Esa Lehtismäki

24

229 viestiä aiheessa

Eipä näkjynyt jenkkiagenttien listaa osoitteessa sylviaimports.com ;D

Juuei ;D

Erittäin mukaansa tempaava, sekä jännittävä ohjelma. Joka ikinen jakso on tullut katsottua, mitä Suomessa on esitetty.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mulla pyörii selän takana 24 jakso, mutta en oikeen hokannu tätä jutskaa. :P

Itse sarjasta sen verran, että toisen tuotantokauden jaksoja seurasin hyvinkin tiiviisti, mutta nämäkolmannen kauden jaksot ei nappaa jostain syystä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse sarjasta sen verran, että toisen tuotantokauden jaksoja seurasin hyvinkin tiiviisti, mutta nämäkolmannen kauden jaksot ei nappaa jostain syystä.

Joo, mulla on ihan sama. Ajattelin jättää suosiolla väliin nyt ja katsoa sitten, kun tulee maratonina :)

Sitäpaitsi neloselta tulee samaan aikaan Shield :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sitäpaitsi neloselta tulee samaan aikaan Shield :)

Millanen sarja tuo on? Kaverit sano että se on sellanen kovis juttu.. ;D Vähän ku OZ?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eipä näkjynyt jenkkiagenttien listaa osoitteessa sylviaimports.com ;D

Et varmaan ole ainoa, joka tarkasti tuon osoitteen! ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei noita pysty jättämään väliin noita jaksoja. Aluksi ajattelin, että toinen tuotantokausi on paljon parempi, mutta kyllä nyt näyttäs siltä, että tuo Season III on melkein vielä parempi. Aivan mahtava sarja!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Aivan mahtava sarja!

Mutta kunhan eivät liikaa sitä tekisi, menee muuten maku. Tosin nyt on sovittu jo kahdesta uudesta kaudesta, eli 5. ja 6. päivästä.

Suomenkin televisioruuduista tutun trillerin 24:n tarina jatkuu. Fox Broadcasting Co. on tehnyt sopimuksen sarjan kahdesta lisätuotantokaudesta.

24-sarjaa tuottavat 20th Century Fox TV sekä Imagine TV. Niistä jälkimmäinen on ohjaajana kunnostautuneen Ron Howardin ja Brian Grazerin tv-yhtiö.

Televisiosarja 24:n kukin jakso kuvaa yhden tunnin tapahtumia. Trillerin pääosassa Jack Bauerin roolissa nähdään Kiefer Sutherland. Suomessa 24-sarjaa esittää MTV3.

(MTV3-Reuters-STT)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Onhan tuota tullu kateltua. Pidin kyllä tota 2. tuotantokautta parempana.

[quote author=Petri Koivisto link=board=15;threadid=39163;start=0#msg398713

date=1116356623]

Joo ehdottomasti! Ja vanhat salkkarit :D

Niissä on se huono puoli et ne tulee paskaan aikaan

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tiistai on muuten paras TV-päivä :D

20.00 OC

21.00 24

23:00 Kymppikerho

en tiedä , ei oikeen tule seurattua noita jaksoja/sarjoja, Perjantai on minun mielestäni paras :P

19.05 F1 monacon GP:n vapaat harjoitukset MTV3

20.15 Yllytyshullut Neloselta

21.00 Ruuben ja joonas MTV3

22.00 Kymmenen uutiset ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

en tiedä , ei oikeen tule seurattua noita jaksoja/sarjoja, Perjantai on minun mielestäni paras :P

18.00 F1 monacon GP:n aika-ajot MTV3

20.15 Yllytyshullut Neloselta

21.00 Ruuben ja joonas MTV3

22.00 Kymmenen uutiset ;D

Itse en oo tarkistanu mut tuleeko muka F1 monacon GP:n aika-ajot perjantaina ja Ruben & Joonas on jo lopettanu niin sitäkään ei voi kattoo

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itse en oo tarkistanu mut tuleeko muka F1 monacon GP:n aika-ajot perjantaina

Ei. GP2:n aika-ajot tulee. Monacossa F1:n vapaat harjoitukset on siirretty torstaille (koska koko maa pitää sulkea siksi aikaa kun autot ajaa), mutta muuten kaikki on normaaleina päivinään.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Itselleni ei oikein tuo 24 koskaan iskenyt. Ensimmäistä kautta jaksoin noin puolet katsoa. Sitten ohimennen muutaman jakson 2. kautta.

Ei oikein innosta minua nämä 24:t.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä 24 on ihan huippu sarja. Jaksot sen kuin paranee loppua kohti :).

Ensimmäistä tuotantokautta en nähnyt, toisen sitten katsoin ja pakkohan se on tämä kolmaskin katsoa. On sen verran hyvää viihdettä. Kyllä tämä kolmas tuotantokausi on mielestäni parempi kuin kakkonen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kyllä itsellä aina tulee katsottua hyvä juttu kun futistreenit on juuri maanantaina ja keskiviikkona niin tulee Tiistain hyvät sarjat katsottua.Jaksot ovat todella hyviä ja käsikirjottaja on kyllä onnistunut kirjoittamaan sarjan hyvin en yhtään jäi eilen vielä oikein namu kohtaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä 24 on ihan p*rseestä, ensin Baueria ammutaan muutaman kertaa ja sitten se lentää Cessna Caravanilla ydinpommi mukana jonneki huitin... ja puhuu puhelimessa pressan kanssa ja tappaa muutaman terroristin ja sitten maailma pelastuu ja kaikki on hyvin... ja joka vuosi samanlainen juttu.

Vaikka 24 onkin muuten hyvin tehty, ei siinä ole enään mitään jännää sillä johan tuon arvaa miten lopussa tulee käymään.

Alkaa jo tuo 24 vi*tuttamaan mielummin katson Shieldiä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, ja Shieldissäkö näin ei ole, tapahtuu rikos, Vic kovistelee paria rikollista ja käy pidättämässä rikollisen. Samalla Aceveda yrittää saada Vic:iä kiinni rikollisista puuhistaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Hmm, ja Shieldissäkö näin ei ole, tapahtuu rikos, Vic kovistelee paria rikollista ja käy pidättämässä rikollisen. Samalla Aceveda yrittää saada Vic:iä kiinni rikollisista puuhistaan.

No joo, ei Shieldikään mikään kovin hyvä ohjelma ole mutta kuten aiemmin jo mainitsin että "mielummin katson Shieldiä kuin 24"

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mun mielestä 24 on ihan p*rseestä, ensin Baueria ammutaan muutaman kertaa ja sitten se lentää Cessna Caravanilla ydinpommi mukana jonneki huitin... ja puhuu puhelimessa pressan kanssa ja tappaa muutaman terroristin ja sitten maailma pelastuu ja kaikki on hyvin... ja joka vuosi samanlainen juttu.

Vaikka 24 onkin muuten hyvin tehty, ei siinä ole enään mitään jännää sillä johan tuon arvaa miten lopussa tulee käymään.

Olen samoilla linjoilla Tuomaksen kanssa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

24 rulaa....Siinä se kaikessa yksinkertaisuudessaan. Eli todella hyvä sarja, jokainen jakso on pakko katsoa sälekaihtimet sun muut härpäkkeet suljettuina maksimaalisen nautinnon saamiseksi. 1. tuotantokautta en katsonut mutta 2. kausi vei koko käden.... Ja kolmas on tähän mennessä ehdottomasti paras.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Meikäläisen mielestä Kieferin faija Donald on/oli parempi näyttelijä.

Kävi muuten Suomessa kesätyöharjoittelijana 50-luvulla. Tosikova ekspertti täytyy olla, jos tietää, missä Donald S Suomessa työskenteli. Vähintään 2 karmaa luvassa. Ei nimittäin aukea tuo tieto ihan helposti.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään