Guest A1rman

Vatsim kehitys idea...... ;D

7 viestiä aiheessa

Tämmönen tuli mietittyä vessanpöntöllä istuttaessa;

Kuvitelkaa tilanne jossa useita koneita olisi tulossa vaikka EFHKlle, mutta kukaan ei ole ATCeenä...plaaplaa ja plaa... :P

Asiaan: Mietin että jos VATSIMissa olisi jonkullainen automaattinen ATC joka osaisi ohjata koneita, ei ehjkä hyvin, mutta pitäisi ainakin koneet jotenkin järjestyksessä. ;)

Mitä mieltä te olette? :D Minusta se on ainakin ihan mahdollinen kehitysidea.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tämmönen tuli mietittyä vessanpöntöllä istuttaessa;

Kuvitelkaa tilanne jossa useita koneita olisi tulossa vaikka EFHKlle, mutta kukaan ei ole ATCeenä...plaaplaa ja plaa... :P

Asiaan: Mietin että jos VATSIMissa olisi jonkullainen automaattinen ATC joka osaisi ohjata koneita, ei ehjkä hyvin, mutta pitäisi ainakin koneet jotenkin järjestyksessä. ;)

Mitä mieltä te olette? :D Minusta se on ainakin ihan mahdollinen kehitysidea.. :)

Jos koneita ei tarvitse hyvin ohjata niin sitten vetää offlinessa. Siellähän sitä atc:ta piisaa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistettäis fs:n normi atc sinne ja ainakun joku menee torniin se kytkee sen paikallisesti pois päältä, niinkö?

Menes Jaakko viel takas vessaan ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pistettäis fs:n normi atc sinne ja ainakun joku menee torniin se kytkee sen paikallisesti pois päältä, niinkö?

Menes Jaakko viel takas vessaan ;)

Sitäpä meinasin...

Ehkä on vaan parempi että menen takaisin miettimään....tai jättää homma semmosille joilla on jotain korvien välissä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tai ehkäpä se ihmisen oma heurestiikka pystyy selvittämään nämä tilanteet?

"Oooh, liikennettä! Menenpä auttamaan ne alas, on niin kivaa johtaa kun on useampi kone ilmatilassa!"

Pidetään se järki mukana, myös vessassa.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen ehdottamasti useammin järjestettyjen "tapahtumien" kannalla jolloin on kaikki positiot paikalla kuin satunnaisen atcn/lentojen.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen ehdottamasti useammin järjestettyjen "tapahtumien" kannalla jolloin on kaikki positiot paikalla kuin satunnaisen atcn/lentojen.

Täysin samaa mieltä. Järjestettyjä eventteja ehdottomasti lisää... Niissä on sitä kunnon fiilistä  :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään