Esa Lehtismäki

24

229 viestiä aiheessa

Ihan varmana tulee tuo neloskausi Suomeen. On muuten mielettömän hyvää viihdettä tuo sarja. Nytkin on koko kevät tammikuun alusta asti saatu nauttia loistavasta sarjasta. Kunhan vain eivät vaihtaisi noita näyttelijöitä. Eli esim. että Tony Almeida ei joutuisikaan vankilaan vaan saisikin jatkaa virassaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ihan varmana tulee tuo neloskausi Suomeen. On muuten mielettömän hyvää viihdettä tuo sarja. Nytkin on koko kevät tammikuun alusta asti saatu nauttia loistavasta sarjasta. Kunhan vain eivät vaihtaisi noita näyttelijöitä. Eli esim. että Tony Almeida ei joutuisikaan vankilaan vaan saisikin jatkaa virassaan.

Sama juttu täällä. Myös kakkoskauden jokainen jakso tuli seurattua.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mutta että kyllä oli kliseinen ajastin. Numeronäyttö ja vielä piipittääkin. Vähän tunnelma kärsi, kun nauratti se niin pirusti ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Se on kuulkaapas kolleegat niin,ellei ole 24:sta katsonut alusta alkaen,ei pääse kärrylle avaamalla teeveen ja katsomalla,esityskauden toisiksi viimeistä jaksoa ::)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nuori herra on hyvin oikeassa.

Nyt on pahasti tämän tuotantokauden esitykset pätkinä, eikä ole kyllä enää palan kuvaa oikeesti asian kulusta...

(katoin mä ihan tosi sillon kun se tuli Suomeen...)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3.1.06 näyttäisi alkavan uusi tuotantokausi. Onkos muita jotka odottavat yhtä innokkaasti kuin minä?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Neloskausi on ehkä paras 24 kausi, lukuunottamatta tapaa jolla se loppuu. Tosin tämä tekee vitoskaudesta, joka alkaa jenkeissä samoihin aikoihin kuin meillä neloskausi, erittäin mielenkiintoisen. En kerro enempää etten spoilaa. Tuli katsottua neloskausi tuossa kuukausi sitten DVD:ltä.

nimim. Vitoskautta odotellessa  8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

3.1.06 näyttäisi alkavan uusi tuotantokausi. Onkos muita jotka odottavat yhtä innokkaasti kuin minä?

Minä ainakin! :D Kaikki jaksot mitä Suomessa on esitetty olen katsonut. Omistan myös ensimmäisen tuotantokauden DVD boksin.

Odotan innolla, että Jack Bauer pääsee taas vauhtiin! 8)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämä neloskausi kolahti ainakin minuun eniten. Todella paljon juoni käänteitä ja äksönii riittää. Loppu oli tosiaan aika kliseinen, mutta silti hyvä.  :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ja sitten kun myytinmurtajat alkaa, niin simuilu alkaa jäämään vähemmälle, kun pitää tv:tä töllöttää koko ajan! :P;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

24:n kolmas tuotantokausi tulee sitten uudenvuodenpäivänä maratonina Subilta!  :santa:<---wau, uus hymiö...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi räpylä, taidan missata pari ensimmäistä jaksoo kun oon kanarialla :'(

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

No voi räpylä, taidan missata pari ensimmäistä jaksoo kun oon kanarialla :'(

Tulevat uusintana vielä Subilta sitten lauantaina, mutta jos oot sillonkin sielä niin ei auta kun pistää videot tms. laulamaan..  :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tulevat uusintana vielä Subilta sitten lauantaina, mutta jos oot sillonkin sielä niin ei auta kun pistää videot tms. laulamaan..  :D

Tai laitetaan kaverin videot laulamaan ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täytyy kyllä sanoa, että tämä tuleva neljäs vuorokausi on vauhdikas ja juonen käänteitä tapahtuu enemmän kuin aikaisemmissa kausissa. Katsomisen arvoinen kausi tämäkin!

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mukavaa tosiaan, että alkaa taas uusi tuotantokausi.  :)

Kyllä paras tuotantokausi mitä on tähän asti näytetty on kakkoskausi.

Harmi, että yksi asia puuttuu tästä neljännestäkaudesta...  :P

Nooh, eiköhän tämä silti tule olemaan jälleen loisto viihdettä, kuten Ilkka tossa jo vähän lupaileekin.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässähän tätä odotellaan .. tiettävästi joku maratooni luvassa tuosta 3. tuotantokaudesta vielä ennen 4. tuotantokauden aloitusta. Frendien kanssa olisi tässä joulun jälkeen tarkoitus kaikki 1-3. tuotantokaudet katsoa lävitse, 3.1 mennessä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässähän tätä odotellaan .. tiettävästi joku maratooni luvassa tuosta 3. tuotantokaudesta vielä ennen 4. tuotantokauden aloitusta.

Jep! SU 1.1 SubTV:ltä alkaen klo 10  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pitäisikin melkein kohta katsoa 4. kausi putkeen uusiksi kun 5. kausi alkaa 15.1 :)

Katsoin tuossa jonkin aikaa sitten. Vitoskautta olisi mukava katsoa, mutta FOX ei taida näkyä millään ilveellä Suomessa  :-\

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Katsoin tuossa jonkin aikaa sitten. Vitoskautta olisi mukava katsoa, mutta FOX ei taida näkyä millään ilveellä Suomessa  :-\

Netistä ne yleensä saa sitä tahtia kun Ameriikoissa tulevat tv:stä..

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Mistä sieltä. Emäntä odottelee sitä kuin kuuta nousevaa.

No varsinaisesti suoraan netistä ei saa, mutta torrentteina niitä on hyvin saatavilla.

Siihen tarvitsee jonkun Bittorrent-ohjelman ja torrentteja saa esim. www.isohunt.com.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään