilta Keski-Porin kirkosta, joka ainakin kuvien perusteella näytti mahtavalta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tätä olen itsekin odottanut kuin kuuta nousevaa viimeiset viisi vuotta. Tiedän, että turha valittaa jos ei asialle tee itse mitään, mutta pyörää on turha keksiä uudestaan, kun täällä osaa jo porukka sillä ajaa. Korteni kekoon voin toki kantaa kuvaamalla.

Jossain vaiheessa täällä foorumilla vilahteli kuvia ainakin Pori Sceneryn tiimoilta Keski-Porin kirkosta, joka ainakin kuvien perusteella näytti mahtavalta.

Suotta enää kuvaat kenttää, sillä se on jo beta-testauksessa! :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

sopiiko ilmoittautua vapaaehtoiseksi beta-testaajaksi? ;)

Saa ilmoittautua mutta on eri asia hyväksytäänkö :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No, testatkaapa ahkeraan, että saadaan tuo scene käyttöön.

Ei kannata vetää hernettä nenään. ;) Vaikka en itse ole sitä tekemässä niin sen verran voi varmasti sanoa että ei tarvi odottaa niin kauaa kuin EFHK 1.0:aa ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mitä muuten pitää tehdä että pääsee tuollaiseksi testaajaksi?

Omien maisemien osalta kaikki, jotka ovat toimittaneet käyttökelpoista valokuva yms. materiaalia, ovat yleensä saaneet maiseman testattavaksi hyvin varhaisessa vaiheessa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Omien maisemien osalta kaikki, jotka ovat toimittaneet käyttökelpoista valokuva yms. materiaalia, ovat yleensä saaneet maiseman testattavaksi hyvin varhaisessa vaiheessa.

Tai jos on ollut osallisena FinnTerrain-projektin kanssa. Sekin on muuten kohta julkaisua vaille valmista kauraa!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään