Johann Muszynski

Generic Host Process for Win 32 on havainnut virheen, apua!

11 viestiä aiheessa

Elikkä otsikon mukainen pulma tällä kertaa. Joskus 5-30 min tietokoneen käynnistyksen jälkeen tulee tuollainen virheilmoitus, jonka jälkeen mikään ei toimi kunnolla enää. :-[ Äänet katoaa (asetusten mukaan kaiuttimia ei ole kytketty tietokoneeseen), näppäimistön yläpuolella olevat napit eivät toimi enää ja Internetissä olessani alhaalla oleva palkki vaihtuu Windows XP:n tyylistä johonkin muuhun tyyliin, ja sitten vaihtuu takaisin.

Kun koneen käynnistää uudelleen ongelmat katoavat, mutta tuo virheilmoitus tulee aina takaisin. Tämä on erittäin ärsyttävää, koska kun äänet katoavat Windows Media Player ja Pinnacle Studio Pro eivät avaudu (tulee joku virheilmoitus).

Karmaakin on jaossa, sillä tämä ongelma on erittäin kinkkinen!

Tietokoneen uudelleen käynnistäminen 20 minuutin väliajoin on... rasittavaa.

Kiitosta etukäteen!

P.S. Tämän näköinen ilmoitus siis:

[ Attachment removed / expired ]

P.P.S Ala-palkki muuttui myös tälläiseksi:

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aloittaisin perusteellisella virus spyware ym. syöpäläisscannauksella.Hae uusimmat datat ja lisäksi voit käyttää online-scannausta.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kukas se muuten oli, joka kehui että Mikki$ofta oli jopa vastannut tuollaiseen virheraporttiin..? Eli kannattaa kokeilla lähettää raportti, jos muita keinoja ei löydy. Itselleni ei kyllä olla vastattu yhtään mitään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla tuli just täsmälleen samanlaiset valitukset ja oireet kun olin ajanut onjelman "Winsock_fix", eli yritin korjata epätyydyttävää verkkoliittymää. Oireet sain poistettua viimein järjestelmän palauttamisella, muut konstit eivät tepsineet...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensitko jonkun ohjelman juuri ennen kuin ongelma alkoi? Jos, niin sen poistamista kannattaa kokeilla. Joku muu prosessi tuon kaataa, voi olla pöpö, spyware tai ihan luvallinen ohjelma.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Asensitko jonkun ohjelman juuri ennen kuin ongelma alkoi? Jos, niin sen poistamista kannattaa kokeilla. Joku muu prosessi tuon kaataa, voi olla pöpö, spyware tai ihan luvallinen ohjelma.

Joo, sinä päivänä asensin kolme ohjelmaa: BitTorrentin, AceFTP3 ja W.Bloggarin. Olen miettinytkin, että kaatumisen syy voisi piillä jossakin näissä kolmessa ohjelmassa. Eniten epäilyttää tuo BitTorrent, josko sen deletointi auttaisi...

Kiitoksia kaikille vinkeistä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama pulma vaivaa minua edelleen, mutta olen jo tottunut tietokoneen uudelleenkäynnistämiseen. ;D Mutta ajattelin, että olisi ehkä hyvä päästä vihdoin eroon tästä ongelmasta.

Elikkä tarkistutin kiintolevyn, ja lopputulos oli tämä:

[ attachment removed ]

Ja Norman Virus Control on käytössä.

En tiedä mitä tuo diagnoosi tarkoittaa, ja olisin kiitollinen jos joku voisi auttaa minua pääsemään lopullisesti tästä ongelmasta.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Normannin ilmoitus,että se ei pääse käsiksi "System Volume Information" osiin,ei ole mitään vaarallista.Useimmiten Windows ei anna scannereitten pöyhiä omia ydinosiaan.Harva ohjelma osaa scannata näitä mahdollisesti kryptattuja ja pakattuja tiedostoja.

Tuossa aiemmin sanoit asentaneesi ainakin kolme ohjelmaa,miten koititko poistaa ja käyttää konetta ilman näitä.Eikös tuo Bittorrent ainakin ole jonkinlainen imuri mille kaikki kelpaa ja se jakaa ne vielä eteenpäinkin.Korjaa jos olen väärässä.Jotenkin tuntuu siltä,että kysymyksessä on joku korruptoitunut Windowsin osa tai sopimaton yhteistyökyvytön ohjelma.

Vexi

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuo Normannin ilmoitus,että se ei pääse käsiksi "System Volume Information" osiin,ei ole mitään vaarallista.Useimmiten Windows ei anna scannereitten pöyhiä omia ydinosiaan.Harva ohjelma osaa scannata näitä mahdollisesti kryptattuja ja pakattuja tiedostoja.

Tämän saitin mukaan tuo voisi olla bugi:

http://www.daniweb.com/techtalkforums/showpost.php?p=141959&postcount=2

Tuossa aiemmin sanoit asentaneesi ainakin kolme ohjelmaa,miten koititko poistaa ja käyttää konetta ilman näitä.Eikös tuo Bittorrent ainakin ole jonkinlainen imuri mille kaikki kelpaa ja se jakaa ne vielä eteenpäinkin.Korjaa jos olen väärässä.Jotenkin tuntuu siltä,että kysymyksessä on joku korruptoitunut Windowsin osa tai sopimaton yhteistyökyvytön ohjelma.

Deletoin BitTorrentin sen jälkeen kun ongelma ilmaantui, mutta eipä auttanut. :-\ Minulla ei ole hajuakaan, miten FTP-ohjelma tai W.bloggar voisi aiheittaa tämän ongelman, siksi en ole poistanut niitä. Ehkä pitäisi poistaa ne ja kokeilla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näyttää mahd. pöpöltä, _restore -kansioon tarttuneita pöpöjä voi häätää ottamalla Ohjauspaneeli -- Järjestelmä --  Järjestelmän palauttaminen -kohdasta palautustoiminnon tilapäisesti pois ja poistamalla sitten saastuneet tiedostot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään