Guest teemuv

FSN-lippalakki

81 viestiä aiheessa

Ei ole kiinnostusta lippalakille tällä hetkellä, mutta onko kahvikupeista tulossa uutta erää joskus? Harmittaa vieläkin ettei aikoinaan tullut sitä tilattua.

Sama vika rahikaisella! Sumppikupin voisin tilata myös.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voin ostaa jos löytyy "FSN sucks" -lippis. ;D

Ei, sellaista ei taida kyllä valikoimiin tulla, mutta kun nyt noin lystikkäästi asian toit esille niin voin kyllä sellaisen sulle modata ihan omakätisesti.

Ja tietty suolaiseen lisähintaan. ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Ei, sellaista ei taida kyllä valikoimiin tulla, mutta kun nyt noin lystikkäästi asian toit esille niin voin kyllä sellaisen sulle modata ihan omakätisesti.

Ja tietty suolaiseen lisähintaan. ;)

Eijei. Päätinkin juuri, että haluan Teemu Vappula fan club member -lippiksen. :P

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Eijei. Päätinkin juuri, että haluan Teemu Vappula fan club member -lippiksen. :P

Täällä on toinen :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Nooh, voishan toi kiinnostaakkin, kunhan ei ole sellainen, "moderni trendi" lippis, jossa ei ole nuppia ollenkaa, ja päälaki osa on sellainen tasainen...eli ihan normaali lippis vaan olis paras. :)

Myös tällaisen mallin voi mun puolesta unohtaa: ;D

[ Attachment removed / expired ]

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko tästä jalostaa lisäksi vaikkapa pinssin, badgen tai tarran FSN:laisille? Esimerkiksi kameralaukkuun laitettavaksi... Erityisesti niille, jotka eivät lippiksiä käytä, mutta myös muillekin.

Minä olen tuota myös miettinyt. Senhän voisi sopia, että laitetaan se kaikki johonkin tiettyyn kohtaan (esim.) paidassa, jotta erottaa toverit helposti.

Edit: eikä tuo pinssien hommaaminen mitenkään hirveän kalliiksi tulisi..?

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Voisiko tästä jalostaa lisäksi vaikkapa pinssin, badgen tai tarran FSN:laisille? Esimerkiksi kameralaukkuun laitettavaksi... Erityisesti niille, jotka eivät lippiksiä käytä, mutta myös muillekin.

Mietitään toki asiaa, kun nyt näyttää siltä, että FSN-tuotteille olisi kysyntää. Mutta katsotaan nyt tämä lippishomma ensin. Jokin perustarrojen teettäminen ei kovin kallista ole, mutta niiden toimittaminen perille täältä logistiikkakeskuksestani ei välttämättä taas olisi kovin mielekästä, pinssit taitavat olla myös aika vähän suosittuja nykyään, mutta hyviä ideoitahan nämä ovat.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Minä olen tuota myös miettinyt. Senhän voisi sopia, että laitetaan se kaikki johonkin tiettyyn kohtaan (esim.) paidassa, jotta erottaa toverit helposti.

Edit: eikä tuo pinssien hommaaminen mitenkään hirveän kalliiksi tulisi..?

Pinssi on yllättävän kallis. Myös tilausmäärien tulee olla tuhannen kipaleen pinnassa...

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Pinssi on yllättävän kallis. Myös tilausmäärien tulee olla tuhannen kipaleen pinnassa...

Varmaan tuo lippis on paras vaihtoehto. Mutta siinäkin on ongelma, talvi.. :)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastasin ehkä, sillä lakkia/lippistä en käytä, mutta kannatuksen vuoksi voisin tuollaisen ostaa koristamaan kirjahyllyä.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Muuten toimitukset voisivat onnistua ilmailutapahtumien kuten esimerkiksi LIAS:n yhteydessä Lappeenrannassa jolloin hinta myös alenisi toimitusmaksujen verran.

Olen valmis noutamaan tuon tuolta LIAS:ista, mutta toinen hyvä vaihtoehto noutopaikaksi voisi olla vaikkapa Ilmailumuseon 'erikoispäivät'. Sieltähän on ennenkin haettu tilattuja tuotteita.

Ihan ehdotuksena vain.

(toki tämä saattaa olla vielä vähän ennenaikaista, mutta parempi mainita ennen kuin unohdan..)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Tässä nyt on tullut paljon jo erilaisia ehdotuksia, mutta on sanottava vielä, että tuommoinen FS Nordic kangasmerkki olisi kyllä todella näppärä, kuten edellä jo mainittiin. Jokainen voisi sen sitten laittaa mihin itse parhaaksi näkee, juuri esim. kameralaukkuun :D Odotellaan jos semmoinenkin vielä tulevaisuudessa saataisiin... ;)

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Vastasin ehkä, sillä lakkia/lippistä en käytä, mutta kannatuksen vuoksi voisin tuollaisen ostaa koristamaan kirjahyllyä.

Sama juttu mulla, kunhan lippis on "moderni" eikä semmonen ihme vanha lättänä jossa on kauhtuneet värit.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Sama juttu mulla, kunhan lippis on "moderni" eikä semmonen ihme vanha lättänä jossa on kauhtuneet värit.

Olisko tämä tarpeeksi moderni Lentäjätkin tuntis heti ketkä siellä aidan takana kykkii. ;D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

moi

Täällä FSN Sivuilla pitäisi olla DOWNLOAD shoppi näille lippiksille ja mukeille. Ne voisi kätevästi imuroida omalle koneelle niin ei tulisi postimaksuja ;D

*huonoa huumoria*

Kyllä kiinnostaisi niin lippis kuin mukikin.

Jani

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Varmaan tuo lippis on paras vaihtoehto. Mutta siinäkin on ongelma, talvi.. :)

Vaikken varsinaisesti lippis-ihminen olekaan, niin seuraavaa on sentään tullut käytettyä aika säännöllisesti:

Materiaali tässä on paksuhkoa, hieman sametin oloista. Lisäksi integroidut korvaläpät, joita voi kääntää ylöspäin jos haluaa kuullakin jotain. Ja pärjää pikku viimallakin.

Tosi-talvihattuna olenkin käyttänyt karvahattua korvaläppineen, sen rinnalla tämän lippiksen huomioarvo on mitätön :D

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Lippis voisi kiinnostaa vaikka omistankin jo pari. Kentällä tunnistamiseen tuo on varmaan tekstiileistä paras.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Kylläpä voisi melkein kiinnostaakin olettaen, että teos ei tulisi olemaan ihan sitä tusinaa mallia peruslakki, kämänen lappu ja that's it. Esimerkiksi Lehtovirran Petrin laittaman kuvan mukainen lippis motivoisi kameran kentän laidalle viimaan hytisemään.

Toinen vaihtoehto sitten olisi joku badge reppuun, kuten aikaisemminkin jo ehdotettiin tai kahvikuppi, jossa integroitu teepussin pidike, koska kahviinhan en koske - vasenkätisille tietenkin.

Tyylillä ja laadulla kuitenkin.

Jään odottelemaan FS Nordicin syyskuvastoa, jossa esitellään mm. edellä mainittuja tuotteita brändätynsuolaiseen FSN®-tuotemerkin hintaan.

Jaa viesti

Jaa muulla sivustolla

Luo uusi käyttäjätunnus tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään