Guest flaitsimulaatori

Rnav transitio.

10 viestiä aiheessa

Vähän niinkuin joo. Laitteistovaatimukset tosin poikkeavat.

Perinteisiä STAR-kuvajaisia voi lentää (tosin niitäkin on erilaisia) VOR/DME -pohjaisesti. Transitiotouhuun vaaditaan nimen mukaisesti RNAV-varustusta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eli pystyykö kuinka helpostilentämään käsin Rnav transitioita koska minulla ei ole yhtään konetta jossa olisi FMS ynnä muita hienoja laitteita?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Käsin" (tai siis normaaleilla navigointilaitteilla) ei voi, pitää olla fms/gps-systeemit (= rnav).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

"Käsin" (tai siis normaaleilla navigointilaitteilla) ei voi, pitää olla fms/gps-systeemit (= rnav).

Selvä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hesan hommelit tarvitsevat P-RNAV laitteiston, eli mikä tahansa RNAV siihen ei käy.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän aikoinaan oli ilmiö nimeltään Pekka Vitikainen, joka kovaan ääneen toitotti pystyvänsä lentämään RNAV-transitiot käsin muutamansadan metrin tarkkuudella. ;) Simussa homma on siitä kiinni, mitä itse harrastukseltaan haluaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllähän aikoinaan oli ilmiö nimeltään Pekka Vitikainen, joka kovaan ääneen toitotti pystyvänsä lentämään RNAV-transitiot käsin muutamansadan metrin tarkkuudella. ;) Simussa homma on siitä kiinni, mitä itse harrastukseltaan haluaa.

No, onneksi se ei mitään millmetrihommaa tuolla taivalla ole oikeastikaan :)

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla
No, onneksi se ei mitään millmetrihommaa tuolla taivalla ole oikeastikaan :)
P-RNAV on kuitenkin 1NM 95% ajasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään