Guest flaitsimulaatori

Taas mikki ongelma

10 viestiä aiheessa

Noin pari päivää sitten mikrofonini toimi ainakin niin hyvin, että lj kuuli minut. Nyt kun yritin lentelemään päästä niin lj sanoo, että kuuluu vain pelkkää kohinaa. Mitään asetuksia en tietääkseni ole muuttanut.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Jospa se on hajonnut? :o

No kävi äsken mielessä kun en saa nauhoitettua edes ääntä, vain kohina kuuluu. Sitä vaan voi olla vaikee saada tietää, että onko se vika mikissä vai asetuksissa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kokeile Windowsin omalla ääninauhurilla, jos ei toimi niin sitten mikki rikki. Tietysti kannattaa vielä varmistaa, että ääniasetuksista on se mikin nauhoitusvoimakkuus tarpeeksi kovalla ja se mic boost päällä, jos sellainen ominaisuus on. Ei kovin monimutkaista.....

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikin nauhoitusvoimakkuus on käynyt jo täysilläkin ja mic boost on päällä. Windowsin omalla ääninauhurilla ääni kuuluu kohinan takaa oikein heikkona kun huutaa mikkiin.

EDIT:se tässä eniten ihmetyttää kun en ole mennyt asetuksia muuttamaan, enkä ole asentanut/poistanut mitään ohjelmia ja yhtäkkiä mikki vaan ei toimi kunnolla.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mikin nauhoitusvoimakkuus on käynyt jo täysilläkin ja mic boost on päällä. Windowsin omalla ääninauhurilla ääni kuuluu kohinan takaa oikein heikkona kun huutaa mikkiin.

EDIT:se tässä eniten ihmetyttää kun en ole mennyt asetuksia muuttamaan, enkä ole asentanut/poistanut mitään ohjelmia ja yhtäkkiä mikki vaan ei toimi kunnolla.

Sitä suuremmalla syyllä: mikki on rikki. 99% varmuudella.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmista vielä, että mahdollinen mikin on/off nappula on varmasti oikeassa asennosa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Myös äänikortissa tai sen ajureissa saattaa olla vikaa. Äänikortti nyt ei kovin todennäköisesti mut ajurit jos sakoo niin voi tehdä tuollaisen tempun.

Sinänsä jännä että tuollaisia ongelmia mul oli kun oli vanha P166 SB-koneena. Itse mikin hajoamiset ei ole kuulunu kohinana vaan - yksinkertaisesti ei vaa enää oo kuulunu mitää. Tosin lienekkö mulla sit aina johto tai liitin menny eikä se ite mikrofoni. Ite olen koettanu välttää halpoja mikkejä ja sit 20-40 euroo sijoittaa vähän parempaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla oli aivan sama juttu, mutta asia korjaantui, kun laitoin mikin kauemmas suusta.. Nyt pitää piettää mikki kauempana suusta, kuin olen tottunut. En tajua mikä tähän meni. Yhtäkkiä ääni tässä vain parantui niin, että ei voi suun lähellä piettää mikkiä. Ja samajutu kaikilla mikeillä(3).

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään