Guest flaitsimulaatori

Lempi lennonjohtajasi Suomessa?

38 viestiä aiheessa

Taitaapi väsymys painaa kun tälläisiä keksin.

edittiä: Polli on nyt nollattu (1.2.06), sekä otsikko muutettu muotoon "Kuka on lempi lennonjohtajasi Suomessa?" Listalla ovat Suomen kaikki LJ:t jotka ovat olleet tämän vuoden aikana loggautuneena vatsimiin lennonjohtajana.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuten sanottu jos laitatte tänne joku muu. Mikä? niin kertokaa ihmeessä hänen nimi. Nämä ovat lähinnä niitä keitä useimmiten muistan onlinessä nähneeni.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Joku muu. Mikä? Olen aina luullut että siellä on ihmisiä ollut johtamassa ::) ;)

ääh eihän tota pollia voi muokata.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä minustakin Tyyskä on paras. Hän johti minun ensinmäisen vastsim IFR lennon. Rento ja mukava heppu. :)

Jep ja mukavat sanonnat minulle sanoi kerran laskeutuessani Tampereelle että " Tervetuloa mustanmakkaran luvattuun maahan" tai jotain tuommoista tuo mukavaa rentoutta tuohon hommaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kyselyn tarkoitus oli? ;D

Mutta omasta mielestä Ruotsissa Staffan osaa asiansa. Pitkän linjan mies...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti Kemppainen ei oo kyl kovin aktiivinen johtaja, mut se on todellinen pro.. Ehdottomasti hän! Eikun... :P

Pienimäen Teemu on hyvä äijä. En kuitenkaan haluaisi nostaa ketään yli muiden, sillä lennonjohtaminen on tiimityötä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Holst ja Loxbo on ihan mukavia ja asiansa osaavia, tänään tosin Holstilla yksi vähän ikävä kämmi kävin minun kanssa mutta sitä sattuu. Suomessa oikeastaan kaikki ovat ihan yhtä hyviä, mutta äänestetään nyt vaikka Kemppaista. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja kyselyn tarkoitus oli? ;D

Mutta omasta mielestä Ruotsissa Staffan osaa asiansa. Pitkän linjan mies...

Heh, sitä ei enään näin virkeämpänä muista... ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Loxbo roks. Kotimaan top onkin jaetulla ykkössijalla: Kemppainen Pienimäki Mattila

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmmm... pitäsköhän pistää hanskat naulaan ja keksiä jotain muuta :)

Ei kuule kannata. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

:-[

Valitettavasti tämä aihe on samaa tasoa kuin "kuka on lempi opettajasi?", "kuka on lempipomosi?", "...alikersanttisi?" yhteydessä, jossa myös äänestyksen kohteena olevat näkevät/lukevat tuloksia.. Eli kaikkein kivoin on kaikkein paras!! JeeJee!!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

since I don't speak finnish I'm most curious about the poll here =) What is it all about? ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

since I don't speak finnish I'm most curious about the poll here =) What is it all about? ::)

Who is your favourite air traffic controller in the Nordic countries?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sami Puro oli hyvä ja "ammattitaitoinen" johtamaan, ainakin niihin aikoihin kun itsekin (listalta uupuu? ;D) aktiivisesti johdin, kiitoksia sinne!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Matti Kemppainen, siltä olen saanut eniten apua lentämiseen ja muistan vielä ekan VATSIM lentoni kun en osannut edes rullata niin olihan se matti auttavana kätenä  :D eli kiitos näistä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään