Guest IlariLehtinen

MiG-29 tonttiin (video)

10 viestiä aiheessa

Videolla olevan datestampin mukaan aika tuoretta .. Fulcrum näköjään räjäyttää toisen moottorinsa kesken näytöksen ja kuski päättää ottaa hatkat. Lieskojen perusteella ihan OK päätös.

Tosin, lensi samantien yleisön yli kun tuli ongelmia mikä ei välttämättä ole ihan suotavaa tuossa tilanteessa?

http://www.jetfly.hu/videok/topi/topi.wmv

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvaajalla ei ole suotavaa jatkaa kuvaamista tuossa tilanteessa.Minä ainakin sammuttaisin kameran ja lähtisin jollain konstilla katsomaan on lentäjä päässyt mitenkaan pois koneesta esimerkiksi heittoistuimella.Jos tuossa sellaista edes on.Minä en jatkaisi, ja ei varmaan moni muukaan.

Tuolilla ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kuvaajalla ei ole suotavaa jatkaa kuvaamista tuossa tilanteessa.Minä ainakin sammuttaisin kameran ja lähtisin jollain konstilla katsomaan on lentäjä päässyt mitenkaan pois koneesta esimerkiksi heittotuolilla.Jos tuossa sellaista edes on.Minä en jatkaisi, ja ei varmaan moni muukaan.

Filmillähän näkyi laskuvarjon varassa killuva pilottii. Ja tuo lienee yleisön joukosta kuvattua amatöörimateriaalia, joten ei kuvaajalla taida olla putoamispaikalle mitään asiaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kiva ja harvinaislaatuinen video.

Mietityttää kuitenkin miksi tuossa tilanteessa piti hypätä..

En toki tiedä oliko hydrauliikat mennyt tai kone räjähdysvaarassa, mutta luulisi että tuolla olisi laskuun päässyt jos kerran kentän päällä oltiin

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mietityttää kuitenkin miksi tuossa tilanteessa piti hypätä..

En toki tiedä oliko hydrauliikat mennyt tai kone räjähdysvaarassa, mutta luulisi että tuolla olisi laskuun päässyt jos kerran kentän päällä oltiin

Laskuunhan tuo oli konetta ensin viemässä...vaikuttais siltä, ettei tullut telineet pihalle, kivasti liekkejä peileissä jne. = hyppää

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään