Guest arttula

Koodinvääntäjille ehdotus

5 viestiä aiheessa

Moikka

Reilun 6 kk tauon jälkeen palasin taas tietokoneelleni, ja huomasin, että lähes kaikista sceneryistäni on olemassa uudemmat versiot. Laiskana miehenä minua tympii alkaa etsimään kaikkia uusimpia versioita kentistä ja FinnTerraineista yms.

Siispä tuli tuossa mieleeni, jotta olisiko aivan mahdoton ajatus, että joku superhyperexpertti tekisi koodinpätkän, joka automaagisesti kävisi etsimässä uusia versioita vaikka FSN:n filelibrarysta, ja lataisi ne koneelle. Ja jos se vielä asentaisikin ne pyynnöstä, olisin onnesta soikeana... :-* :-*

Tämä helpottaisi työtä myös silloin, jos/kun koko FS:n joutuu asentamaan uudelleen.

Arttu

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

tämähän on aina ollut ikuisuus kysymys. Osa haluaa itse asentaa osa ei jne jne

Yks vaihtoehto olis pitää yhtä isoa zip fileä/asennus tiedostoa jossa olis pelkästään uusimmat versiot kaikista FISD:n sceneryistä jotka sitten ajais koneelle yhdellä purulla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tuollainen softahan olisi uskomattoman hieno juttu, mutta vaatisi sitten taas paljon työtä. Toimiessaan toki helpottaisi paljon monien työtä päivittää sceneryitään tai asentaa uusia.

Itse juuri asensin simulaattorin uudelleen ja asensin FISD-scenet yksi kerrallaan, meni suht helposti kyllä. Työstin ne yhdeksi isoksi hakemistorakenteeksi erillisessä hakemistossa ja kopioin tämän isomman kompleksi simulaattorin hakemistoon niin kaikki meni paikoilleen. Scenery Libraryyn vaan scenet kohdilleen ja bootti niin toimi, ei tarvinnut copypasteilla niitä pitkin simua jatkuvasti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse juuri asensin simulaattorin uudelleen ja asensin FISD-scenet yksi kerrallaan, meni suht helposti kyllä. Työstin ne yhdeksi isoksi hakemistorakenteeksi erillisessä hakemistossa ja kopioin tämän isomman kompleksi simulaattorin hakemistoon niin kaikki meni paikoilleen. Scenery Libraryyn vaan scenet kohdilleen ja bootti niin toimi, ei tarvinnut copypasteilla niitä pitkin simua jatkuvasti.

Herää vain kysymys, että miksi ihmeessä ne pitää kopsia sinne simun hakemistoon? Minulla on scenet erillisessä hakemistossa ja jos simun asentaa uusiksi, niin siellä ovat edelleen tallessa. Senkun vain lisää libraryyn ja menoksi.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Dumdidum

Tuo tomii suht simppelisti, eli hakee serveriltä .txt-tiedoston jossa on lisäosien nimet, uusimmat versiot ja niiden latauslinkit. Paikallisessa tietokannassa on sitten asennetut osat ja niiden versiot.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään