Guest Tuoni

Sb3 ei toimi sinulla?

9 viestiä aiheessa

Niin ,jos näin on . Niin lataappas winfix microsoft download centteristä.

Minun tietääkseni kyseinen ohjelma korjaa vain xptä ,mutta viisammat korjatkoon.

Minulla oli aluksi omana ongelmanani sb3 jäi kohtaan ladataan vatsim verkkoa ,mutta ajettuani winfixin kaikki rupesi pelaamaan.

Eli ,jos kärsit jonkin näköistä ongelmaa sb3 kanssa niin aja winfix.Tuskin auttaa kaikkiin ongelmiin ,mutta minulla se auttoi paljon.Kannattaa koittaa ! :) :) :)

Juttua on ollut myös vacc.fi keskustelussa .

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niin ,jos näin on . Niin lataappas winfix microsoft download centteristä.

Minun tietääkseni kyseinen ohjelma korjaa vain xptä ,mutta viisammat korjatkoon.

Minulla oli aluksi omana ongelmanani sb3 jäi kohtaan ladataan vatsim verkkoa ,mutta ajettuani winfixin kaikki rupesi pelaamaan.

Eli ,jos kärsit jonkin näköistä ongelmaa sb3 kanssa niin aja winfix.Tuskin auttaa kaikkiin ongelmiin ,mutta minulla se auttoi paljon.Kannattaa koittaa ! :) :) :)

Juttua on ollut myös vacc.fi keskustelussa .

Terve!

Niin, joo, se auttaa yleisimpiin ongelmiin. Myös FSInin yleisimpiin ongelmiin auttanee

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikä ihmeen winfix? Ei löydy MD download centeristä eikä myöskään hakusanalla Vacc:n forumista?

Ainoa winfix jonka löysin on joku kaupallinen rahat-pois -viritelmä jolla ei ole mitään tekemistä MS:n kanssa..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En tässä jaksanut(kehdannut) uutta thrediä pistää pystyyn yhen ongelman vuoksi.

Ainakun avaa SB3, se on lisänny joka kohtaan ylimääräistä tekstiä, Esim. Sukunimi on "Airasmaa|" ja kotikenttä "EFHKMS" ja kun avaan FP siellä on fieldit täyttä edellisen lennon jälkeen(ei mikään ongelma), mutta siellä joka kenttä tunnuksen perässä Zta, esim dep. kenttä oli "EFHKZ" ja arv. kenttänä "ESSAZ". Ja toissapäivänä en saana FP lähetettyä, kun se lisäs jokaiseen lähetys yritykseen Ztat, ja myöhemmin samana päivänä se ei lähettänyt FP ollenkaan. Asensin uusiks, ja nyt se taas lähettää FP ilman Ztoja, mutta silti siellä kun avaan sen, siellä on ne Ztat, jotka joudun poistaa, samoin siitä kotikentästä sen "MS". Auttaisko toi fixi tähänkin proleemaan?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään