Guest flaitsimulaatori

VATSIM tiimasi?

39 viestiä aiheessa

0 tuntia lentotiimaa. Tarkkailijana on kertynyt jokunen tunti.

Edit: 3 tuntia 4 minuuttia ja sekunnit päälle

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näkyy olevan tullut jo kaksi yli 800h vastausta. Olisi pitänyt pikkuisen laittaa nuo vastaus vaihtoehdot eri tavalla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pilottina tiimaa on 1040h ja lennonjohtana 931h... Eli melkeen kaks tuhatta tuntia on tätä hommaa takana VATSIM:n muodossa. Ja ennen kuin joku kysyy, että mistä tällaisia statseja pääsee katselemaan niin: http://data.vatsim.net/stats/default.html

Ja vacc.fin käyttäjä listasta (jos olet rekisteröitynyt)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Olen kerännyt tiimaa lentäjänä noin 2000h ja lennonjohtajana yli 1500h, mutta silti pidän montaa vähemmän itseäni idlannutta paljon kokeneempana ja osaavampana. Tiimalla ei ole juurikaan merkitystä, kun puhutaan älykkyydestä käyttää aika tehokkaasti. Aika ei siis tee mestaria, vaan tavat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Semmoiset vajaa 400 h. Siitä lähtien kun Vatsim on ollut pystyssä, eli vuoden 2001 kesästä.. Satco-ajan jos olisi laskenut mukaan niin "aika" paljon enemmän sitten.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoin tuolta Tonin ilmoittamasta paikasta ja yllätyin tiimaa lentäjänä on 132 tuntia itse ajattelin jotain 50-80 tuntia ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoin tuolta Tonin ilmoittamasta paikasta ja yllätyin tiimaa lentäjänä on 132 tuntia itse ajattelin jotain 50-80 tuntia ::)

No tuo statistiikka laskee sen miten kauan on ollut yhteys vatsimiin auki, vai mitä?

Vai ottaako se huomioon sen myös kuinka kauan ko. ajasta kone on ollut ilmassa tai liikkeellä?

Mulla taisi vatsim-tiimaa olla puolisentoista sataa tuntia, eli sehän on "alle 800 tuntia" vai mitä? ;D

//Tuomas

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika aloittelijoita vielä ollaan. 32 tuntia näkyi olevan.

Nämä vastausvaihtoehdot kyllä saivat pienen naurunpyrskähdyksen aikaan ;D

Janne

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aika aloittelijoita vielä ollaan. 32 tuntia näkyi olevan.

Nämä vastausvaihtoehdot kyllä saivat pienen naurunpyrskähdyksen aikaan ;D

Janne

Mikäs niissä nyt niin hauskaa oli? :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikäs niissä nyt niin hauskaa oli? :P

Koska niistä olisi 11 kappaletta käynyt minulle. Perustelu: 32 < 800, 32 < 35, 32 < 250. Eli melkein mikä tahansa. Vastasin kuitenkin "alle 35". ;)

Janne

(modet: jos oli turha viesti, olen pahoillani)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Terve!

Obsuna joku 35 tuntia, lentäjänä 150, lennonjohtajana noin 15 tuntia

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Koska niistä olisi 11 kappaletta käynyt minulle. Perustelu: 32 < 800, 32 < 35, 32 < 250. Eli melkein mikä tahansa. Vastasin kuitenkin "alle 35". ;)

Janne

(modet: jos oli turha viesti, olen pahoillani)

No eipäs nyt olla pikkutarkkoja. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ohhoh, 82 tuntia pilottina, 7.5 observerina. Kuvittelin lennelleeni tuolla ehkä 20 tuntia mutta on tässä parin vuoden aikana näemmä vähän enempi kertynyt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Alle 600 olis kasassa!

• PILOT: 372h
  • ATC: 141h
  • TOTAL: 513h

Eli täysi nyyppä vielä. :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Niinjoo, ilmeisesti noita vaihtoehtoja on tuollaisella jaottelulla noin monta, koska tuo 16 on foorumin maksimi ja enempää ei saanut mahtumaan.... ::) Harmi vaan kun en saa tästä helposti editoitua tuota fiksummaksi, muuten äänimäärät menevät sekaisin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jos vatsim p***eliä haluaa mitata niin ennemmin pitäisi kysyä että montako lentoa olet tehnyt vatsim:ssa? Kahdella HEL-JFK-HEL reissulla saa kivasti tunteja verrattua HKI-TKU-HKI väliä sahaavalle ja Turun reissaajalla on taatusti enemmän kokemusta.

Ai niin omat tunnit pyörii jossain 10-20h välissä ja lentoja vajaa 10krt.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuolla sivulla on ihan pelottavia numeroita, ei sinne kyl toistamiseen uskalla mennä... ::)

Pilot: 468:42:32

ATC: 1821:44:55

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Näköjään 554h pilottina, viimesen parin vuoden aikana varmaankin alle 100h. Johtaminen ei oo mun juttu, huimat 14h näytti olevan obsaamista ja johtamista kertynyt 4v aikana. SATCO:ssa tuli johdettua sillon tällöin kaikkea groundista alueeseen.

Tuohon jos lisää vielä SATCO-aikana lennetyt 700h tms niin onhan sitä tietokoneella joskus tullut istuttua.... ::)

T

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään