Guest nisse90

Lennonjohto ohjelma fs:än omaan online peliin?

10 viestiä aiheessa

Saako tuohon fs:än omaan nettipeliin lennonjohto ohjelmaa, että voisi veljen kanssa pelailla, että toinen johtaa ja toinen lentää? ???

tämä oli taas huonosti muotoiltu kysymys, mutta toivottavasti saatte selvää. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile sitä FS:n Instructor Stationia... Ainakin se on siihen suunniteltu, mutta ei tosin oikein lennonjohto-ohjelma välttämättä ole - mutta uskoisin sillä pärjäävän.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onkos mitenkää mahdollista LAN verkossa pelata kahdestaan että toinen on lentäjä ja toinen lennonjohtaja ??? voisin harjoitella siinä ;) lennonjohtajaksi. olen jo opetellut käyttämään kaikkia lentokoneen radioita gps kiitoradan suunnat jne... . laittakaa linkkejä jos tiedätte ohjelmista mitä voi käyttää.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En oikeen usko, että on. Ennen kuin harjoittelee kannattaa jostain varimistua siitä oikeasta radio fraseologiasta, ettei harjoittele väärin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sinun ei tarvitse aloittaa joka ikinen kerta uutta aihetta kun kysyt samaa asiaa uudelleen!

Monessa ketjussa, monta samaa kysymystä.

Onhan se "periaatteessa" mahdollista:

Fsnavigatorissa on tuo tutka mahdollisuus. Sitten lentäjälle ja lennonjohtajalle mikit pyötään ja jotain TeamSpeakin tynkää eteen ja serveri pystyyn. Sitten vain johtamaan, kun Fsnavigator on yhdistetty. Mitään huippurealistista se ei ole, ja olen Fsnavigatorin yhdistettyä vain muutamille servuille + VATSIM

Tietenkin täytyy olla se FS:n serveri.

Toki näitä realistisuuteen pyrkiviä paikkoja on muitakin kuin VATSIM/IVAO/FPI

Esim. UKATC www.ukatc.com johon kuuluu tätä lennonjohtamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

yhdistettyä vain muutamille servuille + VATSIM

onkos siinä pakko olla vatsim kun kysyin LAN VERKOSSA PELAAMISTA

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

yhdistettyä vain muutamille servuille + VATSIM

onkos siinä pakko olla vatsim kun kysyin LAN VERKOSSA PELAAMISTA

Ilmoitin siinä vain, että olen itse saanut sen yhdistettyä vain muutamille yksityisille servereille ja VATSIMiin, Fsnavigaattorin siis

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö Pro Controllerilla pystynyt yhdistämään myös lähiverkkoon ja yksityisille servereille? Muistelisin niin.

ProControllerissa on sisäänrakennettu serveri, sit sen kanssa lentäjä käyttää SB2:sta niin pitäisi toimia.

Lisäksi tuo serverisofta oli jossain vaiheessa saatavana ainakin linux-versiona, muistaakseni windows-versionakin. Mutta se oli siis enne ASRC/SB3/FSInn -aikaa, eli toimii myöskin vain tuon ProControllerin ja SB2:n kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään