Esa Sairio

Baltic- meshin korjaus omin päin

6 viestiä aiheessa

Tietääkö kukaan kuinka Baltic- meshin voisi korjata itse?

Tarkoitan sitä, että tuo mesh vääristää Suomen eteläosan maastomuodot ihan mahdottomiksi, mutta itse Baltian maissa toimii aika hyvin. Jos mesh- tiedoston voisi itse jotenkin avata ja muuttaa tuota aluetta, jonka mesh kattaa, siten pienemmäksi että se ei ylety Suomen maaperälle eikä saaristoon, niin siitä saisi käyttökelpoisen Viroa, Latviaa ja liettuaa ajatellen.

Nykyisellään en missään tapauksessa pidä Baltic- meshiä asennettuna. Eteläisintä Suomen rannikkoa minulla parantaa korkeustiedon osalta Tatu Kantomaan epävirallinen mesh.

Tekisin tämän korjailun vain omaan simuuni. En ainakaan ala lähettelemään mitään pyyntöjä meshin tekijälle.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

En ainakaan ala lähettelemään mitään pyyntöjä meshin tekijälle.

Miksi et? Meinaan sitä kautta se homma varmaan hoituisi kaikkein kätevimmin, kun alkup. tekijä vääntäisi pienen päivityksen. Silloin siitä saisi kaiken hyvän lisäksi julkisen, joka olisi kaikkien käytettävissä...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Miksi et? Meinaan sitä kautta se homma varmaan hoituisi kaikkein kätevimmin, kun alkup. tekijä vääntäisi pienen päivityksen. Silloin siitä saisi kaiken hyvän lisäksi julkisen, joka olisi kaikkien käytettävissä...

Tekisitkö Mikko sinä palveluksen ja pyytäisit meshin tekijää tekemään toisen version. Olet varmasti hyvin kielitaitoinen ja tottunut kansainvälisiin asioihin FS:n tiimoilta - toisin kuin minä.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eteläisintä Suomen rannikkoa minulla parantaa korkeustiedon osalta Tatu Kantomaan epävirallinen mesh.

Täällä on ennenkin mainittu tuo Tatun epävirallinen mesh. Onko se jossain vaiheessa tulossa ihan jakeluunkin vai pitääkö sitä kysellä suoraan Tatulta?

- Ville -

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Täällä on ennenkin mainittu tuo Tatun epävirallinen mesh. Onko se jossain vaiheessa tulossa ihan jakeluunkin vai pitääkö sitä kysellä suoraan Tatulta?

- Ville -

Laitapa sinäkin Tatulle pyyntö julkaista tuo mesh. Kun minä laitoin, ei onnistunut. Tosin Helsingin keskustan korkeus on meshissä liiallinen, se tulisi korjata tuolta alueelta.

yES

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sillä ei tosiaankaan ole väliä kuka kysyy meshiä tai pyytää sitä julkaistavaksi, sitä ei julkaista ennen kuin se on valmis. Nyt vain siinä on sellainen juttu, minkä olen monta kertaa sanonut, että herrat Helsingin herrat eivät olleet tyytyväisiä pääkaupungin ulkomuotoon tämän meshin kanssa joten sitä ei siksi ole vielä julkaistu. Dataa pitäisi muokata ja sitä minä taas en ole ehtinyt/jaksanut opetella kuinka meshiä muokataan.

Jos Janne ehtisi katsomaan sitä pääkaupunkia niin mesh saattaisi syntyä kätevämmin.

Aiheeseen liittyen vielä sen verran että Baltic mesh ei ole tämän Suomi-palan kanssa yhteensopiva ollenkaan...  :-[

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään