Guest teemuv

VACC Finland järjestää Training Fly-in-tapahtuman 23.4.2005

11 viestiä aiheessa

Lauantaina 23.4.2005 VACC Finland VFR TRAINING FLY-IN -tapahtuman, jonka tarkoituksena on olla turvallisena ensiaskeleena ensikertalaisille VATSIM-nettilentäjille, kertausta kaipaaville aiemmin linjoilla olleille lentäjille sekä muille harrastajille.

VACC Finland on tehnyt jo valmiiksi reitti- ja radiotiedot siten, että niitä voi noudattaa lähes mallin mukaan koko lennon ajan.

Lisätietoja:

http://vacc.fi/services/fly_in/vfr-training2/

Eli tässä on madallettu nettilentämisen aloituskynnystä todella hienosti.

Teemu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Juu, täytyy ostaa äkkiä headsetti, ja tulla mukaan. Olen jo hyvin pitkään odotellut ja tavallaan "pelännyt" tuota aloittamista, mutta nyt kun tietokonettakin on parannettu, niin yritetään päästä mukaan.

Toivotan kärsivällisyyttä lennonjohtajille !! :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täältä tullaan myös. ;) Joku LJ ehkäpä muistaa minut. Saas nähdä miten VFR menee kun olen lentänyt vain IFR:ää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tullaan jos koneen tekniikka toimii on ollut viime päivinä hieman ongelmia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Saas nähdä kuinka Porin ja Tampereen palat taipuu tälle liikenne määrälle, koska etukäteis suunnitelmia on jo kymmenkunta, ja monet jättämät sen varmaan täyttämättä, eli paljon liikennettä on tulossa :P :P

T: Markus Alardt

PS: 1000. viesti! :o

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
Saas nähdä kuinka Porin ja Tampereen palat taipuu tälle liikenne määrälle
Hyvin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Suht hyvin meni sekä itselläni että lj:llä. Transponderi unohtui päältä pois kunnes Pirkkala huomautti asiasta. Pirkkala unohti mut perusosalle, mutta ei ihme kun samalla oli 5-6 konetta alueella ja lähestymässä. taisi olla ainakin kolme perusosalla.. :P Uudet ohjeet ja sitten meni laskukin hyvin. Olipa hauskaa kun noin paljon liikennettä koko ajan ympärillä! Kiitos LJ:ille!

Bamce

OH-BCF

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lento onnistui muuten hyvin mutta voice ei toiminut ulos, ja frametkin putos Tampereella jo viiteen >:(. Olis näemmä pitänyt tuo uusin SB pätsi heittää ensin kun kummatkin ongelmat siinä ilmeisesti on korjattu.

EDIT: Tulipa sitten Tampereella tuo uusin SB asennettua. Lentelin sen jälkeen takaisin Poriin. Voice alkoi toimimaan ja freimitkin pysyivät yli 20:ssä. Näyttäis viimeinkin hyvältä tuo SB.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Onkos noita "harjoittelu" tapahtumia tulossa lähiaikoina lisää, kun itse en ole päässyt lentelemään pitkään aikaan netissä ja kynnys vaan kasvaa taas aloittaa lentäminen?

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve.

Onkos noita "harjoittelu" tapahtumia tulossa lähiaikoina lisää, kun itse en ole päässyt lentelemään pitkään aikaan netissä ja kynnys vaan kasvaa taas aloittaa lentäminen?

Antti

Voithan ottaa tämän oppaan http://vacc.fi/services/fly_in/vfr-training2/ ja lentää sen mukaan myös yksiksekin.Tai ekaksi aloitat Laskukierroksella kun luet ne jutut vaan hyvin niin alkaa homma sujumaan.Itse uskoisin että VFR trainingia ei ehkä ole ihan lähiaikoina mutta kannattaa ihmeessä kysyä vaccista siellähän näitä järjestetään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voithan ottaa tämän oppaan http://vacc.fi/services/fly_in/vfr-training2/ ja lentää sen mukaan myös yksiksekin.Tai ekaksi aloitat Laskukierroksella kun luet ne jutut vaan hyvin niin alkaa homma sujumaan.Itse uskoisin että VFR trainingia ei ehkä ole ihan lähiaikoina mutta kannattaa ihmeessä kysyä vaccista siellähän näitä järjestetään.

Oukei, kiitokset!

Antti

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään