Guest flaitsimulaatori

Eurotest 3.0

5 viestiä aiheessa

En ole itse löytänyt kunnolla varmistusta sille, että onko tuon Eurotestin läpipäästävyys raja 16 pistettä. Olen yrittänyt tuota jo kahdesti ja rupeaa vaan vi*uttamaan kun joka kerralla läpipääsy on jäänyt kiinni pisteestä. Muistelen vain, että toissakerralla siinä luki, että 15 pistettä ja pääsee läpi, nyt siinä olikin 16 pistettä ja pääsee läpi. Onko tässä jotain perää vai kuvittelenko vain?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se vaan tarkoittaa sitä, ettet ole vielä valmis.

Ensimmäiset eurotestit ovat todella helppoja ja vastauksetki löytyvät kirjaimellisesti nurkan takaa, kunhan vaan viitsii etsiä ::)

Jos et ole valmis etsimään ja lukemaan tietoa lennonjohtamisesta, voit yhtä hyvin unohtaa koko eurotestin, sillä ei siitä tule mitään ilman siihen panostamista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heipä hei

Läpipääsyraja kasvaa aina kun teet uudestaan testin..Jos se ensimmäisellä kerralla oli 15 pistettä, niin seuraavalla uusintakerralla se on 16 pistettä jne..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Heipä hei

Läpipääsyraja kasvaa aina kun teet uudestaan testin..Jos se ensimmäisellä kerralla oli 15 pistettä, niin seuraavalla uusintakerralla se on 16 pistettä jne..

Ja lopulta pitää saada kaikki oikein?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja lopulta pitää saada kaikki oikein?

Siitä en sitten tiedä, kun itse sain tuon testin toisella kerralla läpi. Voihan se noinkin mennä, että lopuksi pitää saada kaikki oikein.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään