Jani Salo

Firefox ja profiilit = hermot menee

7 viestiä aiheessa

moi

Tälläistä pukkaa Firefoxin käynnistyessä >:(

[ Attachment removed / expired ]

Tuo on jo tullut muutaman kerran tämän vuoden aikana. Aina sen jälkeen kun olen ladannut uuden Firefox pävityksen. Sitten täysin varoittamatta tuo tulee.

Nytkin jouduin tekemään uuden profiilin että firefox toimisi. Sitten jouduin tekemään taas kaikki säädöt uudestaan ja Adblock asetukset etc.

Firefox on muute nhyvä selain mutta tuon profiilin vaihdoin kanssa menee hermot totaalisesti.

Tänään surffailin aamulla ihan normaalisti ja en tehnyt mitään asetus yms. muutoksia koneelle tai firefoxille. Sitten kun yritin vähän aikaa sitten käynnistää Firefoxia niin tuo ilmoitus tuli :P

kele.... minä vaihdan kohta takaisin Internet Exploreriin...

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla on tullu toi pari kertaa ja aina on lähteny sillä kun olen poistanut "firefox.exen" prosesseista.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

kele.... minä vaihdan kohta takaisin Internet Exploreriin...

Älä, hyvä ihminen, hulluja puhu. :) Minulla kanssa tuli kerran tuo sama virhailmoitus kännistyksen yhteydessä, ja, kuten Niko sanoi, siitä pääsee eroon sammuttamalla prosesseista firefox.exen. Kaipa tuossa on takana jotain sellaista, että Firefox jostain ihmeen syystä joskus harvoin käynnistyessään alkaa vaihtaa profiilia, vaikka samalla käynnistää itsensä vanhan profiilin kanssa ja tämän takia alkaa valittaa, että profiili on jo käytössä tai jotain sinne päin. :P Ota näistä nyt sitten selvää...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

juu sain tuon onneksi korjattua.

Tuo on ollut ongelmana jo ensimmäisestä julkaisusta lähtien. Nyt on jo tullut kaksi päivitystä ja tuo ongelma vain jatkuu. Luulisi että tuosta bugista on jo tuonne päivittäjille ilmoitettu.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sammutathan sen firefoxin varmasti ennen kuin asennat sen uuden version?

//Tuomas

Musta se sammuu aina automaattisesti ennen uutta installointia. voin toki olla väärässä. täytyy ensi kerralla katsoa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Musta se sammuu aina automaattisesti ennen uutta installointia. voin toki olla väärässä. täytyy ensi kerralla katsoa.

Ei muuten sammu, sen minä sain karvaasti kokea. Painelin vaan että jees jees, kun se herjasi että Firefox pitää sammuttaa, ja että se sammuttaa sen itse. Mutta eipä sammunut, sain jotain kumman herjaruutua sen jälkeen aina välillä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään