Ville Viiperi

Active-X on ongelmana Runescapessa

4 viestiä aiheessa

Heidoo..

Kauan sitten pelasin vielä runea,mutta nyt explorer sanoo että Active-X komponentteja ei voi suorittaa.. Olen kaikilla tavoilla yrittäny Työkalut/Internet-Asetukset/Suojaus/mukautettu taso/ Mutta olen kaiken tehnyt mutta kone rimputtaa yhä samaa viestiä :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tämä jokin moderaattoreiden (noh, toinen on admin mutta kumminkin) kilpailu, kun siirrellään samaa threadya sinne tänne..? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heidoo..

Kauan sitten pelasin vielä runea,mutta nyt explorer sanoo että Active-X komponentteja ei voi suorittaa.. Olen kaikilla tavoilla yrittäny Työkalut/Internet-Asetukset/Suojaus/mukautettu taso/ Mutta olen kaiken tehnyt mutta kone rimputtaa yhä samaa viestiä :-\

Kokeile samaa jollain Oikealla Selaimella, vaikka Firefoxilla...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heidoo..

Onko sinulla Windows XP Service Pack 2 asennettuna. Jos näin on niin IE:n yläreunaanhan pitäisi ilmestyä joku palkki, joka ilmoittaa ActiveX:stä. Painat vain sitä palkkia hiiren toisella napilla ja siinä pitäisi lukea jotain "Asenna Active-X komponentit" tjsp.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään