Antti Havukainen

Paneelinteko-ohjelmista

7 viestiä aiheessa

Itselläni olisi mielessä parikin konetyyppiä, joille en ole löytänyt FS:ään kunnollista paneelia FS2004:lle, joten kiinnostaisi yrittää alkaa vääntämään jonkinasteista viritelmää itse. Eli milläs ohjelmalla noita paneeleja voisi muokata ja tehdä? Vai onko tuollaisia ohjelmia edes olemassa, eli pitäisikö koko homma tehdä manuaalisesti sijoittelemalla gaugejen koordinaatteja panel.cfg:hen?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Maksullinen Fspanel on mainio ohjelma tähän tarkoitukseen. Helppokäyttöinen, monipuolinen ja laadukas.

Tästä en ole nyt aivan varma, mutta on olemassa ilmainen CfgEdit, joka pohjautuu Fspaneliin. En tiedä mistä saa. Olen vain kuullut, että tämmöinen vaihtoehto on olemassa

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Maksullinen Fspanel on mainio ohjelma tähän tarkoitukseen. Helppokäyttöinen, Monipuolinen ja laadukas.

Tästä en ole nyt aivan varma, mutta on olemassa ilmainen CfgEdit, joka pohjautuu Fspaneliin. En tiedä, mistä, olen vain kuullut, että tämmöinen on.

Se maksullinen on FS Panel Studio, ja se pohjautuu ilmaiseen Cfgedit:iin. Googlella löytyy kyllä...

Ja tietty voihan aina käyttää simun mukana tulevaa FSeditiä. Kyllä silläkin alkuun pääsee...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Panel studio on kyllä hintansa väärtti, kun vähänkin enemmän remonttia tekee. Kyllähän notepadillakin pärjää, mutta on siinä kauhea nysvääminen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuosta CFGEDIT:istä tullut uudempaa versiota kuin, simviation:istä löytyvä fs2000 tarkoitettu malli ja toimiikohan tuo fs2004 koneiden paneeleissa? Ja sitten ehkä täsmä kysymys K.Virtaselle, onkohan mahdollista fixata siihen DK:n beta versioon joku suunnistuslaite, esim vor/adf, siinä kun minulla ainakin on vain kuva ko. mittarista? Jos vastaus on kieltävä, en ehkä tarvitse koko CFGEDIT:iä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

onkohan mahdollista fixata siihen DK:n beta versioon joku suunnistuslaite, esim vor/adf, siinä kun minulla ainakin on vain kuva ko. mittarista?

Onnistuu helposti Windowsin Muistiolla(Notepad). Avaa muistiolla polusta "SinunSimu"\Aircraft\Saab J35S Draken v2\panel\ panel.cfg-tiedosto. Lisää gauge18-rivin alapuolelle seuraava rivi ja tallenna:

gauge19=VinkaL70!RMI,  415,822,138,134

Jotta tuo toimii pitää Vinka olla asennettuna(pakkosyöttöä ;D)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onko tuosta CFGEDIT:istä tullut uudempaa versiota kuin, simviation:istä löytyvä fs2000 tarkoitettu malli ja toimiikohan tuo fs2004 koneiden paneeleissa?

Toimii ainakin meikäläisellä ihan hyvin mitä nyt joitakin gaugeja ei tunnista.

EDIT: Voikos nuita VC:n gaugeja muutella?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään