Guest raato

Konvertointi

4 viestiä aiheessa

Heipparallaa! Search-nappi ei ainakaan löytänyt tästä aiheesta mitään, eli pitää ihan itse kysyä. Onko noita suomi-kenttiä mahdollista saada konvertoitua jotenkin x-planelle? Voisin itsekkin yrittää, jos löytyy jokin yhteinen väliformaatti - esim joku blenderin ymmärtämä tiedostomuoto? Kentät, jotka eniten kiinnostaa (EFHF ja EFHK) ei tunnu toimivan FSImp:illä, eli natiivi versio ois hakusessa :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Blender muistaakseni osaa importata gmax malleja, mutta tosin en usko että kukaan haluaa alkaa jakamaan muille itse vaivalla tehtyjä gmax malleja tai no mistä sitä tietää eli kysäise tekijöiltä EFHK: Jari Varje & Mikael Kuusela EFHF: Jari

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Taitaa ne kentät olla niin monella erilaisella työkalulla tehtyjä ettei löydy mitään helppoa tapaa konvertoida. Rakennukset ja osa objekteista ovat gMaxilla, mutta pohjat, kiitotiet, rullaustiet ja jotkut muut objektit on sitten tehty ihan eri systeemeillä... Joten joka tapauksessa, vaikka saisitkin gMax-mallit käyttöösi niin tuo vaatii paljon käsityötä....

Bamce

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jooh.. no en käsityötä aivan kauheasti pelkää. Itse asiassa kiitotiet, rullaustiet yms kelpaa defaultteina eli lähinnä rakennuksia kaipaisin. Asensin blenderin n. 10 minuuttia sitten ja käyn nyt pari x-plane spesifistä tutoriaalia läpi. Palaan astialle kun tuo alkaa olla jollain muotoa hallussa. 3D mallinnus ei ole vierasta, mutta blender on aika outo olio (Microstation95 on työkalu jolla olen tehnyt hommia aikaisemmin).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään