Guest flaitsimulaatori

Lempi lennonjohtajasi Suomessa?

38 viestiä aiheessa

Holst, on AIKA monesti ohjannu mut Arlandaan ja pois :)

Mutta mitä näistä tiedoista hyödytään ???

Hmmm... pitäsköhän pistää hanskat naulaan ja keksiä jotain muuta :)

Kaikki, jotka on ehdolla, voi olla iloisia  ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta mitä näistä tiedoista hyödytään ???

Jaa-a vai on tämäkin polli kaivettu esiin..  :P Vastaan, että näistä tiedoista ei hyödytä mitään.  ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämänkin pollin voisi resetoida tai tehdä uudestaan. Vaihtoehdot aika rajalliset nyt nimittäin. Olisi mielenkiintoista tietää tulokset nykytilanteessa.

Hmm.. resetointi voisi olla järkevää... Muutan otsikoksi myöskin, että "Kuka on lempi lennonjohtajasi Suomessa?"

Koska lennonjohtajia Suomessa on niin paljon, että ei ole järkevää ruveta niitä tähän listaamaan niin minä laitan vaikkapa 20 "aktiivisinta" LJ:tä polliin. Aktiivisuutena pidettäköön nyt vaikkapa kulunutta aikaa päivästä jolloin viimeksi on ollut yhteydessä vatsimiin lennonjohtajana.

EDIT: Tuli nyt kuitenkin listattua kaikki Suomen LJ:t jotka ovat olleet loggautuneena vatsimiin lennonjohtajana tämän vuoden aikana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa olla, että Andelin veti tässä voiton. Kerran oon tietoisesti lentäny hänen alaisuudessaan ja erittäin tyytyväinen olen ollut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm.. resetointi voisi olla järkevää... Muutan otsikoksi myöskin, että "Kuka on lempi lennonjohtajasi Suomessa?"

Koska lennonjohtajia Suomessa on niin paljon, että ei ole järkevää ruveta niitä tähän listaamaan niin minä laitan vaikkapa 20 "aktiivisinta" LJ:tä polliin. Aktiivisuutena pidettäköön nyt vaikkapa kulunutta aikaa päivästä jolloin viimeksi on ollut yhteydessä vatsimiin lennonjohtajana.

EDIT: Tuli nyt kuitenkin listattua kaikki Suomen LJ:t jotka ovat olleet loggautuneena vatsimiin lennonjohtajana tämän vuoden aikana.

Mielenkiintoista. Mielestäni olen tässä puolen vuoden aikana johtanut enemmän kuin monet listassa olevat. Mutta jos olet tämän vuoden 20 aktiivisinta ottanut niin sitten en ilmeisesti ole loggautunut tämän vuoden sisällä kertaakaan verkkoon johtelemaan. ;P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mielenkiintoista. Mielestäni olen tässä puolen vuoden aikana johtanut enemmän kuin monet listassa olevat. Mutta jos olet tämän vuoden 20 aktiivisinta ottanut niin sitten en ilmeisesti ole loggautunut tämän vuoden sisällä kertaakaan verkkoon johtelemaan. ;P

Älä huoli! Sä oot silti ykkönen!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Älä huoli! Sä oot silti ykkönen!

Kiitti! Niin säkin mun ykkönen!!

Oi kuinka romanttista ;D  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tilanne on toistaiseksi tiukka: Ääniä 38 ja 1. sijaa pitää Sami Puro 9:llä äänellä (23.7%), 2. sijalla on Jorma Tyyskä 8:lla äänellään (21.1%). Kolmantena on Janne Huusko 7:llä äänellään (18.4%) Tilanne on siis erittäin tiukka.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Basse on kiva ja en muista kuka, tais olla Kemppaisen Matti joka opasti läpi ensimmäiset kerrat vatsimissa hän on(oli?) myös asiansa osaava henkilö.Oma puolueeton mielipiteeni on, että kaikki ovat hyviä johtajia ja kaikille sattuu kämmejä

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään