Guest TeroA

AN-124 EFHK:lla

2 viestiä aiheessa

Pikainen kymysys:

Olen töissä Vantaankosken uudessa Euromasterissa (kehä III ja Hämeenlinnanväylän risteyksessä) ja 22R:n Lähtevät ja 04L:lle saapuvat rykii siitä suoraan yli. Taisi olla torstaina sitten kun kuuntelin, että nyt tulee jotain isoa EFHK:lta päin ja paria sekuntia myöhemmin mielestäni An-124 pöllähti katon takaa esille. No ei siinä sinänsä mitään, mutta se ei todellakaan ollut kovin korkealla, en tosin osaa yhtään arvioida, mutta 04:lle lähestyvätkin on siinä kohdassa jonkin verran korkeammalla silmämääräisesti, ja oli aika paljon laippaakin esillä. Eli siis: Oliko tämä tunnin pari puolen päivän jälkeen tapahtunut ilmailu ilmiö normaali "kiskotaan kaksin käsin tavaraa taivaalle" lentoonlähtö satakaksneloselta vai oliko se juuri tehnyt ylösvedon 22R:lle epäonnistuneen lähestymisen jälkeen... Ja oliko se edes An-124?

Kuka osais vastata?

Tero

On muuten suotuisa sää mun bongailuille. Asun nimittäin just 33n finaalin alla. Pälähti muuten aamulla yks Aeroflopin DC-10 EFHKlle.. enpähän ollu ennen sellastakaan nähny..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyseessä oli varmaankin tämä sama kone, josta löytyy kuvia täältä. Itse myöskin kiinnitin huomiota siihen, että kone oli nousussa huomattavasti tavallista matalammalla. Kai se on vain pakko uskoa, että raskaalla kuormalla tuollainen jätti ei pysty mihinkään hirvittävän jyrkkään nousuprofiiliin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään