Guest Autopilot

Ketään IVAO:ssa lentäviä suomalaisia täällä?

8 viestiä aiheessa

Mietin tässä vain että ihmiset täällä taitavat lentää eniten VATSIM:issä..itse lennän nykyään IVAO:ossa paljon mielummin.

Onko täällä muita IVAO:ssa lentäviä kun täällä ei oikein tunnu IVAO:sta kuultukkaan :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä taitaa hyvin pitkälti olla VATSIMissä lentäviä suomalaiset muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Kun on organisoitunut vacc VATSIMin puolella ja muutenkin "tuki" parempaa sille suunnalle.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nyt joku saa korjata meinaan voin puhua täyttä p***aa.

Eli oon saanu tämmösen käsityksen, että useimmat VA:t käyttää vattia niin lentelen siellä mielummin ja yleensä en lennä mitään muita lentoja vatissä kuin VA lentoja.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mietin tässä vain että ihmiset täällä taitavat lentää eniten VATSIM:issä..itse lennän nykyään IVAO:ossa paljon mielummin.

Onko täällä muita IVAO:ssa lentäviä kun täällä ei oikein tunnu IVAO:sta kuultukkaan :P

Luulenpa että ne jotka joskus lentävätkin IVAO:ssa eivät sitä tällä foorumilla uskalla myöntää :P Sen verran vahvasti vatsim-painotteista taitaa olla käyttäjäkunta, ja niin monta veristä keskustelua verkkojen eroista ja useamman verkon mielekkyydestä on käyty. IVAO:lla on kuitenkin yksi kiistaton etu puolellaan: siellä on yleensä enemmän jengiä langoilla.

Mainittakoon että itse en tällä hetkellä "lennä" missään verkossa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

IVAO:lla on kuitenkin yksi kiistaton etu puolellaan: siellä on yleensä enemmän jengiä langoilla.

Vaan eipä enää. Suurimman osan vuorokaudesta VATSIMissä on enemmän nykyisellään, mutta IVAOssa toki on enemmän Euroopassa käyttäjiä kun about kaikki käyttäjät on Euroopasta, mutta globaalissa vertailussa IVAO kyllä jää kakkoseksi...Näin Euroopan aikaan illalla/alkuyöstä IVAOssa on kyllä enemmän...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta kuinka moni sitten meistä välittää, että paljonko Vatsimissa on porukkaa kello 04.00 meidän aikaa. ;)

SB3:n "jälkeenkin" Ivao pieksee tosiaan edelleen online-luvuissa Vatsimin. Noin rukkastuntumalla, kun olen välillä seuraillut ohimennen.

Itseasiassa Ivaolla on Suomen osastokin nykyään, kait. Kerran löysin sivut jonkun linkin kautta, ja totesin että onpas aika huvittavan oloinen ja kaukana "professionaalin" näköisestä. Mutta osoite kadonnut jo ja en löytänyt edes Ivaon omien sivujen kautta. Sen suomiosaston takanahan ovat jotkut Tsekki/Slovakia tjsp -akselin heput, jotka yleensä ovat Ivaossa Suomessa lennonjohtajina yms. Eli melkein voinee sanoa, että jos sellaisenaan (miltä nettisivujen perusteella näytti) Ivao-Suomen toiminta jatkuu, niin ei ole vaaraa väenlisääntymisestä. Mutta tosin pilottien kannalta paremmaksi näkisin, että olisi enemmän porukkaa linjoilla, sama se kummassa verkossa lennetään .. aika hiljaista tuntuu olevan nykyään Vatsimin puolella ainakin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä lennän ja johdan IVAOssa, johtaminen on kylläkin enemmän tuolla keski-euroopassa, Stuttgartissa (EDDS) Saksassa.

Joskus tosiaan tulee Suomessakin johdettua (noin yksi kolmesta kerrasta).

Että jos VATSIM alkaa tympimään niin IVAOta vaan koklaamaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Toi IVAO:n sivu on kyl varsin viisas.

Jos tilisi on passivoitunut (kuten mulla) se ei näy jäsenluettelossa. Jos meet password reminderiin, se pyytää CID:ä ja kehoitetaan katsomaan jäsenluettelosta, jos ei muista :)

Keksiikös joku keinon nähdä sen? Ois vaan kiva kattoo omia "historiatietoja".

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään