Guest pilotti90

Mitä kutsutunnusta käyttää?

9 viestiä aiheessa

Hei!

Tuli mieleen,että mitä kutsutunnusta käytetään Finncommin koneella lennettäessä Vatsimissa?Airlinescodes uk sivulta ei löytynyt kun pelkkä kaksikirjaiminen FC.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö Finncomm olekkaan FNC? Mä oon aina luullu, että FNC on se oikea kutsu ???

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eikö Finncomm olekkaan FNC? Mä oon aina luullu, että FNC on se oikea kutsu ???

Ei kannata sotkea sitä omakeksimää Servinfologopakettini ICAO-koodia tähän :). Ja eikös Readme:ssa sanota, että se on fiktionaalinen? (Mutta välttämätön koko logon näkymiselle.) Laitoin tuon vaan kun en tiennyt että oikea on WBA, kun airlinecodes.co.uk väitti että kyseessä olisi Etelä-Pohjanmaan lentokeskus.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei kannata sotkea sitä omakeksimää Servinfologopakettini ICAO-koodia tähän :). Ja eikös Readme:ssa sanota, että se on fiktionaalinen? (Mutta välttämätön koko logon näkymiselle.) Laitoin tuon vaan kun en tiennyt että oikea on WBA, kun airlinecodes.co.uk väitti että kyseessä olisi Etelä-Pohjanmaan lentokeskus.

Sehän tuo Fincomm on ollut aikoinaan. Sitten ne joutuivat muuttamaan nimeään kun ei vissiin ollu kovin mediaseksikäs nimi ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sehän tuo Fincomm on ollut aikoinaan. Sitten ne joutuivat muuttamaan nimeään kun ei vissiin ollu kovin mediaseksikäs nimi ;)

OK, hyvä tuuri ollu sitten kun osuin oikeaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään